Gude Tokerud

Tlf: 22 88 57 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gude Tokerud er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gude Tokerud

Dårlig service

Sekretærene tar veldig sjelden telefonen, er lite hyggelige og lite opptatt av at vi som brukere har det bra - de er rett og slett sure og uhøflige. Det er vanskelig å nå dem, både på telefon, sms og ved oppmøte på kontoret. Dette er ikke et sted jeg anbefaler, selv om legen er hyggelig. Kontoret/venterommet er også skittent og lukter vondt.

Får aldri kontakt

Tar flere uker for å få svar på mail. Komme igjennom på telefon er helt umulig.. Og når man først kommer gjennom tar det flere uker før man får en legetime.
Gikk for å sette inn en p-stav, noe som han tydeligvis ikke har gjort før. Han klarte å "kutte" opp huden. Så nå sitter jeg igjen med et tydelig, stygt arr.
Ellers er han grei og ikke dømmende, og lytter til deg.

En lege som gjør en god jobb

En god lege i eldre lokaler med mulighet for parkering av bil. Assistentene har meget ulik kvalitet.
Opplever selv at time må bestilles på SMS.

Virkelig et Medmenneske

Gude og jentene som er der er helt supere. Har gått hos han i mange år og er veldig fornøyd.
Han ser deg som den du er.
Absolutt ikke noe nedlatende, noe jeg har erfart at mange leger er. Lett og prate med, og han hører virkelig på det man sier. Sitter ikke bare å ser på dataen, men snur stolen og ser på deg. Prater og lytter. Han har hjulpet meg hele veien, noe jeg setter uendelig stor pris på. Kan annbefale han på det varmeste. Unik lege ! Veldig folkelig.

En dyktig lege med lang erfaring.

En lege som lytter til vad du sier. Jeg føler meg trygg oss han. Han er rolig å effektiv. Han ser ikke ned på sine pasienter, som så mange leger gjør i Norge.

Veldig skuffet!

Jeg har gått hit i 9-10 måneder. Har hatt ett håp om at det skulle bli bedre, men er såpass misfornøyd at jeg nå bytter lege!
Det tar uendelig lang tid for å få legetime. Håpløst å komme igjennom på tlf. Tokerud har også vert vekke mye, har opplevd at min time har blitt avlyst pga han har vert syk 2-3 ganger de siste 6 månedene. Han fyller ikke ut henvisninger skikkelig, og timer som haster er det tydeligvis ikke mulig å få. Det raskeste jeg kunne få var 1 måned etter datoen jeg bestilte. Har luktet røyk i lokalene, noe jeg absolutt ikke synes hører hjemme på et legekontor.

Endelig en lege som forstår meg og mine prblemer

Jeg har en medfødt misdannelse i føtter og begge underextremiteter generelt! Samt at jeg har store smerter som også medfører dårlig søvnmønster osv. Jeg har etter at jeg ble 21 år , brukket ryggen to ggr. Og nakken også 2ggr. Samt at jeg fikk psoriasis som 7åring . -/ Så endelig etter at min lege i Tromsø og jeg måtte skille lag fikk jeg meg en god lege v. Vestli legekontor. Dr. x, og han ble da utskriver av div.medisiner for meg , han forsto meg på en måte du må lete lenge etter ...! Men da han måtte slutte som min lege , ble det jo mest naturlig for meg til å ta i bruk Romsås legekontor a/s - Og det gikk greit helt til min daværende lege også måtte begrense pasientlisten sin pga. sykdom :/ da havnet jeg mellom to stoler og fikk til stadighet nye vikarer og vikarer til vikarene osv.!
Helt uholdbart i mitt tilfelle . Så da var det pån. igjen og jeg fannt den mest empatiske og godt oppfølgende legen i mitt liv . Og det er min nåværende fastlege Dr.Gude Tokerud v. Ulvenlegene som endte med å få skikk på rotet . Og det var i siste liten også ... Jeg orket ikke mere og min kjæreste tok hånd om meg , så godt han kunne men jeg måtte bare ha de rette medisinene som jeg har fått allerede fra barnsben av ,samt noen nye , som også gir dagene mine enklere å leve med . Så TUSEN TAKK GUDE TOKERUD For at du tok grep og kunne hjelpe meg med mine problemer osv. Jeg kommer til å være deg evig takknemlig , for allt du har gjordt og gjør for meg. Ingen er like og det gjelder leger også !

Gude er en topp lege

Hatt Gude Tokerud som fastlege i ca 20 år.
Meget god lege.
Forståelsesfull og meget dyktig.
Jentene og servicen der er topp.
Kun positive erfaringer.

Elendig.

Er ikke sikkert legen er så dårlig, hadde man bare fått time der.
Hver gang jeg har ringt så får jeg høre at jeg må dra til legevakten for dem har ikke ledig tid.

Flink doc

Dr.Tokerud har god lytteevne og er dyktig. Tar seg god tid på pasienten. Imøtekomme kontorpersonale.

Har gått hos han i mange år, og selv om jeg bor lenger unna nå, så bytter jeg ikke før jeg må! Var tidligere vanskelig å få kontakt på tlf. men nå med både sms og epost er det ikke noe problem. Både han og jentene der er kjempeflinke. Kan sterkt anbefales.

Mye fravær

Når han først er å treffe er han hyggelig, men liker godt å høre seg selv fortelle om ditt og datt, glemmer visst at jeg er pasient.

Alltid dårlig tid !

Har brukt Tokerud noen år nå, men synes det blir mer og mer kaotisk. Svar på blodprøver vil jeg gjerne ha, men det glemmer han å sende, som avtalt.

Min utmerkede fastlege

Tokerud er en lege som ser deg når du kommer og som tar seg tid til å undersøke deg nøye. Han gir deg god informasjon om hva som feiler deg. Han har mange pasienter så tilgjengeligheten kan noen ganger være litt dårlig, men det rettes opp av god behandling når du slipper til. Jeg er meget godt fornøyd.

En god lege

Jeg har gått til Gude i 7år og har ingenting å utsette på ham. Han er en ujålete og jordnær fyr som det er lett å kommunisere med. Man får inntrykk av at han vil til bunns i pasientens plager og han nøler ikke med å sende henvisninger.

Kjempefornøy med Tokerud

Har gått hos Tokerud i mange år nå, og selv om jeg flytter på meg lenger og lenger unna, ønsker jeg fortsatt å ha han som lege. Kjempeservice av han og damene. Var vanskelig å nå de på telefon tidligere, men nå ved å sende epost er det ikke noe problem å nå de. Kjempefornøyd!

Har akkurat byttet til Gude Tokerud

Da jeg akkurat har byttet til Gude, var jeg veldig spent. Jeg hadde 8 poster på huskelappen min. Og jammen kom vi ikke gjennom alle på første timen min ! Jeg fikk ett meget positivt inntrykk av Gude og han virket veldig jordnær og tok seg meget god tid til meg på denne timen. Jeg ble anbefalt Gude av samboeren min ettersom min eks fastlege sa han nektet å hjelpe meg !!! Gudes sykepleier Asta virker som ett kjempe behagelig menneske. Men at hele den første seansen der skulle ta 1 time og ett kvarter var jeg uforberedt på. Maken til gjennomgang. Jeg fikk tatt EKG der til og med. Og jeg ble videresendt til MR og røntgen med en gang. Jeg følte meg virkelig vel mottatt :) !

Den beste fastlegen som finnes

Har brukt Tokerud som fastlege i 24 år. Både mann og barn bruker han også. Han er den flinkeste legen jeg har vær borti. Har alltid god tid, ser deg som en person og ikke bare en pasient. Han lytter, og henviser deg videre ved behov. Kontordamene yter også en service som er helt fabelaktig. Lett å komme i kontakt med legekontoret ved å bruke mail, får rask tilbakemelding. Så takknemlig for at jeg har han som fastlege.

Gude, en fastlege som faktisk bryr seg

Jeg har vært på besøk hos Gude flere ganger, han kjenner meg igjen enda det har går gode stunder mellom jeg er hos han. Han er flink og veldig grundig i sine utredninger. Servicen til de damene som jobber der er super. Den beste fastlegen jeg har brukt. Takk Gude :)

En kjempe flink lege

Tokerud er en kjempe flink lege som følger opp pasientene. Bestille time på sms/mail virker helt perfekt. Han tør å si sin oppriktige mening og man føler seg velkommen hos ham. Har hatt Tokerud som lege i maaaaange år og kommer til å fortsette med det. Både kona og barna har han også som lege og vi synes det virker helt perfekt. Har et av barna skada seg i barnehagen vet vi at vi kan dra dit for å få en rask sjekk og evt bli sendt videre.