Velaug Vårvik

Grønlandsleiret 23 0190 Oslo
Velaug Vårvik er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Velaug Vårvik

6 stjernes lege!

Vårvik er meget flink, hu er familie legen vår. Har gått til henne nå minst 22år altså fra jeg var barn. Har gått rundt til andre legene som jobber der hvis Vårvik ikke var tilstede, men må si at jeg er glad for at hu er min fastlege. Flink, hører på deg tar seg tid å spør din problemer hvordan andre familie medlemer har det. Følger deg tett opp, ringer rundt får deg inn på dagen ved behov. Spør alltid om det er noe du lurer på, eller trenger hjelp med noe annet. Blir alltid hørt på, går alt ut med ett smil. Ingen spørsmål som er vanskelig for hu, liker utfordringer. Litt synd at hu bare jobber nå 2 dager i uka.. Glad å trygg pasient med Vårvik som fastlege:)

Superlege

Jeg har vært pasient hos henne i mange år og er veldig fornøyd. Har hatt både fysiske og psykiske plager og tror ikke jeg kunne ha hatt en bedre lege enn henne. Hun er faglig flink, tar meg på alvor og henviser videre når det er nødvendig. Hun er lyttende og virker veldig forståelsesfull. Jeg føler meg trygg på henne.
Jeg har ikke hatt problemer med å få time ved behov.

Særdeles dårlig opplevelse

Denne fastlegen har desverre vist seg å være en stor skuffelse. Jeg vil ikke anbefale denne fastlegen med mindre du har svært synlige helseplager, da det lett blir bagatelisert og avfeid. Jeg har aldri opplevd å bli ledd av før jeg kom til denne legen, og da aldri følt meg mer latterliggjort og mindre mindre tatt på alvor. Anbefales ikke til noen

Har hatt legen før

Jeg har flyttet fra Aurskog-Høland til Oslo. Ønsker derfor å bytte fastlege.Blir for langt å reise tur/retur. Dessuten kjenner fastlegen min meg fra før.

Det er positivt at jeg har hatt legen over lang tid, men føler ikke alltid at jeg blir fulgt opp. Mangelfull oppfølging

Legen bør utrede mulige alternativer til plagene helt ut- eventuelt henvise til spesialist om vedkommende ikke finner ut hva det er .. opplever at vage symptomer blir tatt litt for lett på...