Torgny Syrstad

Autorisasjon (1983)

Ingen på venteliste

Torgny Syrstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torgny Syrstad

Legger skyld på systemet for å ikke gidde å gjøre jobben sin

Jeg er en kvinne på 32 som har hatt muskelsmerter i seks år. Jeg var på et vurderingsopphold hvor psykolog, lege og fysioterapaut vurderte at jeg trengte og kvalifiserte til behandling. Ventet et år og fikk uventet medhold fra NAV i skole og måtte takke nei til dèt rehabiliteringsopplegget fordi det var tre uker sammenhengende. Ny søknad sendt lokalt i Oslo, dagbasert. Avslag! Stod oppført flere punkter som manglet i søknaden min samt at legen min ikke hadde poengtert hvem jeg var blitt vurdert av tidligere. Overordndet inntrykk av at han tror det er psykisk. Dette tar fra mennesker håpet. Han vurderte det som ikke nødvendig å klage på avslaget og sa at det var systemet som bestemte. Jeg lurer på hvordan han kan legitimere dette da jeg kun er 32 år gammel og har vært ute av jobb i 6 år på grunn av de sterke smertene. Når man er ung og ute av arbeidslivet så lenge, er det stor fare for å ikke komme tilbake.
Trist og håpløst at leger tar fra pasienten verdighet, troverdighet, og ikke minst håpet om å få hjelp

Lege til å stole på

Jeg har hatt Syrstad som min fastlege siden 80-tallet. Jeg er veldig fornøyd, han tar alltid det jeg kommer med på alvor.

God lege

Lege Torgny Syrstad er en flink lege som hører på deg og gir deg gode råd. Han har store kunnskaper og tar godt imot sine pasienter.
Legekontoret er travelt og det kan være vanskelig å få en time spesielt om du treffer på legesekretær Unni. Hun trenger kurs i service og kundebehandling. De andre legesekretærene er fantastiske.

Flink og hyggelig lege

Jeg har gått til Torgny i noen år nå etter bytte av fastlege 4 ganger. Nå er jeg kjempe fornøyd og føler at jeg kommet til riktig person.
Han hører på deg og løser dine problemer.

God lege

Har hatt Syrstad som lege til meg selv om mine barn. Vi har fått time raskt, han er rolig og lyttende og har tatt oss på alvor. Anbefales!