Torgny Syrstad

Grønlandsleiret 23 0190 Oslo
Torgny Syrstad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torgny Syrstad

God lege

Lege Torgny Syrstad er en flink lege som hører på deg og gir deg gode råd. Han har store kunnskaper og tar godt imot sine pasienter.
Legekontoret er travelt og det kan være vanskelig å få en time spesielt om du treffer på legesekretær Unni. Hun trenger kurs i service og kundebehandling. De andre legesekretærene er fantastiske.

Flink og hyggelig lege

Jeg har gått til Torgny i noen år nå etter bytte av fastlege 4 ganger. Nå er jeg kjempe fornøyd og føler at jeg kommet til riktig person.
Han hører på deg og løser dine problemer.

God lege

Har hatt Syrstad som lege til meg selv om mine barn. Vi har fått time raskt, han er rolig og lyttende og har tatt oss på alvor. Anbefales!

Beste legen jeg har hatt

Jeg har foreløpig bare vært hos Torgny 2 ganger etter jeg byttet fastlege, men jeg har fått så utrolig godt inntrykk.
Jeg har byttet fastlege x 3 fordi jeg aldri følte de hadde noen interesse for å utrede, kun symptombehandle, men med min nye lege føler jeg meg tatt på alvor og respektert.
Hyggelig mann som smiler og er i godt humør. Virker som han virkelig liker det han driver med, og ønsker å finne roten til pasientens problem.

Helt grei

Han virker som en hyggelig mann, oppgav grei og forstålig informasjon.

Det som kan bli bedre er at han kan gjerne ta seg tid til å si hva han tenker og vurderer etter undersøkelse. Og før han går igang med å gjøre klar resepten for ikke å bare si alt på en gang som ett sammendrag til slutt.