Pierre-Eric Vachaud

Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Tlf: 23 34 41 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Pierre-Eric Vachaud er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pierre-Eric Vachaud

den beste legen jeg har hatt

dr.vachaud er en seriøs lege. han lytter når du snakker og gir deg sin fulle oppmerksomhet. han blir venn med sine pasienter. han er også lett og snakke med. han er veldig flink. og jeg vil ikke flytte fra stovner p.g.r han. jeg har mange eksempler som beviser hvor flink han er og hvor fornøyd jeg er med han.

Engasjert og dyktig!

Jeg er storfornøyd med fastlegen min! Det er første gang jeg har møtt en fastlege som ser og lytter på deg og IKKE skjermen når du prater! Han bruker god tid og stresser ikke! Er veldig engasjert og er villig til å hjelpe!

Faglig dyktig lege som er god til å lytte

Vachaud er faglig dyktig og oppleves oppriktig interessert i å hjelpe sine pasienter. Han er god til å lytte, og er lett å få tillit til.

En behagelig lege.

Har egentlig alltid tenkt at min lege var flink før også. Men - etter at jeg fikk en time hos Dr. P. Vachaud forstod jeg at HER er min lege. En lege som lytter, ser på pasienten (ikke kun pc) og tar oss på alvor. To ganger rask handling av denne legen, med akutt innleggelse på sykehus, har jeg unngått et hjerteinfarkt - fikk satt inn et stent. Andre gangen en hissig mage infeksjon hvor det måtte fjernes en del tarm. Takket være Dr P. Vachaud er jeg i dag en dame på 75 år som har det glimrende. Min fastlege følger opp med blodprøver, gir gode råd angående difuse smerter - er han i tvil nøler ikke denne flinke legen med å sende meg til spesialist.

Fantastisk lege som tar sine pasienter på alvor☺☺

Denne legen var min mann så heldig å få etter Trude Bakke sluttet..han følger opp og er det noe så kommer han på hjemmebesøk..jeg prøvde helt fra 2013 å få samme lege og nå i februar 2015 var også jeg heldig å få denne omsorgsfulle og fantastiske lege..☺☺👍👍

En av de to beste legene jeg har møtt...

Opplever å bli godt mottatt og fulgt opp.
Ikke bare faglig veldig dyktig, men også menneskelig...

Utrolig dyktig og tar deg på alvor

Jeg har en kronisk sykdom og lette etter en fastlege som tok meg på alvor og som kunne samarbeide med sykehuset. Pierre-Eric gjorde dette fra første stund, og har i motsettning til andre fastleger ikke latt seg skreme av diagnoser. Han lytter, gir sin mening og sammen finner vi ut hva som er best. Absolutt å anbefale!

Beste lege vi har hatt

VI er så glad for at det finnes leger som Dr.Vachaud. VI hørte om denne legen av flere i området vi bor .Var heldig og fikk ham som fastlege. Vi er så fornøyde .HAN ER HYGGELIG - FLINK - LYTTER - TAR PROBLEMENE PÅ ALVOR - OG GJØR EN UTMERKET JOBB. DEN BESTE LEGEN VI HAR HATT, HÅPER HAN BLIR VÅR FASTLEGE FOR ALLTID.

En av de beste!

Denne legen tar deg på alvor, lytter til deg, og henviser deg videre på flekken hvis du ønsker det. Jeg kaller ham min "Dr. House", og er sjeleglad for at han er min fastlege. Håper han holder ut i fastlegeordningen, og ikke forsvinner inn i det private.
Ikke redd for å signere med navn her.

kjempebra lege

jeg er kjempefornøyd med legen,han holder avtaler.Jeg ble anbefalt han av bydelen og angrer ikke et sekund på det valget

Får ikke flinkere lege

Han følger opp og er kjempeflink. Han har tid til å høre på deg,ja han tar deg høytidelig. Min mann døde for en måned siden etter langvarig sykdom,og da
var jeg glad som hadde en slik omsorgsfull lege. Han kan ikke måles, er ting
vanskelig ringer han deg og følger deg opp.
Hans opptreden gjør at det er lett og snakke.
Iflg.meg hjelper han en med å snakke,og ikke "bare" skrive ut resepter.

Meget fornøyd

Denne legen tar seg god tid og ser deg og virkelig bryr seg.
Jeg har i løpet av kort stund fått hjelp og blitt sendt til spesialister og blir tatt alvorlig, noe jeg ikke har følt før.