Gude Tokerud

Ulvenlegene AS Mann, 63 år

Autorisert1985
Ledige plasser 72 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Ulvenlegene AS

Karl Staaff vei 6 0665 Oslo
Gude Tokerud er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gude Tokerud

Veldig skuffet!

Jeg har gått hit i 9-10 måneder. Har hatt ett håp om at det skulle bli bedre, men er såpass misfornøyd at jeg nå bytter lege!
Det tar uendelig lang tid for å få legetime. Håpløst å komme igjennom på tlf. Tokerud har også vert vekke mye, har opplevd at min time har blitt avlyst pga han har vert syk 2-3 ganger de siste 6 månedene. Han fyller ikke ut henvisninger skikkelig, og timer som haster er det tydeligvis ikke mulig å få. Det raskeste jeg kunne få var 1 måned etter datoen jeg bestilte. Har luktet røyk i lokalene, noe jeg absolutt ikke synes hører hjemme på et legekontor.

Endelig en lege som forstår meg og mine prblemer

Jeg har en medfødt misdannelse i føtter og begge underextremiteter generelt! Samt at jeg har store smerter som også medfører dårlig søvnmønster osv. Jeg har etter at jeg ble 21 år , brukket ryggen to ggr. Og nakken også 2ggr. Samt at jeg fikk psoriasis som 7åring . -/ Så endelig etter at min lege i Tromsø og jeg måtte skille lag fikk jeg meg en god lege v. Vestli legekontor. Dr. x, og han ble da utskriver av div.medisiner for meg , han forsto meg på en måte du må lete lenge etter ...! Men da han måtte slutte som min lege , ble det jo mest naturlig for meg til å ta i bruk Romsås legekontor a/s - Og det gikk greit helt til min daværende lege også måtte begrense pasientlisten sin pga. sykdom :/ da havnet jeg mellom to stoler og fikk til stadighet nye vikarer og vikarer til vikarene osv.!
Helt uholdbart i mitt tilfelle . Så da var det pån. igjen og jeg fannt den mest empatiske og godt oppfølgende legen i mitt liv . Og det er min nåværende fastlege Dr.Gude Tokerud v. Ulvenlegene som endte med å få skikk på rotet . Og det var i siste liten også ... Jeg orket ikke mere og min kjæreste tok hånd om meg , så godt han kunne men jeg måtte bare ha de rette medisinene som jeg har fått allerede fra barnsben av ,samt noen nye , som også gir dagene mine enklere å leve med . Så TUSEN TAKK GUDE TOKERUD For at du tok grep og kunne hjelpe meg med mine problemer osv. Jeg kommer til å være deg evig takknemlig , for allt du har gjordt og gjør for meg. Ingen er like og det gjelder leger også !

Gude er en topp lege

Hatt Gude Tokerud som fastlege i ca 20 år.
Meget god lege.
Forståelsesfull og meget dyktig.
Jentene og servicen der er topp.
Kun positive erfaringer.

Elendig.

Er ikke sikkert legen er så dårlig, hadde man bare fått time der.
Hver gang jeg har ringt så får jeg høre at jeg må dra til legevakten for dem har ikke ledig tid.

Flink doc

Dr.Tokerud har god lytteevne og er dyktig. Tar seg god tid på pasienten. Imøtekomme kontorpersonale.