Pierre-Eric Vachaud

Stovner Legesenter AS

Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Pierre-Eric Vachaud er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pierre-Eric Vachaud

den beste legen jeg har hatt

dr.vachaud er en seriøs lege. han lytter når du snakker og gir deg sin fulle oppmerksomhet. han blir venn med sine pasienter. han er også lett og snakke med. han er veldig flink. og jeg vil ikke flytte fra stovner p.g.r han. jeg har mange eksempler som beviser hvor flink han er og hvor fornøyd jeg er med han.

Engasjert og dyktig!

Jeg er storfornøyd med fastlegen min! Det er første gang jeg har møtt en fastlege som ser og lytter på deg og IKKE skjermen når du prater! Han bruker god tid og stresser ikke! Er veldig engasjert og er villig til å hjelpe!

Faglig dyktig lege som er god til å lytte

Vachaud er faglig dyktig og oppleves oppriktig interessert i å hjelpe sine pasienter. Han er god til å lytte, og er lett å få tillit til.

En behagelig lege.

Har egentlig alltid tenkt at min lege var flink før også. Men - etter at jeg fikk en time hos Dr. P. Vachaud forstod jeg at HER er min lege. En lege som lytter, ser på pasienten (ikke kun pc) og tar oss på alvor. To ganger rask handling av denne legen, med akutt innleggelse på sykehus, har jeg unngått et hjerteinfarkt - fikk satt inn et stent. Andre gangen en hissig mage infeksjon hvor det måtte fjernes en del tarm. Takket være Dr P. Vachaud er jeg i dag en dame på 75 år som har det glimrende. Min fastlege følger opp med blodprøver, gir gode råd angående difuse smerter - er han i tvil nøler ikke denne flinke legen med å sende meg til spesialist.

Fantastisk lege som tar sine pasienter på alvor☺☺

Denne legen var min mann så heldig å få etter Trude Bakke sluttet..han følger opp og er det noe så kommer han på hjemmebesøk..jeg prøvde helt fra 2013 å få samme lege og nå i februar 2015 var også jeg heldig å få denne omsorgsfulle og fantastiske lege..☺☺👍👍