Tor-Narve Vattekar

Autorisasjon (1986)

Ekeberg Legekontor Telefonnummer22 67 09 6422 67 09 ...
Brannfjellveien 52 1181 Oslo
Tor-Narve Vattekar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tor-Narve Vattekar

Om Ekeberg Legekontor er det følgende å si:

Både legene Vattekar og Parmo er gode leger, noe som jo tross alt er viktigst. Men forkontoret til Ekeberg legekontor er en trist historie! Der henger det et skilt på veggen ved mottaksluka som sier at man ikke skal banke på, og at pasienten blir sett. Akkurat dèt er en sannhet med modifikasjoner. Jeg har ved flere anledninger opplevet å sitte å vente i over 30 minutter før jeg får snakke med noen som helst på kontoret der. Selv på rolige dager. I tillegg er det slik at du får full anledning til å dele med resten av pasientene på venterommet det som er årsaken til at du ønsker å snakke med lege, ettersom du må snakke gjennom glassluka om hva som feiler deg når noen etter lang tid finner det for godt å snakke med deg.
Med tanke på at legene tjener så godt som de gjør på at vi skal stå oppført som deres pasienter så mener jeg det er respektløs behandling av et legekontor å ha et mottakk/forværelse av Ekeberg Legekontors kaliber!

faglig dyktig, tillitsvekkende og imøtekommende.

Viser faglig dyktighet, både knyttet til diagnostisering av barna og voksne.Han er flink til å henvise videre ved behov.
Tar oss på alvor. Vi er meget godt fornøyd med Tor Vattekar og har aldri vurdert å bytte fastlege

Grundig og tillitsvekkende lege

Lyttende og engasjert lege, henviser raskt til spesialist om nødvendig. Han er kunnskapsrik og man føler seg godt ivaretatt av ham. Litt hektisk under timeavtalen iblant, slik at det kan være lett å glemme å si alt man skal, men føles allikevel trygt å ha ham som lege. Problemet med kontoret er helt håpløs tilgjengelighet på telefon, og ubehagelige kontoransatte. Gruer meg bestandig til å ringe. Har også opplevd å ikke greie å få kontakt på telefon en hel dag. Ingen køordning og ingen mulighet for å legge igjen beskjed. De kontoransatte og utilgjengelighet på telefon har vært en stor ulempe, men oppveies av at Vatterkar er en fin fastlege.

kjapp og flink rett på sak!

Brukt Tor i mange år er hos han kanskje en gang i året. En vennlig mann som tar deg seriøst og følger opp ved behov har blitt henvist til spesialister som har hjulpet meg.Tusen takk Tor du er en god mann:)

Utrolig flink med barn

Jeg og mine to gutter har hatt Vattekar som fastlege siden ordningen kom. Er sjelden hos legen selv men to aktive gutter har vært der stadig vekk med diverse skader fra aktiv lek samt migrene og annet. Selv om det virker som det er travelt på kontoret får du alltid følelsen av at legen har god tid når du først kommer inn. Han lytter og er flink til å snakke med ungene. Legeskrekk har aldri vært et tema i vår familie!