Jan Reidar Tunby

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1982

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Jan Reidar Tunby er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Reidar Tunby

God behandling

God forståelse for hvilke plager jeg søkte hjelp til å få løst. Nødvendige prøver tatt på stedet, vaksine gitt uten bestilling på forhånd

Uinteressert.

Har vært hos Tunby ved noen få anledninger, men har aldri følt meg særlig velkommen. Satt stort sett og så på skjermen der han leste fra ulike nettsider om mulige forklaringer på mitt problem. Han er ikke lenger min fastlege.

Skeptisk til psykisk helse

Jan Reidar Tunby ble min fastlege for noen måneder siden, og jeg har vært hos han en gang. Jeg følte meg ikke hørt eller tatt på alvor da jeg gikk derfra. Han er mistroisk til psykiske vansker, og jeg følte meg rett og slett ikke trodd av han på det jeg kom for å få hjelp til. Han skrev motvillig en henvisning til meg, etter at jeg hadde fylt ut flere spørreskjemaer ang.psykisk helse som viste at jeg har behov for henvisning. Jeg er svært misfornøyd med det hele. Kan hende han er flink på andre områder, men for deg som ønsker psykisk helsehjelp, er dette ikke rett fastlege.

Usympatisk og mistenksom

Kompetansen er nok der, men han er altfor kjølig og eier ikke evne til å se det store bildet. Han hadde vært min fastlege i halvannet år da jeg hadde min først time, men han behandlet meg likevel som en "trygdesnylter", og var svært restriktiv med sykemelding. Man må forklare de samme selvfølgelighetene gang på gang, og han har ofte gått inn i krasse konfrontasjoner på syltynt grunnlag. Besøkene ender som regel i verbale brytekamper, noe jeg aldri har opplevd med andre leger. Styr unna!

Usedvanlig god lege

Tilbakeholden men likevel Imøtekommende. Tar seg god tid. Føler at mitt syn og mine begrunnelser blir tatt alvorlig. Virker tilbakeholdende vedr. sykemelding og enkel medisinering, noe som jo er bra. Virker fokusert på forskjellige sammenhenger rundt sykdomsbilde og skade.
Sosial og interessert uten å overdrive dette. Virker opptatt av å gjøre meg fornøyd uten at det påvirker det faktum at han besitter den medisinske ekspertisen og til syvende og sist bestemmer. Ved en anledning reddet dette livet mitt. Svært tilgjengelig. Kort ventetid.