Thomas Mørk Tønseth

Brynsengveien 2 0667 Oslo
Thomas Mørk Tønseth er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Mørk Tønseth

Bra lege!

Det var ikke lett nå da vi flyttet fra Oslo å skulle bytte fastlege. Har alltid vært fornøyd med Tønseth. Han tar deg på alvor og sørger for god oppfølging. Han er hyggelig og man føler seg tatt på alvor selvom man kommer med ting man tenker man egentlig ikke burde vært hos lege for.

Flink og effektiv. Anbefales !

Flink til å lytte til dine problemer. Sender deg videre til spesialister på en rask og effektiv måte.God servise på alle måter.

En super lege

Endelig fant jeg en lege som ikke får meg til å føle meg som en hypokonder, og som ikke bare skrev ut pille og fysjet meg hjem. Jeg ble hørt, videresendt, fulgt opp og støttet. Psykisk og fysisk. Han var og svært flink med min datter. Jeg har flyttet, og det er med tung følelse jeg må finne ny lege nå.

Veldig dyktig og medmenneskelig

Tar seg god tid, lytter og virker genuint interessert! Han nøler ikke med henvisninger dersom dette behøves! Har hatt han som lege fra jeg var 5år ca og har alltid vært fornøyd med han!:) Fortsett det gode arbeidet Thomas!:)

delte meninger om han

Han lytter og tar seg god tid :)

men han gir heller ut smertestillende og et klapp på skuldra med kommentaren kom deg på jobb enn sykemeldinger :(