Marit Vestrheim

Brobekk legekontor Kvinne, 68 år

Autorisert1992
Ledige plasser 185 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Brobekk legekontor

Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Marit Vestrheim er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marit Vestrheim

En dyktig og rolig vurdende lege

Jeg har brukt Marit Westrheim i mange år og har aldrig følt et det hastet med å bli ferdig hun har altid god tid. de medisinene hun har skrevet ut til meg har altid virket som hun har foreskrevet så jeg er fornøyd med legen.

Arrogant

Bytter nå lege etter å ha kranglet om medisiner og bivirkninger, som jeg som pasient har kjent på kroppen.

Veldig bra lege.

Hun lytter, forklarer nøye og detaljert. Er veldig sympatisk.
Er nøye med å ta blodprøver. Sykepleieren hos henne er også veldig sympatisk. Hun gir beskjeder over telefon.
Dessuten er det som regel ikke lenge å vente for å komme inn til legen. Dette er en lege jeg kan anbefale. Fantastisk bra.

Kald lege.

Burde ikke få praktisere som lege.

Ingen forståelse, ingen empati, totalt blottet for varme.

Alltid dårlig tid.

Dette legekontoret bør miste legelisensen "avskiltes"

Har forsøkt å bestille time hos fastlege etter sykehusopphold og fikk beskjed av sykehuslege og ta kontakt med fastlege for oppfølging etter utskrivelse. Fastlegen har også fått epikrisen fra sykehus.

Fastlege Marit Vestrheim gir via Pasientsky beskjed om at hun har
27 dagers ventetid før første ledig time. Dette er i alle fall for meg såpass urimlige at jeg må legge inn denne informasjon og slik at andre har en mulighet til å styre unna denne fastlegen. Har hatt Marit Vestrheim som fastlege i 2 år, aldri hatt vært hos henne, og håper at denne informasjon kan medvirke til at dette legekontoret tar pasienter som blir utskrevet fra sykehus på alvor.