Rolf Sørlie

• Allmennmedisin
  • Geriatri
  • Indremedisin

1989

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Majorstukrysset legegruppe
Bogstadveien 72 0366 Oslo
Rolf Sørlie er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Sørlie

Trygg, tålmodig, kunnskapsrik

Sørlie er en empatisk og dyktig lege, helsesekretær/sykepleier Kristin er og fin og dyktig.
Nå er han dessverre sykmeldt til over nyttår, håper det går bra med han og at han kommer tilbake på jobb. Han har vært min fastlege i 15 år.. Blir ikke lett å finne en like dyktig

Svært grundig

Har alltid følt at jeg er blitt tatt på alvor og fått meget gode råd,veiledning, behandling og utredning. Heldig som har han som fastlege!

Dårlig tid, lav interesse.

Sørlie har alltid svært lav tid og viser så å si ingen interesse for hvilke problemstillinger du har

Mangler empati og det å samarbeide

Han virker litt rotete, og har 0 empati, Han burde bry seg mer om pasientene sine, sitter bare å ser i pc .Kristin sykepleier er enestående, skal lete lenge etter en så flink og empatisk sykepleier, 1 av sykepleiene litt eldre er sur og lite hyggelig, hun er altid krinete,,,

Hans tid mener han er viktigere enn mi

Jeg er i full jobb og klarer å planlegge en legetime til en dag jeg har fri. Hadde derfor time på en fredag, bestilt 2 uker i forveien. Han ringer 3 dager før og sier at han ikke kan den dagen. Vi avtaler til dagen etter kl 08.00 istede. Jeg kommer kl 07.55, Rolf kommer 08.10, timen begynner kl 08.20. 20 verdifulle minutter tapt fra min arbeidsdag fordi han skal ha fri fredagen et par dager senere (han bekrefter det når jeg er inne hos ham). Ingen unnskyldning på at han var sen heller.