Rolf Sørlie

• Allmennmedisin
  • Geriatri
  • Indremedisin

1989

Majorstukrysset legegruppe Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo
Rolf Sørlie er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Sørlie

Veldig fornøyd!

Rolf er en veldig effektiv og nøyaktig lege som heller satser på henvisning til spesialister enn å prøve å diagnosere selv utenfor hans fagfelt. Dette gjør meg trygg og godt tatt imot. Du kan bestille time på nett og veldig fin legegruppe med labratorier med flinke og glade folk. Han er god å snakke med, men heller mer fokusert på hvordan du skal bli bedre enn en hyggelig . samtale. Tar også opp problemstillinger som han ser underveis uten at det blir tatt opp og tar familesykdommer veldig seriøst! Jeg er ekstremt fornøyd!

Lite kunnskap om kvinnesykdommer

Da jeg kom til Sørlie første gang hadde han ikke hørt om diagnosen min og jeg måtte selv forklare ham hva den innebar. Jeg opplever ham som lite oppdatert og når han ikke sikker tar han seg gjerne en runde på google og leser det opp for meg. Jeg føler dermed at min tid er bortkastet, da han ikke kan gi meg annen informasjon enn den jeg selv kan finne. Ellers er servicen dårlig i resepsjonen.

Totalt utilgjengelig

Umuligheten og *umenneskeligheten* involvert i bare det å skaffe en time er helt utrolig. Går ikke an å få kontakt med et menneske i andre enden.

Når jeg ringer midt på dagen for å avtale timen er telefonen avstengt (!), samtidig som de hjelpsomt forteller meg at jeg er midt i åpningstiden deres. Blir henvist til sms eller appen deres.

Når man kommer inn til tider er legene høflig og overfladisk sympatiske, men bryr seg absolutt ikke, gir første og enkleste konklusjon uten noen involvering eller opplysning til pasienten, og har absolutt ikke tid til deg.

Behandlet som storfe. Du betaler for noe wikipedia kunne gjort like bra som dem, og med mer menneskelighet.

Legen er super kontoret fungerer ikke .

Jeg har vært fast til Rolf Sørlie i 15 år . Jeg har alltid fått time raskt og god oppfølging. Kristin som jobbet på det gamle kontoret , er alltid blid og hyggelig. Etter de flyttet kontor synes jeg alt har blitt vanskelig. Sure kontor damer , man føler at man ikke blir tatt på alvor. Får ikke snakket med legen. Appen fungerer ikke, når man skal fornye resepter tar det lang tid. Og man må ringe opp mange ganger . Dette koster mye energi og mye ringing.

Trygg, solid og lyttende

Jeg har vært pasient hos Sørlie i mange år. Han er en fin lege å gå til. Han lytter og tar seg tid i en meget hektisk hverdag, er løsningsorientert og gir god oppfølging.