Torgny Syrstad

Autorisasjon (1983)

Ingen på venteliste

Torgny Syrstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torgny Syrstad

Beste legen jeg har hatt

Jeg har foreløpig bare vært hos Torgny 2 ganger etter jeg byttet fastlege, men jeg har fått så utrolig godt inntrykk.
Jeg har byttet fastlege x 3 fordi jeg aldri følte de hadde noen interesse for å utrede, kun symptombehandle, men med min nye lege føler jeg meg tatt på alvor og respektert.
Hyggelig mann som smiler og er i godt humør. Virker som han virkelig liker det han driver med, og ønsker å finne roten til pasientens problem.

Helt grei

Han virker som en hyggelig mann, oppgav grei og forstålig informasjon.

Det som kan bli bedre er at han kan gjerne ta seg tid til å si hva han tenker og vurderer etter undersøkelse. Og før han går igang med å gjøre klar resepten for ikke å bare si alt på en gang som ett sammendrag til slutt.

Sånn skal en lege være!

Har vært min manns og min fastlege i 11 år. Alltid like hyggelig og blid, tar seg tid og lytter. Flink til å forklare og rask til å henvise videre hvis nødvendig. Vi er begge veldig fornøyde!

En god og hyggelig lege

Legen er hyggelig, lyttende og oppmerksom. Han gir god informasjon og er interessert.

En bra lege!

En bra lege, oppmerksom, interessert, hyggelig. Søker aktivt etter riktig behandling, har vært flink til å sørge for rask videre henvisning.