Thomas Mørk Tønseth

Tlf: 22 72 78 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thomas Mørk Tønseth er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Mørk Tønseth

Anbefales!

Behagelig å snakke med, tar deg på alvor, tar tak umiddelbart når det trengs, og slår av en liten prat med et ærlig og vennlig smil. Tar seg tid til å lytte, haster ikke, men er samtidig effektiv. Kaller en spade for en spade og er realistisk. Beste fastlege jeg har hatt, som er vel verdt ventetiden!

Verdens beste fastlege!

Klok, empatisk, faglig meget kompetent! Humoristisk, trygg, støttende, men også utfordrende når det er nødvendig! En smart dialogparner, sylskarp intellektuell, med et varmt bankende hjerte for faget sitt og ikke minst de folkene han jobber med. En livredder som er villig til å bruke noen ekstra minutter, eller gå noen ekstra runder når det er nødvendig. Rett og slett et godt menneske!

Bra lege!

Det var ikke lett nå da vi flyttet fra Oslo å skulle bytte fastlege. Har alltid vært fornøyd med Tønseth. Han tar deg på alvor og sørger for god oppfølging. Han er hyggelig og man føler seg tatt på alvor selvom man kommer med ting man tenker man egentlig ikke burde vært hos lege for.

Flink og effektiv. Anbefales !

Flink til å lytte til dine problemer. Sender deg videre til spesialister på en rask og effektiv måte.God servise på alle måter.

En super lege

Endelig fant jeg en lege som ikke får meg til å føle meg som en hypokonder, og som ikke bare skrev ut pille og fysjet meg hjem. Jeg ble hørt, videresendt, fulgt opp og støttet. Psykisk og fysisk. Han var og svært flink med min datter. Jeg har flyttet, og det er med tung følelse jeg må finne ny lege nå.

Veldig dyktig og medmenneskelig

Tar seg god tid, lytter og virker genuint interessert! Han nøler ikke med henvisninger dersom dette behøves! Har hatt han som lege fra jeg var 5år ca og har alltid vært fornøyd med han!:) Fortsett det gode arbeidet Thomas!:)

delte meninger om han

Han lytter og tar seg god tid :)

men han gir heller ut smertestillende og et klapp på skuldra med kommentaren kom deg på jobb enn sykemeldinger :(

Lyttende og handlekraftig

Han har vært min fastlege siden fastlegeordningen kom i stand, over 20 år siden. For meg har han alltid vært lyttende, gir gode råd, ærlig og tydelig. Hvis noe ligger utenfor hans spesialområde, sender han meg straks videre til spesialist.

Sympatisk og kunnskapsrik

Jeg er meget fornøyd med Tønseth. Han har svært god kompetanse innen kjønnidentitetstematikk - noe som er et stort pluss. Han lytter og forbereder seg godt. Positiv og blid. Tommel opp for Tønseth!

Utrolig bra og dyktig lege.

Dr. Thomas Tønseth er en ubeskrivelig lege, har ingenting vondt å si om han. I løpet av den tiden jeg har vært hos han, har han vært en utrolig god støttespiller for meg! Det var i en periode hvor jeg var ofte hos han, men jeg følte aldri på noen tidspunkt at jeg var til bry.

Jeg kommer til å savne han som lege, og håper jeg finner en ny lege som er minst like bra som han! Hadde heller ikke skiftet lege hvis det ikke var for at jeg har flyttet 50 mil unna pga studier.

Unik lege!

Tønseth har vært min lege gjennom mange år. Han er en unik lege og et godt medmenneske som ser hele deg! Lett å prate med og omsorgsfull. Tønseth er faglig dyktig og tar seg god tid til å lytte på deg som pasient og du føler virkelig at du blir tatt på alvor på alle nivåer, enten det er fysisk eller psykisk. Godt at det finnes slike fantastike leger som Tønseth!

Kjempedyktig lege

Kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefales på det sterkeste!

Veldig fornøyd!

Tønseth har vært min fastlege i 13 år, jeg kunne ikke vært mer fornøyd!!

Anbefales!

En dyktig og hyggelig lege som setter av nok tid til pasientene. Føler meg sett, ivaretatt og involvert. Skryt også til sekretærene.

Tar seg tid til sine pasienter

Veldig dyktig. Tar seg alltid god tid til meg som pasient. Flink til å følge opp.

En fin mann

Jeg har hatt Tønseth som fastlege i noen år nå. Og som person så er han veldig bra. Og jeg er for det meste fornøyd med hvordan han er som lege. Men jeg er enig i noe av det som står under her. Det er ganger da jeg føler at det fort blir det psykiske som er årsaken.

Størrelse, legning eller hud farge, Yes he can!

Thomas er den av legene jeg har hatt som tar ting på alvor både når du har vondt eller har det vondt. Om det er fysisk eller psykisk tar han den tiden han trenger og vurderer alltid situasjonen på ett nivå jeg aldri har opplevd.

Som pasient forventer man mye i ett land hvor man har alt, og dette er legen som bruker sin arbeidsdag til å virkelig hjelpe folk som trenger det størrelse, legning eller hud farge, Yes, he can!

Hyggelig, men kanskje ikke opptatt av å lete etter svar?

Brukt Tønseth i mange år- På den positive siden er han lett snakke med, har en god porsjon humor, og tar seg god tid.
På den negative siden må jeg si at han slår seg fort til ro med en pasients tilstand, uten nødvendigvis å lete videre for å finne svar. Det haddev ært hyggelig å finne kjærnen til problemene, ikke å leve med sykdom i mange år. Man blir ganske redusert. Har selv tatt initiativet til å sjekke ut en del ting, og de har vist seg å være ting som kan behandles. Dette ville ikke blitt oppdaget uten egeninnsats, mne jeg synes nok at legen som har journal for år tilbake burde være den som kom med forslag til "veien videre". Han burde vite bedre enn meg hva som kan sjekkes ut, hva som bør prøves. Men som sagt, hvis det viktigste er å ha en hyggelig lege - så er han er sikker vinner..

Flott menneske!

Flott menneske, god lytter, handlekraftig, positiv og har integritet..

Seriøs, hyggelig, kjempedyktig

Hadde han som fastlege for en tid tilbake og er den fastlegen jeg har fått mest hjelp av. Vurderer å bytte tilbak til tross for 1,5 t reisevei!