Julie Julsrud Titterud

Autorisasjon (2005)

Julie Julsrud Titterud er en av 560 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Julie Julsrud Titterud

Dyktig

Jeg har hatt Titterud som fastlege flere år, dog med noen vikarperioder. (supre vikarer også) Hun er interessert og dyktig, hun følger opp når det er noe. Jeg synes hun er veldig bra.

lite tilgjengelig og dårlig forberedt

Har blitt tildelt henne som fastlege, Lite tilgjengelig og når du får time så er hun ikke forberedt og min opplevelse er at hun ikke har kompetanse utover det elementære. Ingen god samtalepartner virker brydd når en stiller henne spørsmål.

Super!

Har hatt denne fastlegen siden 2012 - så fornøyd!
Til tross før flytt så kjører jeg den ekstra veien for å beholde hu som fastlege. Føler meg trygg!

Pålitelig, dyktig og varm person - til å stole på.

Valgte henne fordi hun var nærmest hvor jeg bor. Hun er svært pliktoppfyllende og samvittighetsfull og jeg er absolutt trygg med henne. Hennes grundighet og vissheten at hun følger opp også når jeg ikke er der, er et pluss for meg.
Det eneste som mangler er hvor vanskelig det er å få time og hvor ofte det er en annen lege, heldigvis har også de vært solide leger på alle vis.

stort sett fornøyd

Virker interessert, men litt distre - glemmer litt både det ene og andre. MEN det mest frustrerende er dog at det nesten ikke er mulig å få time så man havner hos vikarleger. Da blir liksom vitsen med fastlege borte. En helt annen ting er at de som er kontoransatte (som tar deg i mot) virker helt uinteressert og yter så godt som ingen service.