Julie Julsrud Titterud

Magnat Fastlegesenter

2005

Magnat Fastlegesenter Telefonnummer22 60 62 0022 60 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 130 0277 Oslo
Julie Julsrud Titterud er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Julie Julsrud Titterud

stort sett fornøyd

Virker interessert, men litt distre - glemmer litt både det ene og andre. MEN det mest frustrerende er dog at det nesten ikke er mulig å få time så man havner hos vikarleger. Da blir liksom vitsen med fastlege borte. En helt annen ting er at de som er kontoransatte (som tar deg i mot) virker helt uinteressert og yter så godt som ingen service.

Lite tilgjengelig og uinteressert utover allmennmedisin

Grei og blid, men ikke det jeg er ute etter hos fastlegen min. Ønsker en som både kan og gjør det lille ekstra og kan få meg frisk når det er noe verre influensa. I mitt tilfelle har hun vist manglende kompetanse i anledning en henvisning (henvist til feil avdeling) og mangel av testing relevant til symptomsbildet. Opplever av den grunn å ikke bli tatt på alvor. I tillegg er hun knapt tilgjengelig, opptil en måneds ventetid.

Veldig dyktig lege som er aldri tilgjengelig.

Hun er sjeldent til aldri tilgjengelig, det endte med at jeg at jeg hadde forskjellige leger hver gang jeg var på besøk noe som var meget problematisk.

Ga opp til slutt og byttet fastlege. Har ikke angret. Dette i 2015 / 2016.

Sjelden tilgjengelig

Har hatt henne som fastlege flere år, men har nesten ikke sett henne. Derimot har jeg vært kjempefornøyd med vikarene C. Friis og S. Roland. Jeg ville ønske en av dem som min fastlege. Det var lett og få time og det ble personlig konsultasjon, ikke bare skriving på PC

Kjempeflott vikar

Har hatt Julie som fastlege siden jeg flyttet til Oslo i 2010. Har kun møtt henne 1 gang og da hun var utrolig behjelpelig, hygglig, hørte på hva jeg sa og det var tydelig at hun er faglig dyktig.
Alle andre ganger har jeg fått møte vikaren Roland som jeg er utrolig glad i. Det er lett å få time til henne, hun tar seg tid til å høre på meg (trots at hun én gang var kraftig forsinket), hun gir meg full oppmerksomhet, er behjelpelig og de få ganger hun ikke har svar så har hun sørgt for å finne ut. Hun har et behagelig vesen og jeg anbefaler henne sterkt.
I begynnelsen prøvde jeg å få time til Julie men det var alltid lang ventetid og jeg ble omboket gang på gang så etterhvert begynte jeg å spørre etter vikaren isteden.
Jeg ser Roland som min fastlege, bare synd at det ikke går å bytte til henne.