Finn Waaler

Hegdehaugen Legesenter Mann, 63 år

Autorisert1983
Ledige plasser 3 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Hegdehaugen Legesenter

Hegdehaugsv 31/33 0352 Oslo
Finn Waaler er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Waaler

Rakk aldri å få time

Utrolig dårlig tilgjengelighet med 2 måneders ventetid da jeg trengte time. Hvis man er syk, har man sjelden tid til å vente i 2 måneder.

Meget dyktig lege .

Bedre fastlege får man ikke ! Han er meget dyktig og lydhør .
Det er ukomplisert å få nødvendige henvisninger til videre undersøkelser / behandlinger hvis nødvendig . Jeg har hatt mange leger
gjennom livet , men ingen så bra som han og er glad for å ha hatt han
i ca. 15 år nå .

Beste legen!

Har hatt Dr. Waaler i sikkert over 20 år. Han tar tid til å lytte, og kommer alltid med gode råd som virker, på tross av alvorlig sykdom. Legesekretæren har alltid vært behjelpelig. Takk!!
Pga hans hjelp og vurderinger, har jeg nok unngått evt. innleggelser på sykehus.
Fantastisk lege!!
Får akutt time på dagen hvis jeg ringer tidlig etter kl 8. Han setter også opp timer oftere for å følge opp når man er i de dårlige periodene.

Dyktig, men tar på seg for mye.

Har nødt til å bytte lege - med stor ambivalens fordi Finn er utrolig flink med en rekke felter svært få har kunnskap om, og jeg er usikker på om jeg kan finne noen med samme kompetanse.
Årsaken til at jeg bytter er 5-6 uker lange ventetider.
Fikk også et lite tillitsbrudd til kontoret/service, da jeg dukket opp til time og fikk en vikar, noe jeg ikke ble informert om verken på telefon eller når jeg snakket med resepsjonisten.
Det virker også som at legene på senteret ikke samarbeider.
Har ved et par tilfeller måtte gå til en av hans kolleger, og ble møtt med en rimelig lite hyggelig person, som så ut til å helst ville ha deg ut døra så fort som mulig.

Jeg mener at kontoret burde gjøre en prioritering og veilede de som ikke trenger Finn's kompetanse til en annen fastlege, slik at de som trenger hans hjelp faktisk kan få det innen rimelig tid!
Kanskje vi hadde sluppet å bytte ....

Den dyktigste legen jeg har møtt i Norge.

Waaler er den eneste legen jeg har møtt i Norge som har større kunnskaper om min medisinske tilstand enn jeg selv har, og han behandler sine pasienter med respekt. Legesekretærene er også dyktige og høflige.