Marit Vestrheim

Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Marit Vestrheim er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marit Vestrheim

Skammelig dårlig!

Prøvde å ringe for å få time
For min syke lille datter på 2 år. Ringte fra morgenen av og det ringer en gang og så blir samtalen avsluttet. ringte og ringte og ringte , ikke noe svar. Ringte til slutt legekontoret ved siden av og der får jeg svar med en gang og de sier at det er rart de ikke svarer da de har åpent!! Helt forferdelig når man har et lite sykt barn som trenger lege! Bytter lege fort som
Bare den! STYR UNNA disse folkene! Ikke mye hjelp å få når man trenger det som mest!

Bestemt dame

Var gravid når jeg gikk hos henne, fikk voldsomt vondt i ryggen og kom for sykemelding. Det var ikke snakk om, graviditet er ingen sykdom visst. Gikk til Oslo Akutten og ble sykemeldt med en gang. Dagen etter begynte jeg å føde, 7 mnd på vei. Det var dette som var ryggsmertene, veer, rett og slett.

Hold deg unna denne fastlegen!

Lege som aldri hadde tid til deg, aldri husket deg eller grunnen til at du gikk hos henne fra oppfølging til oppfølging.
En lege som snakket nedsettende om andre deler av helsevesenet.
"man skal ikke tro at det er noe bedre", og "de vil ikke følge deg opp der" etc.

En lege som for min del ikke ga meg den oppfølgingen jeg skulle ha etter å ha vært på sykehus for utredning. En oppfølging jeg ikke fikk før jeg fikk byttet fastlege.

En dyktig og rolig vurdende lege

Jeg har brukt Marit Westrheim i mange år og har aldrig følt et det hastet med å bli ferdig hun har altid god tid. de medisinene hun har skrevet ut til meg har altid virket som hun har foreskrevet så jeg er fornøyd med legen.

Arrogant

Bytter nå lege etter å ha kranglet om medisiner og bivirkninger, som jeg som pasient har kjent på kroppen.