Velaug Vårvik

Grønlandsleiret 23 0190 Oslo
Velaug Vårvik er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Velaug Vårvik

Trygg, flink, omsorgsfull

Trygg, flink, omsorgsfull. Kunnskapsrik, gode pasientsamtaler. Lett å forstå. lett å få kontakt for korte spørsmål

Anbefales ikke

Kjempehyggelig og hjelpsom resepsjon, fint at legen sendte resultat av en test uansett om den var positiv eller negativ, det virket betryggende. Ellers syns jeg hun var lite hjelpsom, lite imøtekommende, bagateliserte mine bekymringer. Det har vært vanskelig å få riktig henvisning da hun ikke var istand til å hjelpe, heldigvis er resepsjonen hyggelig da jeg har vært nødt til å ringe de ekstremt mange ganger for å få riktig henvinsing!

Utrolig uempatisk

Lytter ikke, og tar ikke psykiske utfordringer på alvor. Ble bedt om å "fokusere på det positive" enda jeg prøvde å fortelle at jeg var deprimert og trengte hjelp. Hun leste min journal fra tidligere psykolog og fant en liten positiv setning hun klamret seg fast til, istedenfor å lytte til det jeg sa der og da mens jeg satt foran henne. Ingen forståelse for at psyken kan endre seg etter et år. Kan overhode ikke anbefales. Gikk nærmest derfra mer deprimert. Har aldri vært hos henne pga. noe fysisk, så der vet jeg ikke mye.

Ikke fornøyd!

Hun er ikke så flink til å lytte til det du har å si, og jeg har i flere tilfeller merket at mine problemer blir ledd av og ikke tatt på alvor. Hun vil ikke ta blodprøver eller henvise deg videre. Jeg sluttet etterhvert å gå til henne selv når tilstanden min ble plagsom, fordi jeg visste at det eneste jeg kom til å høre var hvor "normalt" og "ufarlig" det er. Ville ikke anbefalt henne som fastlege.

Vårvik

Har hatt par timer hos henne. Vær gang klarer hun å knekke meg . Hun nekter behandling. Nekter meg smertestillende. Når jeg viser henne journalen min fra sykehuset . Leste litt og nesten kastet arket rett mot meg. Har flere ganger blit irretert men hun hører ikke etter. Fra råder på det sterkeste og ikke bruke henne. Hun eier ikke empati...