Tone Wallin

Østensjø Legesenter

1983

Siste vurderinger av Tone Wallin

Samler trådene!

Dr. Wallin er en fantastisk flink og god lege. Jeg går til mange forskjellige leger og behandlere, men er SÅ glad for hjelpen Wallin gir meg. Hun samler trådene og får meg på "rett spor". Henviser raskt videre om det er nødvendig, men kan så mye selv at hun svarer på mer enn en vanlig fastlege normalt sett kan svare på. Har vært min fastlege i ca 15 år og håper hun "aldri" gir seg..

En fantastisk fastlege!

Tar deg alltid på alvor. Har god tid. Interessert. Forståelsesfull. Lett å snakke med. Lytter til det du sier.

Den beste legen jeg har møtt.

Fantastisk

Tar seg god tid, dog noe forsinket, men det er verdt det! Under svangerskapet var hun fantastisk, sjekket alltid det hun skulle og mer. Tok ofte telefoner til ahus hvis hun mente jeg hadde behov for det. Har også fått hastetime med datteren min, i lunsjen hennes. Bytter aldri lege!

Verdens beste lege!

Tone Wallin er en fantastisk og snill lege.
Hun får deg til å føle deg velkommen hos henne og hun lytter interessert i hva du har å si, og hun tar deg 100 % på alvor, og går virkelig inn for å hjelpe deg så godt hun kan. Hun er så empatisk som man kan få blitt.

Hun ser ikke på klokka når du er inne hos henne, du får den tiden det tar. Man kan bli sittende lenge på venterommet pga det, men det er verdt det.

Jeg har aldri fått så god hjelp av en lege som jeg har fått av henne.
Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Verdens beste lege!

Har hatt Tone som lege i 20 år og håper ho fortsetter ihvertfall 20 år til!
Detta er en lege som er grundig, tar vare på pasienten, har humor i kleine situasjoner og alltid der for deg 110%! Har flytta ut av Oslo, men velger å beholde Tone som lege selv om det tar meg rundt 40 min å komme meg til timen! Ho er bare en fantastisk lege som virkelig bryr seg! - alle pasienters drømmelege!

Kjempe god og dyktig lege

Tone er en lege som alltid har tid og undersøker gjerne "for mye" :) Føler meg tatt i mot med åpne armer og hun gjør det hun kan uansett hva som er problemet :) Hun henviser en videre om nødvendig og det gjør hun gjerne med gang og nøler ikke. Hun holder orden og engasjerer seg i pasienten noe som jeg er stor fornøyd med :) Lenge leve Tone som fastlege :) Verdens beste lege :)

Lyttende

Hun lytter, noterer og spør. Er genuint opptatt av pasientene, og tar deg på alvor. Hun henviser videre der hun står fast, og følger deg nøye opp. Måtte hun praktisere i hundre år til :)

Min fantastiske fastlege

En fantastisk lege som tar pasienten på alvor, følger opp, lar ingen tvil råde om det er mulig å finne ut av situasjonen. Hun en en god lytter, lar pasienten få snakke uten å føle seg "til bry". Kort sagt, hun må være alle pasienters drømmelege!

Flink og tillitsvekkende

Flink og tillitsvekkende lege som tar selv diffuse plager på alvor. Lytter og tar pasientene seriøst. Tar prøver og sender avgårde. Får kun tilbakemld hvis noe er galt og det er kanskje litt dumt. Har ofte lange ventelister da hun bare jobber halv tid men håper det bedrer seg nå som listen med pasienter et delt. Er ikke ofte his legen men har alltid hatt positiv erfaring men Tone Wallin. Hun er fastlege for hele familien.
Legekontoret er helt på det jevne for øvrig med litt statlig preg. Det tar seg ikke ut at de drikker kaffe på morningen og når jeg er første inn på labben som skulle åpnet halv ni er klokka faktisk nesten kvart på. Det er sløvt!