Rolf Sørlie

Tlf: 22 95 55 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rolf Sørlie er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Sørlie

Trygg, solid og lyttende

Jeg har vært pasient hos Sørlie i mange år. Han er en fin lege å gå til. Han lytter og tar seg tid i en meget hektisk hverdag, er løsningsorientert og gir god oppfølging.

Faglig dyktig og tar deg på alvor

Jeg har hatt Rolf som lege i 4 år nå, og er veldig fornøyd. Jeg opplever Rolf som faglig dyktig og seriøs. Han tar deg på alvor og henviser til spesialist når han er usikker på diagnose. Det kan av og til være litt ventetid på kontoret, men jeg opplever at det er fordi han tar seg god tid til pasientene og virkelig lytter til hva du har å si. Har anbefalt flere venninner til ham. Han flyttet til Majorstuekrysset Legegruppe i januar, og jeg opplever at det har blitt lettere å få time på telefon etter dette. Man trenger ikke å vente lenge med å få time.

Flink Lege.

jeg har brukt legekontoret i over 20 år, jeg har hatt mye å ta opp ettersom jeg har vært mye syk og har opplevd traumer, Jeg får altid hurtig time og føler meg ivaretatt. Kristin sykepleier hun er enestående, kjempesnill, flink og altid blid .. Nå skal de flytte til majorstuen, håper det blir like fint der:) Jeg er iverfall veldig fornøyd.

Veldig god fastlege

Alltid mulig at få time hvis det haster. Hyggelig og imøtekommende lege og legesekretær. Sender videre til spesialist hvis han er usikker.

God lege som tar seg tid til pasientene

Det er ofte litt ventetid, men da vet du inderlig godt at legen tar seg tid til å prate med deg også, når det er din tur. Dr. Sørlie er god til å henvise til spesialister om han ikke vet hvordan han selv skal løse saken. Jeg vil også gi ros til hans legesekretær Kristin som har jobbet der lenge. Hun kjenner pasientene sine og klarer alltid å skvise inn en hastetime. Tommel opp!