Rolf Sørlie

• Allmennmedisin
  • Geriatri
  • Indremedisin

1989

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Majorstukrysset legegruppe AS
Bogstadveien 72 0366 Oslo
Rolf Sørlie er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Sørlie

Mangler empati og det å samarbeide

Han virker litt rotete, og har 0 empati, Han burde bry seg mer om pasientene sine, sitter bare å ser i pc .Kristin sykepleier er enestående, skal lete lenge etter en så flink og empatisk sykepleier, 1 av sykepleiene litt eldre er sur og lite hyggelig, hun er altid krinete,,,

Hans tid mener han er viktigere enn mi

Jeg er i full jobb og klarer å planlegge en legetime til en dag jeg har fri. Hadde derfor time på en fredag, bestilt 2 uker i forveien. Han ringer 3 dager før og sier at han ikke kan den dagen. Vi avtaler til dagen etter kl 08.00 istede. Jeg kommer kl 07.55, Rolf kommer 08.10, timen begynner kl 08.20. 20 verdifulle minutter tapt fra min arbeidsdag fordi han skal ha fri fredagen et par dager senere (han bekrefter det når jeg er inne hos ham). Ingen unnskyldning på at han var sen heller.

Veldig fornøyd!

Rolf er en veldig effektiv og nøyaktig lege som heller satser på henvisning til spesialister enn å prøve å diagnosere selv utenfor hans fagfelt. Dette gjør meg trygg og godt tatt imot. Du kan bestille time på nett og veldig fin legegruppe med labratorier med flinke og glade folk. Han er god å snakke med, men heller mer fokusert på hvordan du skal bli bedre enn en hyggelig . samtale. Tar også opp problemstillinger som han ser underveis uten at det blir tatt opp og tar familesykdommer veldig seriøst! Jeg er ekstremt fornøyd!

Lite kunnskap om kvinnesykdommer

Da jeg kom til Sørlie første gang hadde han ikke hørt om diagnosen min og jeg måtte selv forklare ham hva den innebar. Jeg opplever ham som lite oppdatert og når han ikke sikker tar han seg gjerne en runde på google og leser det opp for meg. Jeg føler dermed at min tid er bortkastet, da han ikke kan gi meg annen informasjon enn den jeg selv kan finne. Ellers er servicen dårlig i resepsjonen.

Totalt utilgjengelig

Umuligheten og *umenneskeligheten* involvert i bare det å skaffe en time er helt utrolig. Går ikke an å få kontakt med et menneske i andre enden.

Når jeg ringer midt på dagen for å avtale timen er telefonen avstengt (!), samtidig som de hjelpsomt forteller meg at jeg er midt i åpningstiden deres. Blir henvist til sms eller appen deres.

Når man kommer inn til tider er legene høflig og overfladisk sympatiske, men bryr seg absolutt ikke, gir første og enkleste konklusjon uten noen involvering eller opplysning til pasienten, og har absolutt ikke tid til deg.

Behandlet som storfe. Du betaler for noe wikipedia kunne gjort like bra som dem, og med mer menneskelighet.