Finn Waaler

Hegdehaugsv 31/33 0352 Oslo
Finn Waaler er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Waaler

God lege, dårlig legesenter

Finn Waaler er en god lege, som er oppriktig interessert i å finne ut av hva det feiler meg og hvordan vi kan løse det. Han tar seg tid til å lytte og er ellers en hyggelig fyr.

MEN. Nå har jeg over fire virkedager prøvd å nå gjennom på telefon for å få fornyet en resept på medisin jeg trenger daglig. Jeg har rett og slett sittet og ringt i halvannen time hver dag uten å nå gjennom. I dag er jeg tom. Men i dag nådde jeg endelig igjennom, og da var hun i andre enden sur, direkte uhøflig og ga meg ikke den hjelpen jeg trengte. Dette er ikke første gang jeg har hatt problemer med resepsjonistene, og generelt ville jeg si at alle jeg forholder meg til der, med unntak av legen, er direkte uhøflige og sure i så og si alle situasjoner.

Jeg kommer til å bytte legekontor, fordi jeg ikke får den hjelpen jeg trenger, enten det er legetime eller en fornyet resept. Det er synd, for jeg liker legen veldig godt.

Kunnskapsrik og klok

Vanskelig å komunisere på tlf. med legesekretæren - blir bare henvist til Pasiensky.....

Ventetid for å få time kan være lang

Fantastisk dyktig lege

Lyttende, tilgjengelig og løsningsorientert. Går alltid derfra med en god følelse av å bli sett og hørt, samtidig som legen har forvetninger til egen innsats. Gode råd om kosthold og livstil som har forbedret min helse betraktelig. Har gått til Dr Waaler i snart 20 år - og føler meg priviligert som har en så dyktig lege.

Rakk aldri å få time

Utrolig dårlig tilgjengelighet med 2 måneders ventetid da jeg trengte time. Hvis man er syk, har man sjelden tid til å vente i 2 måneder.

Meget dyktig lege .

Bedre fastlege får man ikke ! Han er meget dyktig og lydhør .
Det er ukomplisert å få nødvendige henvisninger til videre undersøkelser / behandlinger hvis nødvendig . Jeg har hatt mange leger
gjennom livet , men ingen så bra som han og er glad for å ha hatt han
i ca. 15 år nå .