Julie Julsrud Titterud

Magnat Fastlegesenter

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Julie Julsrud Titterud er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Julie Julsrud Titterud

Pålitelig, dyktig og varm person - til å stole på.

Valgte henne fordi hun var nærmest hvor jeg bor. Hun er svært pliktoppfyllende og samvittighetsfull og jeg er absolutt trygg med henne. Hennes grundighet og vissheten at hun følger opp også når jeg ikke er der, er et pluss for meg.
Det eneste som mangler er hvor vanskelig det er å få time og hvor ofte det er en annen lege, heldigvis har også de vært solide leger på alle vis.

stort sett fornøyd

Virker interessert, men litt distre - glemmer litt både det ene og andre. MEN det mest frustrerende er dog at det nesten ikke er mulig å få time så man havner hos vikarleger. Da blir liksom vitsen med fastlege borte. En helt annen ting er at de som er kontoransatte (som tar deg i mot) virker helt uinteressert og yter så godt som ingen service.

Lite tilgjengelig og uinteressert utover allmennmedisin

Grei og blid, men ikke det jeg er ute etter hos fastlegen min. Ønsker en som både kan og gjør det lille ekstra og kan få meg frisk når det er noe verre influensa. I mitt tilfelle har hun vist manglende kompetanse i anledning en henvisning (henvist til feil avdeling) og mangel av testing relevant til symptomsbildet. Opplever av den grunn å ikke bli tatt på alvor. I tillegg er hun knapt tilgjengelig, opptil en måneds ventetid.

Veldig dyktig lege som er aldri tilgjengelig.

Hun er sjeldent til aldri tilgjengelig, det endte med at jeg at jeg hadde forskjellige leger hver gang jeg var på besøk noe som var meget problematisk.

Ga opp til slutt og byttet fastlege. Har ikke angret. Dette i 2015 / 2016.

Sjelden tilgjengelig

Har hatt henne som fastlege flere år, men har nesten ikke sett henne. Derimot har jeg vært kjempefornøyd med vikarene C. Friis og S. Roland. Jeg ville ønske en av dem som min fastlege. Det var lett og få time og det ble personlig konsultasjon, ikke bare skriving på PC