Gude Tokerud

Ingen på venteliste

Gude Tokerud er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gude Tokerud

Misfornøyd

Ikke mulig å komme i gjennom på tlf, mye surr, lege virker ufokusert og fjern. Urenslig og lite trivelig lokale.

100% trygg

Beste legen jeg har hatt. En av sekretærene er litt arogan og vanskelig. Jeg digger vente rommet hos Gude Tokerud.

Forskjellig oppfattelse, trygg

Gude er en god og lyttende lege, men han har en del fravær. Dessverre er det ingen turnuslege i tillegg. Så når han er syk så er timen avlyst.
Det lukter røyk både på venterom og inne hos legen. Ikke noe særlig å ha barn med dit (ikke hvis de har både allergi og eksem). Får time fort opplever jeg. Blitt møtt av fine damer i skranken, hyggelige på tlf. Sms er ikke helt oppe og går, tar litt lang tid å få svar.
Fornøyd med noe, men har forbedringspotensialet.

Dårlig service

Sekretærene tar veldig sjelden telefonen, er lite hyggelige og lite opptatt av at vi som brukere har det bra - de er rett og slett sure og uhøflige. Det er vanskelig å nå dem, både på telefon, sms og ved oppmøte på kontoret. Dette er ikke et sted jeg anbefaler, selv om legen er hyggelig. Kontoret/venterommet er også skittent og lukter vondt.

Får aldri kontakt

Tar flere uker for å få svar på mail. Komme igjennom på telefon er helt umulig.. Og når man først kommer gjennom tar det flere uker før man får en legetime.
Gikk for å sette inn en p-stav, noe som han tydeligvis ikke har gjort før. Han klarte å "kutte" opp huden. Så nå sitter jeg igjen med et tydelig, stygt arr.
Ellers er han grei og ikke dømmende, og lytter til deg.