Rolf Sørlie

Bogstadv 72 0366 Oslo
Rolf Sørlie er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Sørlie

Flink Lege.

jeg har brukt legekontoret i over 20 år, jeg har hatt mye å ta opp ettersom jeg har vært mye syk og har opplevd traumer, Jeg får altid hurtig time og føler meg ivaretatt. Kristin sykepleier hun er enestående, kjempesnill, flink og altid blid .. Nå skal de flytte til majorstuen, håper det blir like fint der:) Jeg er iverfall veldig fornøyd.

Veldig god fastlege

Alltid mulig at få time hvis det haster. Hyggelig og imøtekommende lege og legesekretær. Sender videre til spesialist hvis han er usikker.

God lege som tar seg tid til pasientene

Det er ofte litt ventetid, men da vet du inderlig godt at legen tar seg tid til å prate med deg også, når det er din tur. Dr. Sørlie er god til å henvise til spesialister om han ikke vet hvordan han selv skal løse saken. Jeg vil også gi ros til hans legesekretær Kristin som har jobbet der lenge. Hun kjenner pasientene sine og klarer alltid å skvise inn en hastetime. Tommel opp!

En lege som lytter og ivaretar !

Har vært pasient hos Sørlie siden sept 2015. For meg har det betydd mye å oppleve å bli hørt og lyttet til etter en traumatisk opplevelse i september. Han har ivaretatt meg på en fantastisk helhetlig måte !!

desverre ikke god nok

Jeg har brukt dette legekotoret i 20 år. Min fastlege har blitt byttet to gng innen samme kontor. Min fastlege har ikke satt seg inn i stoffskiftesykdommen min og jeg må derfor n´bytte til en lege som kan dette. Det virker som om han ikke evner å studere situasjonen.
Han kan og burde ta sin pasient på alvor. Flere ganger har jeg kommet til han med spørsmål som han ikke vil eller kan besvare, som om han blir flau eller noe?