Torgny Syrstad

Tlf: 23 00 29 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torgny Syrstad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torgny Syrstad

God lege

Lege Torgny Syrstad er en flink lege som hører på deg og gir deg gode råd. Han har store kunnskaper og tar godt imot sine pasienter.
Legekontoret er travelt og det kan være vanskelig å få en time spesielt om du treffer på legesekretær Unni. Hun trenger kurs i service og kundebehandling. De andre legesekretærene er fantastiske.

Flink og hyggelig lege

Jeg har gått til Torgny i noen år nå etter bytte av fastlege 4 ganger. Nå er jeg kjempe fornøyd og føler at jeg kommet til riktig person.
Han hører på deg og løser dine problemer.

God lege

Har hatt Syrstad som lege til meg selv om mine barn. Vi har fått time raskt, han er rolig og lyttende og har tatt oss på alvor. Anbefales!

Beste legen jeg har hatt

Jeg har foreløpig bare vært hos Torgny 2 ganger etter jeg byttet fastlege, men jeg har fått så utrolig godt inntrykk.
Jeg har byttet fastlege x 3 fordi jeg aldri følte de hadde noen interesse for å utrede, kun symptombehandle, men med min nye lege føler jeg meg tatt på alvor og respektert.
Hyggelig mann som smiler og er i godt humør. Virker som han virkelig liker det han driver med, og ønsker å finne roten til pasientens problem.

Helt grei

Han virker som en hyggelig mann, oppgav grei og forstålig informasjon.

Det som kan bli bedre er at han kan gjerne ta seg tid til å si hva han tenker og vurderer etter undersøkelse. Og før han går igang med å gjøre klar resepten for ikke å bare si alt på en gang som ett sammendrag til slutt.

Sånn skal en lege være!

Har vært min manns og min fastlege i 11 år. Alltid like hyggelig og blid, tar seg tid og lytter. Flink til å forklare og rask til å henvise videre hvis nødvendig. Vi er begge veldig fornøyde!

En god og hyggelig lege

Legen er hyggelig, lyttende og oppmerksom. Han gir god informasjon og er interessert.

En bra lege!

En bra lege, oppmerksom, interessert, hyggelig. Søker aktivt etter riktig behandling, har vært flink til å sørge for rask videre henvisning.

En god fastlege

Alltid lyttende og oppmerksom når jeg har vært her. Selv om venterommet er fullt og han ofte er forsinket har jeg alltid følelsen av at han tar seg tid. Det er positivt at han husker fra gang til gang. Selv om jeg ikke går så ofte til legen føler jeg at han er min lege og at han tar meg på alvor.

Har hatt samme lege i 28 år

Han er en meget dyktig lege, han kan sitt fag, han er lett og prate med, flink til å lytte.

Fine greier

Jeg går sjelden til legen, og når jeg har behov for det får jeg stort sett time innenfor rimelig tid, dvs en uke eller så.

Legen har til tider mange pasienter, og jeg må som regel vente på timen lenger enn jeg setter pris på. Altså legen er ofte forsinket med forrige pasient, slik at jeg blir sittende å vente litt lenge utover det som var avtalt timetid. Men det kan ha forandret seg nå, det er en stund siden jeg var hos ham.

Jeg føler at jeg kan være ærlig og åpen overfor legen, det er viktig. Og han forstår meg og min livssituasjon.

Kan gjerne anbefale Torgny til mine venner!