Jan Reidar Tunby

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1982)

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Jan Reidar Tunby er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Reidar Tunby

Always helpful and attentive

I have consulted Dr. Tunby in several occasions and always received timely and effective support.

I was surprised to read the negative feedback on this site - it does not reflect my (very positive) experience at all.

Lav tillit til legen

Nå bytter jeg fastlege etter 3 år. Føler jeg hverken blir ivaretatt eller hørt. Han har nok stor kompetanse innen allmennmedisin, men uansett føler jeg at google gjør en bedre jobb. Han kan bli bedre på å forstå pasientens behov, lytte etter og være imøtekommende.

Ikke verdt pengene, bruk heller legevakten hvis mulig.

God behandling

God forståelse for hvilke plager jeg søkte hjelp til å få løst. Nødvendige prøver tatt på stedet, vaksine gitt uten bestilling på forhånd

Uinteressert.

Har vært hos Tunby ved noen få anledninger, men har aldri følt meg særlig velkommen. Satt stort sett og så på skjermen der han leste fra ulike nettsider om mulige forklaringer på mitt problem. Han er ikke lenger min fastlege.

Skeptisk til psykisk helse

Jan Reidar Tunby ble min fastlege for noen måneder siden, og jeg har vært hos han en gang. Jeg følte meg ikke hørt eller tatt på alvor da jeg gikk derfra. Han er mistroisk til psykiske vansker, og jeg følte meg rett og slett ikke trodd av han på det jeg kom for å få hjelp til. Han skrev motvillig en henvisning til meg, etter at jeg hadde fylt ut flere spørreskjemaer ang.psykisk helse som viste at jeg har behov for henvisning. Jeg er svært misfornøyd med det hele. Kan hende han er flink på andre områder, men for deg som ønsker psykisk helsehjelp, er dette ikke rett fastlege.