Torgny Syrstad

Autorisasjon (1983)

Torgny Syrstad er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torgny Syrstad

Fantastisk fastlege

Jeg har brukt Syrstad som fastlege i over 20 år. Han er fantastisk oppmerksom, rolig, husker godt siste konsultasjon og følger godt opp. Veldig bekymret over alderen hans og gruer enormt til han blir pensjonist. Forstår virkelig ikke hvem jeg skal gå til da.

Veldig bra lege

Jeg tror jeg har hatt Torgny som fastlege siden han begynte på Grønlandsleiret, og jeg er veldig fornøyd med ham. Serviceminded, hyggelig, dyktig. Følger opp raskt - både i arbeidstida og kveld eller morgen. Neppe mulig å finne en bedre lege!

Grundig og hyggelig lege

Veldig fornøyd med Torgny Syrstad som fastlege. Han er grundig og sympatisk. Jeg hadde behov for henvisning til spesialist, noe han sørget for og tok mine problemer på alvor. Det er lett å få time og jeg har opplevd god service. Jeg er kvinne og ved behov for GU har helsesekretæren spurt om jeg foretrekker å gå til en kvinnelig lege ved samme legesenter. Det er fint å ha muligheten til å bli undersøkt av kvinnelig lege selv om fastlegen er mann.

Kompetent, grundig og lydhør

Syrstad har vært min fastlege i 30 år nå og har gjort en strålende jobb på alle måter. Viderebefordret til spesialister og sykehus prompte ved flere tilfeller og oppfølgingen i bakkant er upåklagelig. Når din fastlege ringer deg kl. 19.00 på en fredag for å fortelle deg at du bør begynne å ta B-vitaminer så sier det alt om oppfølging og genuin omtanke. Sjeldne kvaliteter. Tror vanskelig jeg kunne funnet en bedre allmenpraktiserende lege!

Trygg og hyggelig

Synes Torgny er en veldig hyggelig og høflig lege som tar mine problemer på alvor. Han tar seg god tid når man først er komt inn. Dette er veldig betryggende, men samtidig oppstår det ofte lang venting på venterommet. De andre legene på kontoret, de i resepsjonen og på laben er også veldig hyggelige.
Alt i alt, veldig fornøyd, men ha god tid når du skal dit!