Dagmar Karin Sørbøe

Legevakt Vest Kvinne, 71 år

Autorisert1980
SpesialiseringAlmenpraktiker Dnlf
Ledige plasser 200 av 700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legevakt Vest

Silurveien 2 0380 Oslo
Dagmar Karin Sørbøe er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagmar Karin Sørbøe

Min fantastiske fastlege gjennom 25 år!!

Jeg har ikke for vane å kommentere på nettet, men da jeg tilfeldigvis kom over en lite hyggelig omtale, følte jeg det som min plikt! Dagmar har vært en enestående lege for meg og min familie gjennom 25 år. Hun har som Markas lege fulgt meg gjennom svangerskapskontroller, vaksinert mine to gutter og hatt en faglig sterk og personlig oppfølging av min mann gjennom et langvarig sykeleie med kreft. Hun sørget for å orientere oss om rettigheter og fylle ut nødvendige skjemaer. Når hun snart går av med pensjon vil hun bli dypt savnet - som lege og som medmenneske. Vi i Sørkedalen er takknemmelige for alle de årene Dagmar har stått på for oss! Tusen hjertelig takk Dagmar!

Den minst forståelsesfulle legen jeg har møtt

For noen år siden ville jeg bytte fastlege fordi jeg hadde flyttet til en annen kant av byen. Fordi DKS var medlem i en organisasjon jeg også var med i, tenkte jeg at hun ville være en bra lege for meg. På den tiden var jeg blitt uføretrygdet (eller i ferd med å bli det) pga en atypisk form for kronisk utmattelses-syndrom: jeg kunne gå fort, men ble fort sliten av tankearbeid (skriving, lesing) som jeg den gang levde av. Da jeg kom til min første time hos DKS, opplevde jeg å bli totalt mistrodd:Hvis jeg kunne gå/løpe fort, var det ingenting i veien for at jeg kunne drive med faglitterært arbeid! På hjemveien gråt jeg ..... Jeg fikk senere en annen fastlege, en eldre mann, som trodde på meg og skrev søknad om uføretrygd. - Det kan godt hende at DKS er en god lege for folk med mer vanlige plager, selv om hun ikke var det for meg.