Finn Waaler

Hegdehaugen Legesenter Mann, 63 år

Autorisert1983
Ledige plasser 2 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Hegdehaugen Legesenter
Hegdehaugsv 31/33 0352 Oslo
Finn Waaler er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Waaler

Kunnskapsrik og klok

Vanskelig å komunisere på tlf. med legesekretæren - blir bare henvist til Pasiensky.....

Ventetid for å få time kan være lang

Fantastisk dyktig lege

Lyttende, tilgjengelig og løsningsorientert. Går alltid derfra med en god følelse av å bli sett og hørt, samtidig som legen har forvetninger til egen innsats. Gode råd om kosthold og livstil som har forbedret min helse betraktelig. Har gått til Dr Waaler i snart 20 år - og føler meg priviligert som har en så dyktig lege.

Rakk aldri å få time

Utrolig dårlig tilgjengelighet med 2 måneders ventetid da jeg trengte time. Hvis man er syk, har man sjelden tid til å vente i 2 måneder.

Meget dyktig lege .

Bedre fastlege får man ikke ! Han er meget dyktig og lydhør .
Det er ukomplisert å få nødvendige henvisninger til videre undersøkelser / behandlinger hvis nødvendig . Jeg har hatt mange leger
gjennom livet , men ingen så bra som han og er glad for å ha hatt han
i ca. 15 år nå .

Beste legen!

Har hatt Dr. Waaler i sikkert over 20 år. Han tar tid til å lytte, og kommer alltid med gode råd som virker, på tross av alvorlig sykdom. Legesekretæren har alltid vært behjelpelig. Takk!!
Pga hans hjelp og vurderinger, har jeg nok unngått evt. innleggelser på sykehus.
Fantastisk lege!!
Får akutt time på dagen hvis jeg ringer tidlig etter kl 8. Han setter også opp timer oftere for å følge opp når man er i de dårlige periodene.