Kjell Teigen

Bryn Senter Østensjøveien 79 0667 Oslo
Kjell Teigen er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjell Teigen

Dyktig og pålitelig

Har hatt Teigen som fastlege i 9 år og er veldig fornøyd. Han setter seg godt inn i min historikk og har god forståelse av helheten. Ikke minst setter jeg pris på vurderingen etter blodprøver som gir en ekstra innsikt og trygghet for meg som pasient. I tillegg er han vennlig og grundig.

Dyktig lege

Har hatt Teigen som lege i mange år, utrolig flink og dyktig. Setter av godt med tid og er enkel og kommunisere med.

Dyktig, omsorgsfull, Varm og snill

Han tar imot pasienter på en varm og høflig måte.
Han respekterer pasienten sin.
Han er utrolig tålmodig til å lytte .
Han er vennlig og varm og skaper trygghet.

Verdens Beste lege

Etter noen års utenlands og ett år på venteliste fikk jeg endelig Teigen tilbake som fastlege.

Teigen er faglig trygg, ryddig og ekstremt kunnskapsrik. Han snakker med pasienten og ser mennesket bak. Det hadde vært fantastisk om unge nyutdannede fastleger kunne være lærlinger hos han. Et prakteksempel av en lege.

Meget faglig dyktig

Etter tre fastleger gjennom 50 år, alle dyktige er det unikt å møte en fagperson som kan alt han skal. Denne legen er et eget kaliber av faglig styrke og med praktisk diktafon og ikke minst med ultralyd er man i de tryggeste hender. Teigen sender prøver som ingen andre, han leter etter årsak og er ikke redd for å sende til andre med større kompetanse. Det er livsvikitg. Å møte en mann med så stor kunnskap, og så ny oppdatert medisinsk kompetanse er sjeldent. Jeg har vunnet i lotto med å komme inn i hans pasientgruppe. Han er blid, kjenner navnet til sine pasienter og husker godt hva sakene dreier seg om. Jeg har fått hele min familie til å søke ham og de var så heldige å få plass. Selv barnebarna er i hans trygge forvaltning av kunnskap. et meget dyktig fagmenneske.