Julie Julsrud Titterud

Drammensveien 130 0277 Oslo
Tlf: 22 60 62 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Julie Julsrud Titterud er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Julie Julsrud Titterud

Veldig dyktig lege som er aldri tilgjengelig.

Hun er sjeldent til aldri tilgjengelig, det endte med at jeg at jeg hadde forskjellige leger hver gang jeg var på besøk noe som var meget problematisk.

Ga opp til slutt og byttet fastlege. Har ikke angret. Dette i 2015 / 2016.

Sjelden tilgjengelig

Har hatt henne som fastlege flere år, men har nesten ikke sett henne. Derimot har jeg vært kjempefornøyd med vikarene C. Friis og S. Roland. Jeg ville ønske en av dem som min fastlege. Det var lett og få time og det ble personlig konsultasjon, ikke bare skriving på PC

Kjempeflott vikar

Har hatt Julie som fastlege siden jeg flyttet til Oslo i 2010. Har kun møtt henne 1 gang og da hun var utrolig behjelpelig, hygglig, hørte på hva jeg sa og det var tydelig at hun er faglig dyktig.
Alle andre ganger har jeg fått møte vikaren Roland som jeg er utrolig glad i. Det er lett å få time til henne, hun tar seg tid til å høre på meg (trots at hun én gang var kraftig forsinket), hun gir meg full oppmerksomhet, er behjelpelig og de få ganger hun ikke har svar så har hun sørgt for å finne ut. Hun har et behagelig vesen og jeg anbefaler henne sterkt.
I begynnelsen prøvde jeg å få time til Julie men det var alltid lang ventetid og jeg ble omboket gang på gang så etterhvert begynte jeg å spørre etter vikaren isteden.
Jeg ser Roland som min fastlege, bare synd at det ikke går å bytte til henne.

Topp vikar!

Vært hos Titterud en gang og de andre gangene har jeg vært hos vikaren Roland; Som er veldig flink og grundig. Hun kan jeg anbefale!

Fantasisk lege!

Beste oppfølging jeg har fått. Ringer langt etter arbeidsdagen er over for å gi status på feks henvisning ol. Kjempefornøyd!

Dårlig tid

En lege som alltid har dårlig tid, skriver helst ut en sykmelding og sender problemet videre uten oppfølging.
Det positive er at hun har en god vikar som gjør det motsatte.

Flink men aldri tilgjengelig

Julie er veldig sjelden tilgjengelig, har altfor mange pasienter i tillegg til at hun jobber deltid tror jeg?

Når det er umulig å få time hos Julie får man time hos en vikar som ikke er proff uten f.eks. brukte tiden med meg til å snakke med mannen sin i telefon - dette etter at jeg fått komme in mer enn en time sent. Hun skrev også ut allergi- og astmamedisiner som jeg ikke skulle hatt som gravid, til tross for at hun visste at jeg var gravid og som Julie senere måtte gi meg nye medisiner for. Nå skal ikke denne vurderingen handle om vikaren men når det er stort umulig å få time hos Julie og det er denne person man møter oftest så blir de uungåelig at omdømmet til Julie også svekkes av dette.

Stjernene jeg delte ut gjelder da Julie så er fornøyd med henne faglig og hun er proff når man møter henne, er tilgjengeligheten og vikaren som ødelegger :(

Meget trivelig og dyktig, men svært utilgjengelig

Jeg og min sønn (3 år) har begge hatt Julie som fastlege siste halvannet året. Jeg er høygravid og har derfor vært oftere til legen i det siste enn jeg normalt er (men bare vanlige svangerskapskontroller).

Når vi først er hos Julie fremstår hun hyggelig, dyktig og imøtekommende. Men det er svært vanskelig å få time - laaang ventetid. Det kommer i tillegg til at legesenteret (Magnat) er håpløst dårlig betjent på telefon. Må gjerne vente 20-30 minutter før svar, og ofte kobler telefonen på grunn av for lang venting av så man må ringe på igjen, og bruke en time eller to bare på å bestille. Har aldri fått svar raskere enn på 10 minutter.

Hun er også alltid forsinket - sitter alltid og venter 20-60 minutter over avtalt time, selv tidlig på dag. Helhetsinntrykket blir dermed blandet.

Dyktig

Har hatt julie som fastlege i 1,5 år, men kun vært hos henen en gang på en rask konsultasjon da hun har vært i fødselspermisjon. Jeg opplevde henne da som hyggelig, rolig, medmenneskelig og tok meg på alvor. Ventetiden for å få time synes jeg har vært noe lang, men det kan være tilfeldig da jeg ikke opplevde det slik da jeg gikk til hennes vikar.

Dyktig, medmenneskelig, seriøs

Kjempefornøyd med henne! Flink, interessert og dyktig. Både ang. psykisk helse og andre ting. Bare vært fornøyd med alle mine leger hos Magnat.

Utilgjengelig

Har aldri møtt legen, men alltid blitt sendt til vikarer. Har blitt sendt til turnuslege her som ikke ante hva hun drev med. Jeg visste mer om (de ganske enkle og rutinemessige) spørsmålene jeg hadde enn hun gjorde, og hun brukte mesteparten av tiden i legetimen på å søke på google og oppførte seg svært usikker. Jeg ønsker heller å vente på at en som faktisk er leke har tid enn å bli sendt til noen som helt klart ikke er klare til å ta imot pasienter alene. Jeg vil nok ikke benytte meg av dette legesenteret flere ganger.

Dårlig dekning mens hun er i permisjon

Jeg byttet fastlegen min til Julie Titterud på nyåret da jeg så de gode anbefalingene her. Jeg er gravid for første gang i femte måned og synes det er viktig å ha en lege som har tid til pasientene sine og har tilgjengelighet til time uten altfor lang ventetid. Dessverre viste det seg at Julie er i permisjon frem til september 2014, dette fikk jeg først beskjed om når legen var byttet. Hennes erstatter, Charlotte Fris, jobber kun fire dager i uken. Derfor har jeg i løpet av de siste månedene vært hos 3 ulike leger på Magnat siden nyåret. Det er ille at det er så dårlig dekning og Julie's erstatter har minimum 2-3 ukers ventetid, hjelper lite når man har symptomer på bekkenløsning og trenger henvisning med en gang til fysioterapi. Ville ikke anbefalt denne legen slik det er nå.

Kan anbefale henne på det varmeste

En veldig bra lege. Hun tar deg på alvor og lytter til det du har på hjerte. Kommer med gode råd og liten ventetid på time. Jeg hadde henne som lege under svangerskapet og kan virkelig anbefale henne.

Toppen!

Det absolut beste fastlegen. Både for meg och dattern min. Var hos Titterud i svangerskapet og er lika førnøyd med det!!

Julie Titterud

Julie er en lege som gjør det hun sier hun skal gjøre. hun er omsorgsfull og godt til å orientere uten å bruke et språk som er vanskelig.

Dyktig lege.

Jeg har hatt Julie som fastlege i 1.5 år og er meget fornøyd med henne. Hun er nøye med at alt hun gjør skal være faglig riktig. Hun har ofte kontaktet spesialister for å forhøre seg om hennes behandling av meg har vært riktig, noe de stort sett har bekreftet. Jeg synes noen ganger at ventetiden kan være litt lang, men til gjengjeld får jeg som oftest kjapt time om jeg skulle trenge det.

Beste Legen <3

Julie er den beste legen jeg noen gang har hatt <3
(jeg er 49 og har vært hos endel leger etterhvert).
Dessverre var hun bare vikar i Lier og det er derfor noen år siden hun var min fastlege.

Lege som bryr seg om pasienten

Har bare vært der to ganger så langt, én for kontroll og én for oppfølging, men begge gangene ble jeg imponert over denne legen. I motsetning til flere av de andre legene jeg har vært hos viste hun stor interesse for pasienten, og hadde ikke kun som mål å bli ferdig med meg så hun kunne ta inn neste. Jeg følte meg godt ivaretatt og er veldig fornøyd med henne.

Meget dyktig lege

Jeg har brukt henne før ved et annet legesenter. Hun er meget dyktig og tar raskt tak i ting. Bryr seg om pasienten sin og er en god lytter.

Beste fastlegen min morfar har hatt

Jeg skriver denne omtalen på vegne av min morfar i 90-årene som jeg pleier å følge til fastlegen. Min morfar er svært fornøyd med sin fastlege. Han føler seg godt ivaretatt og Titterud viser omsorg og forståelse i tillegg til faglig dyktighet. Hun tar seg godt tid da min morfar har nedsatt hørsel, og hun er svært flink til å stille min morfar relevate spørsmål om hans helsetilstand. I tillegg er hun nøye med å involvere andre instanser som hjemmetjeneste og poliklinikker ved behov. Titterud fremviser empati og dyktighet i møte med pasienten. Min morfar opplever nå å ha den beste fastlegen han noensinne har hatt iløpet av sitt over 90 år lange liv.