Finn Waaler

Hegdehaugen Legesenter

1983

Hegdehaugen Legesenter Telefonnummer22 95 50 1022 95 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegdehaugsveien 31 0352 Oslo
Finn Waaler er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Waaler

Manglende oppfølging

Etter legebesøk med konstatert bihulebetennelse ble jeg lovet rekvisisjon til øre nese hals. Etter 3 måneder har denne enda ikke blitt sendt ut fra legekontoret. Har ringt gjentatte ganger og resepsjonistene har gitt beskjed hver gang, men legen har ikke gjort Moe enda. Det samme gjelder en sykemelding til Nav som var manglene utfyllt. Fikk kopi fra brev sendt til lege om at skjema måtte sendes på nytt innen en frist for st sykepenger kunne utbetales. Dette ble ikke gjort så jeg fikk i gen sykepenger.
Helt useriøst legekontor som ikke tar pasienters helse på alvor.

Trygg

Stilte veldig godt opp i en periode jeg var veldig dårlig , gav gode råd og hjalp meg gjennom en vanskelig periode i livet.
Syns det er vanskelig å få time nå som jeg er i bedre form og ikke trenger så tett oppfølging.

Svært fornøyd

Jeg har de siste fire årene vært pasient hos fem ulike leger, og det var først da jeg startet hos Waaler for ett år siden at jeg fikk den hjelpen jeg trengte. Han tar seg tid og lytter til pasienten, og han er svært kunnskapsrik. Helseproblemer andre leger har gitt opp, har Waaler løst med enkelhet. Jeg vil aldri bytte fastlege igjen!

De andre ansatte ved legesenteret oppfatter jeg også som hyggelige og hjelpsomme. Noen ganger er de svært travle, og da kan de virke stresset, men jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger.

Jeg er svært fornøyd og takknemlig over å ha fått plass hos Finn Waaler ved Hegdehaugen legesenter.

Kunnskaps rik og tillitsfull

Han har vært min fastlege i over 10 år nå! Han er utrolig kunnskaps rik og tar meg som pasient på alvor!

Jeg gikk kun til han under hele graviditeten min, og jeg følte meg veldig ivaretatt og trygg!
Han er en utrolig behagelig og fint vesen med veldig mange gode råd!

Dyktig lege, men overbelastet praksis

Hadde Waaler som fastlege i noen år og var veldig fornøyd pga hans kunnskaper, behagelige vesen og omsorg for meg som pasient. Det var temmelig vanskelig å få timer på kort varsel, og ordinære timer hadde minst 4 ukers ventetid. Derfor måtte jeg alltid bestille ny time når jeg ut fra en time, slik at jeg hadde en time liggende som eventuelt kunne avbestilles hvis jeg ikke trengte den. Waaler pleide (i hvert fall før, vet ikke om det er sånn nå lenger) å ringe tilbake om ettermiddagen hvis man ikke fikk time og isteden la igjen beskjed på hans telefonsvarer, noe som ga tilfredsstillende legehjelp hvis man ikke fikk legetime. Det kunne være vanskelig å nå gjennom på telefon. Her var det en helsesekretær som var behjelpelig og fikset ting og sa det jeg trengte å vite på telefonen, og en eller to andre som var helt håpløse og bare sutret ett eller annet avvisende og slang på røret. Man skjønte at det disse sa, ikke var til å stole på, de var altfor bedagelige til å ta ansvar. Så når man ringte, måtte man håpe på at den rette helsesekretæren svarte. Ble til slutt nødt til å bytte fastlege fordi jeg fikk et barn og var avhengig av å ha mulighet til lege på kort varsel. Antallet pasienter hos Waaler er nok for høyt i forhold til at han bare jobber 3 dager i uken, og belastningen gjør at det danner seg altfor lang ventetid. Antallet pasienter burde vært redusert.