Julie Julsrud Titterud

Magnat Fastlegesenter

2005

Magnat Fastlegesenter Telefonnummer22 60 62 0022 60 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 130 0277 Oslo
Julie Julsrud Titterud er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Julie Julsrud Titterud

Veldig dyktig lege som er aldri tilgjengelig.

Hun er sjeldent til aldri tilgjengelig, det endte med at jeg at jeg hadde forskjellige leger hver gang jeg var på besøk noe som var meget problematisk.

Ga opp til slutt og byttet fastlege. Har ikke angret. Dette i 2015 / 2016.

Sjelden tilgjengelig

Har hatt henne som fastlege flere år, men har nesten ikke sett henne. Derimot har jeg vært kjempefornøyd med vikarene C. Friis og S. Roland. Jeg ville ønske en av dem som min fastlege. Det var lett og få time og det ble personlig konsultasjon, ikke bare skriving på PC

Kjempeflott vikar

Har hatt Julie som fastlege siden jeg flyttet til Oslo i 2010. Har kun møtt henne 1 gang og da hun var utrolig behjelpelig, hygglig, hørte på hva jeg sa og det var tydelig at hun er faglig dyktig.
Alle andre ganger har jeg fått møte vikaren Roland som jeg er utrolig glad i. Det er lett å få time til henne, hun tar seg tid til å høre på meg (trots at hun én gang var kraftig forsinket), hun gir meg full oppmerksomhet, er behjelpelig og de få ganger hun ikke har svar så har hun sørgt for å finne ut. Hun har et behagelig vesen og jeg anbefaler henne sterkt.
I begynnelsen prøvde jeg å få time til Julie men det var alltid lang ventetid og jeg ble omboket gang på gang så etterhvert begynte jeg å spørre etter vikaren isteden.
Jeg ser Roland som min fastlege, bare synd at det ikke går å bytte til henne.

Topp vikar!

Vært hos Titterud en gang og de andre gangene har jeg vært hos vikaren Roland; Som er veldig flink og grundig. Hun kan jeg anbefale!

Fantasisk lege!

Beste oppfølging jeg har fått. Ringer langt etter arbeidsdagen er over for å gi status på feks henvisning ol. Kjempefornøyd!