Velaug Vårvik

Legene i Grønlandsleiret
Grønlandsleiret 23 0190 Oslo
Velaug Vårvik er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Velaug Vårvik

Min fastlege siden fastlegeordningen startet.

Nå går hun av etter hvert. Kommer til å savne tryggheten hun ga meg. Hun lyttet på meg, men satte meg på plass om nødvendig. Vi respekterte hverandre. Ble vel godt kjent etter flere ti år og en tykkere og tykkere journal.
Damene på "kontoret, labben osv" er topp. Altid hjelpsom. Takk til dere alle. Vil savne dere. 🌹.
Håper den nye fastlegen
min som tar over etter påske, er like bra. Takk for meg. 🤗

Utrolig dyktig

Dyktig lege, som er flink til å lytte, uten å moralisere. Har hatt henne som fastlege i mange år, og har stor glede og nytte av henne!!

Trygg, flink, omsorgsfull

Trygg, flink, omsorgsfull. Kunnskapsrik, gode pasientsamtaler. Lett å forstå. lett å få kontakt for korte spørsmål

Anbefales ikke

Kjempehyggelig og hjelpsom resepsjon, fint at legen sendte resultat av en test uansett om den var positiv eller negativ, det virket betryggende. Ellers syns jeg hun var lite hjelpsom, lite imøtekommende, bagateliserte mine bekymringer. Det har vært vanskelig å få riktig henvisning da hun ikke var istand til å hjelpe, heldigvis er resepsjonen hyggelig da jeg har vært nødt til å ringe de ekstremt mange ganger for å få riktig henvinsing!

Utrolig uempatisk

Lytter ikke, og tar ikke psykiske utfordringer på alvor. Ble bedt om å "fokusere på det positive" enda jeg prøvde å fortelle at jeg var deprimert og trengte hjelp. Hun leste min journal fra tidligere psykolog og fant en liten positiv setning hun klamret seg fast til, istedenfor å lytte til det jeg sa der og da mens jeg satt foran henne. Ingen forståelse for at psyken kan endre seg etter et år. Kan overhode ikke anbefales. Gikk nærmest derfra mer deprimert. Har aldri vært hos henne pga. noe fysisk, så der vet jeg ikke mye.