Gude Tokerud

Autorisasjon (1985)

Gude Tokerud er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gude Tokerud

Får aldri kontakt

Tar flere uker for å få svar på mail. Komme igjennom på telefon er helt umulig.. Og når man først kommer gjennom tar det flere uker før man får en legetime.
Gikk for å sette inn en p-stav, noe som han tydeligvis ikke har gjort før. Han klarte å "kutte" opp huden. Så nå sitter jeg igjen med et tydelig, stygt arr.
Ellers er han grei og ikke dømmende, og lytter til deg.

En lege som gjør en god jobb

En god lege i eldre lokaler med mulighet for parkering av bil. Assistentene har meget ulik kvalitet.
Opplever selv at time må bestilles på SMS.

Virkelig et Medmenneske

Gude og jentene som er der er helt supere. Har gått hos han i mange år og er veldig fornøyd.
Han ser deg som den du er.
Absolutt ikke noe nedlatende, noe jeg har erfart at mange leger er. Lett og prate med, og han hører virkelig på det man sier. Sitter ikke bare å ser på dataen, men snur stolen og ser på deg. Prater og lytter. Han har hjulpet meg hele veien, noe jeg setter uendelig stor pris på. Kan annbefale han på det varmeste. Unik lege ! Veldig folkelig.

En dyktig lege med lang erfaring.

En lege som lytter til vad du sier. Jeg føler meg trygg oss han. Han er rolig å effektiv. Han ser ikke ned på sine pasienter, som så mange leger gjør i Norge.

Veldig skuffet!

Jeg har gått hit i 9-10 måneder. Har hatt ett håp om at det skulle bli bedre, men er såpass misfornøyd at jeg nå bytter lege!
Det tar uendelig lang tid for å få legetime. Håpløst å komme igjennom på tlf. Tokerud har også vert vekke mye, har opplevd at min time har blitt avlyst pga han har vert syk 2-3 ganger de siste 6 månedene. Han fyller ikke ut henvisninger skikkelig, og timer som haster er det tydeligvis ikke mulig å få. Det raskeste jeg kunne få var 1 måned etter datoen jeg bestilte. Har luktet røyk i lokalene, noe jeg absolutt ikke synes hører hjemme på et legekontor.