Thomas Mørk Tønseth

Brynsengveien 2 0667 Oslo
Thomas Mørk Tønseth er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Mørk Tønseth

Veldig dyktig og medmenneskelig

Tar seg god tid, lytter og virker genuint interessert! Han nøler ikke med henvisninger dersom dette behøves! Har hatt han som lege fra jeg var 5år ca og har alltid vært fornøyd med han!:) Fortsett det gode arbeidet Thomas!:)

delte meninger om han

Han lytter og tar seg god tid :)

men han gir heller ut smertestillende og et klapp på skuldra med kommentaren kom deg på jobb enn sykemeldinger :(

Lyttende og handlekraftig

Han har vært min fastlege siden fastlegeordningen kom i stand, over 20 år siden. For meg har han alltid vært lyttende, gir gode råd, ærlig og tydelig. Hvis noe ligger utenfor hans spesialområde, sender han meg straks videre til spesialist.

Sympatisk og kunnskapsrik

Jeg er meget fornøyd med Tønseth. Han har svært god kompetanse innen kjønnidentitetstematikk - noe som er et stort pluss. Han lytter og forbereder seg godt. Positiv og blid. Tommel opp for Tønseth!

Utrolig bra og dyktig lege.

Dr. Thomas Tønseth er en ubeskrivelig lege, har ingenting vondt å si om han. I løpet av den tiden jeg har vært hos han, har han vært en utrolig god støttespiller for meg! Det var i en periode hvor jeg var ofte hos han, men jeg følte aldri på noen tidspunkt at jeg var til bry.

Jeg kommer til å savne han som lege, og håper jeg finner en ny lege som er minst like bra som han! Hadde heller ikke skiftet lege hvis det ikke var for at jeg har flyttet 50 mil unna pga studier.