Julie Julsrud Titterud

Drammensveien 130 0277 Oslo
Julie Julsrud Titterud er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Julie Julsrud Titterud

Topp vikar!

Vært hos Titterud en gang og de andre gangene har jeg vært hos vikaren Roland; Som er veldig flink og grundig. Hun kan jeg anbefale!

Fantasisk lege!

Beste oppfølging jeg har fått. Ringer langt etter arbeidsdagen er over for å gi status på feks henvisning ol. Kjempefornøyd!

Dårlig tid

En lege som alltid har dårlig tid, skriver helst ut en sykmelding og sender problemet videre uten oppfølging.
Det positive er at hun har en god vikar som gjør det motsatte.

Flink men aldri tilgjengelig

Julie er veldig sjelden tilgjengelig, har altfor mange pasienter i tillegg til at hun jobber deltid tror jeg?

Når det er umulig å få time hos Julie får man time hos en vikar som ikke er proff uten f.eks. brukte tiden med meg til å snakke med mannen sin i telefon - dette etter at jeg fått komme in mer enn en time sent. Hun skrev også ut allergi- og astmamedisiner som jeg ikke skulle hatt som gravid, til tross for at hun visste at jeg var gravid og som Julie senere måtte gi meg nye medisiner for. Nå skal ikke denne vurderingen handle om vikaren men når det er stort umulig å få time hos Julie og det er denne person man møter oftest så blir de uungåelig at omdømmet til Julie også svekkes av dette.

Stjernene jeg delte ut gjelder da Julie så er fornøyd med henne faglig og hun er proff når man møter henne, er tilgjengeligheten og vikaren som ødelegger :(

Meget trivelig og dyktig, men svært utilgjengelig

Jeg og min sønn (3 år) har begge hatt Julie som fastlege siste halvannet året. Jeg er høygravid og har derfor vært oftere til legen i det siste enn jeg normalt er (men bare vanlige svangerskapskontroller).

Når vi først er hos Julie fremstår hun hyggelig, dyktig og imøtekommende. Men det er svært vanskelig å få time - laaang ventetid. Det kommer i tillegg til at legesenteret (Magnat) er håpløst dårlig betjent på telefon. Må gjerne vente 20-30 minutter før svar, og ofte kobler telefonen på grunn av for lang venting av så man må ringe på igjen, og bruke en time eller to bare på å bestille. Har aldri fått svar raskere enn på 10 minutter.

Hun er også alltid forsinket - sitter alltid og venter 20-60 minutter over avtalt time, selv tidlig på dag. Helhetsinntrykket blir dermed blandet.