Kjell Teigen

• Indremedisin
  • Infeksjonssykdommer

1982

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Bryn Senter Legekontor DA
Østensjøveien 79 0667 Oslo
Kjell Teigen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjell Teigen

Frekk lege

Noen har plassert denne legen på en pidestall - og der sitter han fortsatt og er nedlatende.
"Det er de små som går først" var kommentaren da jeg sa at jeg ikke greide å slanke bort kiloene som hadde lagt seg på over midjen. Hva han mente med "de små" er uklart..
Andre leger ville vel ha anbefalt roedediett, trim eller slankepille på resept.
Han gikk så løs på ansiktet mitt, mente jeg hadde en
skjev munnvik, noe jeg sikkert har hatt mange ganger, måtte rynke panna.. Der har jeg en dyp rynke fra før, så den ble enda dypere. Mulig han hadde litt moro av det da. Virket aggressiv da jeg ville vite mest mulig om prøvesvar og utredning. Det meste ble bagatellisert.
Synes hele fastlegeordningen burde skrotes. Hadde vært bedre om man kunne bestille time hos spesiaist mot egenandel,.
Heldigvis fikk jeg motivasjon av en annen lege og har nå greid å gå ned noen kilo.

Verdens beste fastlege

Dr. Kjell Teigen er en lege som forstår, bryr seg og hjelper pasientene sine så godt han kan, og jeg kan ikke takke ham nok for alle gangene han har hjulpet meg. Han er veldig lett å snakke med, og han vet hvordan han kan gjøre en ellers grå dag, mye mye lysere. Man føler seg nesten frisk bare man ser ham. Han kjenner deg igjen, og bryr seg virkelig om hvordan du har det. Han er uerstattelig! Det kan fort bli litt ventetid, men det er fordi han tar seg god tid med hver pasient, og haster ikke med å få deg ut fra kontoret sitt. Akuttime samme dag har jeg fått hver gang det har vært behov. Ingenting å klage på her!

Vennlig og seriøs

Lyttende og fink å kommunisere. Virker seriøs og dyktig. Er veldig fornøyd, men har kun vært der på vanlig konsultasjon.

Teigen er en svært god lege.
Viktigst av alt er opplevelsen av at han lytter på hva man har å si og kommuniserer godt. Det at han bruker diktafon i stedet for tastatur er genialt; jeg føler meg inkludert og får bekreftet at legen har forstått hva jeg mener. En bonus er at jeg vet hva som står i journalen min. Jeg tror også at diktafonen gjør tidsbruken mer effektiv. Kombinert med en varm og god personlighet er dette en lege som vekker svært stor tillit. Teigen følger godt opp, gir gode råd og forklarer godt.
Jeg opplever han som en kunnskapsrik og oppdatert lege, samtidig som han vet når det er riktig å henvise videre. Alt i alt svært dyktig.

Det er, selvfølgelig, litt ventetid på vanlige legetimer, men er det akutt så har jeg fått time raskt. Det er sånn det skal være. Det hender det er litt forsinkelser inn til selve konsultasjonen, men ikke mer en jeg synes man må regne med. Leger jobber med mennesker, og det er ikke alle forsinkelser man kan unngå. Har opplevd mye lengre forsinkelser hos andre leger.

Jeg føler meg totalt sett svært godt ivaretatt hos Teigen.

En optimal fastlege

Dyktig, vennlig og oppmerksom og samvittighetsfull. Stoler på denne legen og hans vurderinger. Virker oppdatert og ordentlig.

Dyktig lege.

Har hatt Kjell Teigen som lege siden han begynte på Bryn senteret og er veldig godt fornøyd med hans kunnskaper og behandling av meg.
Har trengt time akutt noen ganger og sendt sms. Blitt oppringt av søster i løpet av 5-10 min og fikk time på dagen.
Jeg har jobbet i helsesektoren og fulgt mange til forskjellige leger hvor flere av de er forsinket opptil flere timer hver gang. Hos Teigen har jeg ventet 30 min på det meste og da hadde han en pasient som var alvorlig syk. Dette kunne ingen lastes for.
Han har tatt meg seriøst og sendt meg videre til andre leger/spesialister hvis han ikke kunne hjelpe meg. Alltid høflig og ikke minst han "ser" deg. Snakker inn på diktafon brev ol. og er ikke bare opptatt av å se på pc og skrive på den og ikke se på pasienten.
Kjenner mange som klager på at legen ikke "ser" de og har det altfor travelt når de er på legebesøk.
Jeg ble sendt til Bærum sykehus hvor legen der skrøt av brevet Teigen hadde sendt til de. Dette er en seriøs lege som skriver det som skal skrives sa han.

Den beste legen jeg har hatt

Han tar seg god tid, og sender meg videre til røntgen
og andre nødvendige undersøkelser om han er i tvil.
Han er veldig blid og spøkefull.
Føler meg trygg med han som fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Det finnes ikke bedre lege. Jeg har hatt han som lege tidligere i ca 20 år. Mine barn og avdøde mann også.

Perfekt fastlege

Jeg er enig i alt det positive som sies om dr Teigen - en fantastisk lege. Men jeg er fullstendig uenig i det som skrives om dårlig tilgjengelighet. Har hatt han som fastlege i flere år og har alltid kommer til rakst, på dagen når det trengs.

Super legen!

Teigen er veldig dyktig. Alltid god tid, noe som dessverre gjør at han alltid er forsinket. Han ser på meg når jeg har vondt og kroppen går i mot meg.
Føler at han ser meg og tar sykdommene mine på alvor.
Takket være han har jeg fått komme til spesialist og fått mine diagnoser.
Jeg får de medisinene jeg trenger, de legeerklæringene jeg trenger. Ja får i det hele tatt veldig bra hjelp. Det settes til og med opp ekstra timer hvis jeg har noe som haster og det ikke er ledige timer på flere uker.
Jeg er storfornøyd.

Den beste legen

Teigen er den beste legen som finnes. Etter han sluttet på Tveita blei det bare problemer og skift av lege hele tiden. Tilslutt måtte jeg gå over til privat. Men lykken stod meg bi tilslutt fant jeg han igjen etter mange år. Hilsen

Fantastisk lege!

Doktor Teigen er ALLTID i godt humør, godt forberedt (han har tittet i journalen før du kommer), og tar deg og ditt på alvor. Han har vært fastlegen min når jeg har vært "vanlig" syk, vært gravid og vært fastlege for begge barna mine. Hadde aldri byttet han bort, hvis ikke det var for at jeg skulle flytte fra byen.

Dyktig, ryddig og empatisk

Har fulgt hjelptrengende slektning til Teigen. Virker medisinsk grundig, men viktigst er den respekten han viser også til dem som ikke takler livet sitt så perfekt.Kunne hatt bedre dialog med hjemmesykepleien, men kanskje er det systemet som ikke ligger til rette for det. Ser pårørende uten å ta tid fra pasienten.

Meget bra lege

Teigen er alltid i sprudlende godt humør, imøtekommende og lytter nøye til alt du sier. Sender deg gjerne til spesialist om du er usikker på noe, tar seg alltid tid til å forklare godt og du føler alltid at han har all den tid du trenger uten å ha hastverk! Har overhodet ikke noe å klage på etter flere år med Teigen som fastlege!

Me get god og grundig lege!

Både jeg og kona har Teigen som fastlege og vi er svært glad for det. Han er svært hyggelig, har tid, henviser videre når det er aktuelt og inngir stor tillit. Det kan være noe ventetid på time, men han tar seg til og med tid til å svare på korte spørsmål på e-post. Service over det forventede.

Dyktig, men vanskelig å fåmtime hos.

Teigen er en dyktig lege som er flink i sitt fag, men han er dessverre alt for lite tilgjengelig.

God fastlege

Bruker ultralyd, noe jeg som snart 50 mann er bra. Blid og hyggelig, god tid. BRa lege som anbefales. !

Bra Lege

Han hører på deg og har gode medisinske kunnskaper, god spesialist.

Dårlig lege!

Jeg byttet vekk Teigen da jeg synes mannen er totalt ubrukelig som lege. Jeg hadde en kropp i ubalanse og det viste seg at leveren var full av flekker og utvekster. Du må stoppe inntaket av alkohol sa han. Jeg drikker ikke alkohol og har aldri gjort det sa jeg. Da er det sikkert fettflekker som går bort sa han. Fettflekker?! Jeg byttet lege.

Sikkert hyggelig med pensjonister som trenger sovepiller men eller så sier jeg styr unna. Har alltid 3 ukers ventetid og flere pasienter enn han klarer.

Usedvanlig ansvarsfull og dyktig

Teigen er usedvanlig interessert og omtenksom - også i forhold til eldre pasienter - og hans bakgrunn som indremedisiner kommer hans pasienter til gode. Har aldri sett en lege være så kompetent og samtidig så omsorgsfull/omtenksom.

Jeg er imponert!