Kjell Teigen

Østensjøveien 79 0667 Oslo
Kjell Teigen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjell Teigen

Verdens beste fastlege

Dr. Kjell Teigen er en lege som forstår, bryr seg og hjelper pasientene sine så godt han kan, og jeg kan ikke takke ham nok for alle gangene han har hjulpet meg. Han er veldig lett å snakke med, og han vet hvordan han kan gjøre en ellers grå dag, mye mye lysere. Man føler seg nesten frisk bare man ser ham. Han kjenner deg igjen, og bryr seg virkelig om hvordan du har det. Han er uerstattelig! Det kan fort bli litt ventetid, men det er fordi han tar seg god tid med hver pasient, og haster ikke med å få deg ut fra kontoret sitt. Akuttime samme dag har jeg fått hver gang det har vært behov. Ingenting å klage på her!

Vennlig og seriøs

Lyttende og fink å kommunisere. Virker seriøs og dyktig. Er veldig fornøyd, men har kun vært der på vanlig konsultasjon.

Teigen er en svært god lege.
Viktigst av alt er opplevelsen av at han lytter på hva man har å si og kommuniserer godt. Det at han bruker diktafon i stedet for tastatur er genialt; jeg føler meg inkludert og får bekreftet at legen har forstått hva jeg mener. En bonus er at jeg vet hva som står i journalen min. Jeg tror også at diktafonen gjør tidsbruken mer effektiv. Kombinert med en varm og god personlighet er dette en lege som vekker svært stor tillit. Teigen følger godt opp, gir gode råd og forklarer godt.
Jeg opplever han som en kunnskapsrik og oppdatert lege, samtidig som han vet når det er riktig å henvise videre. Alt i alt svært dyktig.

Det er, selvfølgelig, litt ventetid på vanlige legetimer, men er det akutt så har jeg fått time raskt. Det er sånn det skal være. Det hender det er litt forsinkelser inn til selve konsultasjonen, men ikke mer en jeg synes man må regne med. Leger jobber med mennesker, og det er ikke alle forsinkelser man kan unngå. Har opplevd mye lengre forsinkelser hos andre leger.

Jeg føler meg totalt sett svært godt ivaretatt hos Teigen.

En optimal fastlege

Dyktig, vennlig og oppmerksom og samvittighetsfull. Stoler på denne legen og hans vurderinger. Virker oppdatert og ordentlig.

Dyktig lege.

Har hatt Kjell Teigen som lege siden han begynte på Bryn senteret og er veldig godt fornøyd med hans kunnskaper og behandling av meg.
Har trengt time akutt noen ganger og sendt sms. Blitt oppringt av søster i løpet av 5-10 min og fikk time på dagen.
Jeg har jobbet i helsesektoren og fulgt mange til forskjellige leger hvor flere av de er forsinket opptil flere timer hver gang. Hos Teigen har jeg ventet 30 min på det meste og da hadde han en pasient som var alvorlig syk. Dette kunne ingen lastes for.
Han har tatt meg seriøst og sendt meg videre til andre leger/spesialister hvis han ikke kunne hjelpe meg. Alltid høflig og ikke minst han "ser" deg. Snakker inn på diktafon brev ol. og er ikke bare opptatt av å se på pc og skrive på den og ikke se på pasienten.
Kjenner mange som klager på at legen ikke "ser" de og har det altfor travelt når de er på legebesøk.
Jeg ble sendt til Bærum sykehus hvor legen der skrøt av brevet Teigen hadde sendt til de. Dette er en seriøs lege som skriver det som skal skrives sa han.