Tone Wallin

Østensjø Legesenter

1983

Østensjø Legesenter Telefonnummer23 12 61 8023 12 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vetlandsveien 99/101 0685 Oslo
Tone Wallin er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tone Wallin

Verdens beste fastlege!

Tone Wallin er en helt fantastisk fastlege. Jeg kunne virkelig ikke hatt en bedre lege. Hun tar seg alltid god tid til pasientene sine, lytter og hjelper. Hun har hjulpet meg ekstremt mye de siste 7 1/2 årene. Jeg hadde ikke vært her jeg er i dag hadde det ikke vært for henne.
Dessverre er det ikke alltid like lett å få time hos henne og hun er ofte forsinket, men for min del tenker jeg bare at hun tar seg tid og ikke forter seg igjennom en time for hun ser på klokka.
Du er best Tone Wallin!

Grundig, forståelsesfull, kommuniserer bra, ser mennesket i helhet, er flink til å finne riktig diagnose.

Har mye kunnskap om mennesker og sykdommer i samfunnet.
Er svært grundig i undersøkelsen sin.
Er aktiv og engasjert i samtalen. Har øyekontakt.
Bra oppfølging.
Samarbeider godt med spesialisthelsetjenesten ved behov.
Flink til å gi trygghet.
Ser alt som kan ha sammenheng med sykdommen din.
Gir forebyggende forslag.

Samler trådene!

Dr. Wallin er en fantastisk flink og god lege. Jeg går til mange forskjellige leger og behandlere, men er SÅ glad for hjelpen Wallin gir meg. Hun samler trådene og får meg på "rett spor". Henviser raskt videre om det er nødvendig, men kan så mye selv at hun svarer på mer enn en vanlig fastlege normalt sett kan svare på. Har vært min fastlege i ca 15 år og håper hun "aldri" gir seg..

En fantastisk fastlege!

Tar deg alltid på alvor. Har god tid. Interessert. Forståelsesfull. Lett å snakke med. Lytter til det du sier.

Den beste legen jeg har møtt.

Fantastisk

Tar seg god tid, dog noe forsinket, men det er verdt det! Under svangerskapet var hun fantastisk, sjekket alltid det hun skulle og mer. Tok ofte telefoner til ahus hvis hun mente jeg hadde behov for det. Har også fått hastetime med datteren min, i lunsjen hennes. Bytter aldri lege!