Velaug Vårvik

Legene i Grønlandsleiret

1984

Legene i Grønlandsleiret Telefonnummer23 00 29 0023 00 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grønlandsleiret 23 0190 Oslo
Velaug Vårvik er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Velaug Vårvik

Vårvik

Har hatt par timer hos henne. Vær gang klarer hun å knekke meg . Hun nekter behandling. Nekter meg smertestillende. Når jeg viser henne journalen min fra sykehuset . Leste litt og nesten kastet arket rett mot meg. Har flere ganger blit irretert men hun hører ikke etter. Fra råder på det sterkeste og ikke bruke henne. Hun eier ikke empati...

Hun følger meg opp, kjempefornøyd

Topp lege, får kjeft for at jeg røyker og drikker for mye vin. Nå er jeg endelig overbevist hvor skadelig det er. Følger meg opp, er hun i tvil på noe henter hun inn lege ved siden av. Håper hun fortsetter lenge. Aldri hatt problemer med å få kontakt med henne hvis det skulle vært noe.

kald og lite interessert

Lett å få time. Hva kan bli bedre: vise mer empati, lytte til pasientene, gi dem riktig behandling. Følge opp kroniske lidelser i større grad. Gi pasienter gode medisinske råd og ikke kun avfeie symptomer som uviktige.

Dyktig fastlege!

Har hatt Velaug Vårvik som fastlege i 7-8 år. Opplever henne som empatisk, kompetent og dyktig. Jeg liker at hun utfordrer meg og stiller gode oppfølgingspørsmål. Hun er tydelig, klar og gir gode råd. Vårvik er heller ikke redd for å si i hva hun mener - det er bra.
Når jeg har hatt behov for telefonkonsultasjon har hun ringt meg opp samme ettermiddag.
Et minus er at hun ikke er så tilgjengelig, men erfaringen veier opp for dette.

6 stjernes lege!

Vårvik er meget flink, hu er familie legen vår. Har gått til henne nå minst 22år altså fra jeg var barn. Har gått rundt til andre legene som jobber der hvis Vårvik ikke var tilstede, men må si at jeg er glad for at hu er min fastlege. Flink, hører på deg tar seg tid å spør din problemer hvordan andre familie medlemer har det. Følger deg tett opp, ringer rundt får deg inn på dagen ved behov. Spør alltid om det er noe du lurer på, eller trenger hjelp med noe annet. Blir alltid hørt på, går alt ut med ett smil. Ingen spørsmål som er vanskelig for hu, liker utfordringer. Litt synd at hu bare jobber nå 2 dager i uka.. Glad å trygg pasient med Vårvik som fastlege:)