Torgny Syrstad

Grønlandsleiret 23 0190 Oslo
Torgny Syrstad er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torgny Syrstad

Grundig og hyggelig lege

Veldig fornøyd med Torgny Syrstad som fastlege. Han er grundig og sympatisk. Jeg hadde behov for henvisning til spesialist, noe han sørget for og tok mine problemer på alvor. Det er lett å få time og jeg har opplevd god service. Jeg er kvinne og ved behov for GU har helsesekretæren spurt om jeg foretrekker å gå til en kvinnelig lege ved samme legesenter. Det er fint å ha muligheten til å bli undersøkt av kvinnelig lege selv om fastlegen er mann.

Kompetent, grundig og lydhør

Syrstad har vært min fastlege i 30 år nå og har gjort en strålende jobb på alle måter. Viderebefordret til spesialister og sykehus prompte ved flere tilfeller og oppfølgingen i bakkant er upåklagelig. Når din fastlege ringer deg kl. 19.00 på en fredag for å fortelle deg at du bør begynne å ta B-vitaminer så sier det alt om oppfølging og genuin omtanke. Sjeldne kvaliteter. Tror vanskelig jeg kunne funnet en bedre allmenpraktiserende lege!

Trygg og hyggelig

Synes Torgny er en veldig hyggelig og høflig lege som tar mine problemer på alvor. Han tar seg god tid når man først er komt inn. Dette er veldig betryggende, men samtidig oppstår det ofte lang venting på venterommet. De andre legene på kontoret, de i resepsjonen og på laben er også veldig hyggelige.
Alt i alt, veldig fornøyd, men ha god tid når du skal dit!

Legger skyld på systemet for å ikke gidde å gjøre jobben sin

Jeg er en kvinne på 32 som har hatt muskelsmerter i seks år. Jeg var på et vurderingsopphold hvor psykolog, lege og fysioterapaut vurderte at jeg trengte og kvalifiserte til behandling. Ventet et år og fikk uventet medhold fra NAV i skole og måtte takke nei til dèt rehabiliteringsopplegget fordi det var tre uker sammenhengende. Ny søknad sendt lokalt i Oslo, dagbasert. Avslag! Stod oppført flere punkter som manglet i søknaden min samt at legen min ikke hadde poengtert hvem jeg var blitt vurdert av tidligere. Overordndet inntrykk av at han tror det er psykisk. Dette tar fra mennesker håpet. Han vurderte det som ikke nødvendig å klage på avslaget og sa at det var systemet som bestemte. Jeg lurer på hvordan han kan legitimere dette da jeg kun er 32 år gammel og har vært ute av jobb i 6 år på grunn av de sterke smertene. Når man er ung og ute av arbeidslivet så lenge, er det stor fare for å ikke komme tilbake.
Trist og håpløst at leger tar fra pasienten verdighet, troverdighet, og ikke minst håpet om å få hjelp

Lege til å stole på

Jeg har hatt Syrstad som min fastlege siden 80-tallet. Jeg er veldig fornøyd, han tar alltid det jeg kommer med på alvor.