Finn Waaler

Hegdehaugen Legesenter

1983

Hegdehaugen Legesenter Telefonnummer22 95 50 1022 95 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegdehaugsveien 31 0352 Oslo
Finn Waaler er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Waaler

Han er ikke bare lege men min livsrådgiver

Dr Finn er en av de mest fantastiske mennesker i mitt liv. Han tar seg alltid god tid å hører på meg og mitt barn og prøver alltid å finne skilden til prøblemet. Han har alltid noe klokt å si. jeg føler at han virkelig bryr seg. jeg skulle ønske at jeg kunne finne noen lik han nå som han jobber mindre. Han er bare helt fantastisk.

Manglende oppfølging

Etter legebesøk med konstatert bihulebetennelse ble jeg lovet rekvisisjon til øre nese hals. Etter 3 måneder har denne enda ikke blitt sendt ut fra legekontoret. Har ringt gjentatte ganger og resepsjonistene har gitt beskjed hver gang, men legen har ikke gjort Moe enda. Det samme gjelder en sykemelding til Nav som var manglene utfyllt. Fikk kopi fra brev sendt til lege om at skjema måtte sendes på nytt innen en frist for st sykepenger kunne utbetales. Dette ble ikke gjort så jeg fikk i gen sykepenger.
Helt useriøst legekontor som ikke tar pasienters helse på alvor.

Trygg

Stilte veldig godt opp i en periode jeg var veldig dårlig , gav gode råd og hjalp meg gjennom en vanskelig periode i livet.
Syns det er vanskelig å få time nå som jeg er i bedre form og ikke trenger så tett oppfølging.

Svært fornøyd

Jeg har de siste fire årene vært pasient hos fem ulike leger, og det var først da jeg startet hos Waaler for ett år siden at jeg fikk den hjelpen jeg trengte. Han tar seg tid og lytter til pasienten, og han er svært kunnskapsrik. Helseproblemer andre leger har gitt opp, har Waaler løst med enkelhet. Jeg vil aldri bytte fastlege igjen!

De andre ansatte ved legesenteret oppfatter jeg også som hyggelige og hjelpsomme. Noen ganger er de svært travle, og da kan de virke stresset, men jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger.

Jeg er svært fornøyd og takknemlig over å ha fått plass hos Finn Waaler ved Hegdehaugen legesenter.

Kunnskaps rik og tillitsfull

Han har vært min fastlege i over 10 år nå! Han er utrolig kunnskaps rik og tar meg som pasient på alvor!

Jeg gikk kun til han under hele graviditeten min, og jeg følte meg veldig ivaretatt og trygg!
Han er en utrolig behagelig og fint vesen med veldig mange gode råd!