Gude Tokerud

Autorisasjon (1985)

Gude Tokerud er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gude Tokerud

[NAVN FJERNET AV LEGELISTEN.NO]

[NAVN FJERNET AV LEGELISTEN.NO] er vikar for Gude Tokerud. Aldri bestill time hos henne. Hun tar ikke hensyn til pasientene sine! Hun har ikke lyst til å høre på hva vi har å si, men heller diskutere imot. Dette har skjedd gjentatte ganger. En lege skal lytte og hjelpe pasientene. Ikke krangle.

Veldig dårlig kunnskap. Sliter veldig med å finne frem medisiner, hun må søke opp og det tar veldig lang tid.

Misfornøyd

Ikke mulig å komme i gjennom på tlf, mye surr, lege virker ufokusert og fjern. Urenslig og lite trivelig lokale.

100% trygg

Beste legen jeg har hatt. En av sekretærene er litt arogan og vanskelig. Jeg digger vente rommet hos Gude Tokerud.

Forskjellig oppfattelse, trygg

Gude er en god og lyttende lege, men han har en del fravær. Dessverre er det ingen turnuslege i tillegg. Så når han er syk så er timen avlyst.
Det lukter røyk både på venterom og inne hos legen. Ikke noe særlig å ha barn med dit (ikke hvis de har både allergi og eksem). Får time fort opplever jeg. Blitt møtt av fine damer i skranken, hyggelige på tlf. Sms er ikke helt oppe og går, tar litt lang tid å få svar.
Fornøyd med noe, men har forbedringspotensialet.

Dårlig service

Sekretærene tar veldig sjelden telefonen, er lite hyggelige og lite opptatt av at vi som brukere har det bra - de er rett og slett sure og uhøflige. Det er vanskelig å nå dem, både på telefon, sms og ved oppmøte på kontoret. Dette er ikke et sted jeg anbefaler, selv om legen er hyggelig. Kontoret/venterommet er også skittent og lukter vondt.