Julie Julsrud Titterud

Drammensveien 130 0277 Oslo
Julie Julsrud Titterud er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Julie Julsrud Titterud

Kjempeflott vikar

Har hatt Julie som fastlege siden jeg flyttet til Oslo i 2010. Har kun møtt henne 1 gang og da hun var utrolig behjelpelig, hygglig, hørte på hva jeg sa og det var tydelig at hun er faglig dyktig.
Alle andre ganger har jeg fått møte vikaren Roland som jeg er utrolig glad i. Det er lett å få time til henne, hun tar seg tid til å høre på meg (trots at hun én gang var kraftig forsinket), hun gir meg full oppmerksomhet, er behjelpelig og de få ganger hun ikke har svar så har hun sørgt for å finne ut. Hun har et behagelig vesen og jeg anbefaler henne sterkt.
I begynnelsen prøvde jeg å få time til Julie men det var alltid lang ventetid og jeg ble omboket gang på gang så etterhvert begynte jeg å spørre etter vikaren isteden.
Jeg ser Roland som min fastlege, bare synd at det ikke går å bytte til henne.

Topp vikar!

Vært hos Titterud en gang og de andre gangene har jeg vært hos vikaren Roland; Som er veldig flink og grundig. Hun kan jeg anbefale!

Fantasisk lege!

Beste oppfølging jeg har fått. Ringer langt etter arbeidsdagen er over for å gi status på feks henvisning ol. Kjempefornøyd!

Dårlig tid

En lege som alltid har dårlig tid, skriver helst ut en sykmelding og sender problemet videre uten oppfølging.
Det positive er at hun har en god vikar som gjør det motsatte.

Flink men aldri tilgjengelig

Julie er veldig sjelden tilgjengelig, har altfor mange pasienter i tillegg til at hun jobber deltid tror jeg?

Når det er umulig å få time hos Julie får man time hos en vikar som ikke er proff uten f.eks. brukte tiden med meg til å snakke med mannen sin i telefon - dette etter at jeg fått komme in mer enn en time sent. Hun skrev også ut allergi- og astmamedisiner som jeg ikke skulle hatt som gravid, til tross for at hun visste at jeg var gravid og som Julie senere måtte gi meg nye medisiner for. Nå skal ikke denne vurderingen handle om vikaren men når det er stort umulig å få time hos Julie og det er denne person man møter oftest så blir de uungåelig at omdømmet til Julie også svekkes av dette.

Stjernene jeg delte ut gjelder da Julie så er fornøyd med henne faglig og hun er proff når man møter henne, er tilgjengeligheten og vikaren som ødelegger :(