Tone Wallin

Østensjø Legesenter AS Kvinne, 60 år

Autorisert1983

Siste vurderinger av Tone Wallin

Samler trådene!

Dr. Wallin er en fantastisk flink og god lege. Jeg går til mange forskjellige leger og behandlere, men er SÅ glad for hjelpen Wallin gir meg. Hun samler trådene og får meg på "rett spor". Henviser raskt videre om det er nødvendig, men kan så mye selv at hun svarer på mer enn en vanlig fastlege normalt sett kan svare på. Har vært min fastlege i ca 15 år og håper hun "aldri" gir seg..

En fantastisk fastlege!

Tar deg alltid på alvor. Har god tid. Interessert. Forståelsesfull. Lett å snakke med. Lytter til det du sier.

Den beste legen jeg har møtt.

Fantastisk

Tar seg god tid, dog noe forsinket, men det er verdt det! Under svangerskapet var hun fantastisk, sjekket alltid det hun skulle og mer. Tok ofte telefoner til ahus hvis hun mente jeg hadde behov for det. Har også fått hastetime med datteren min, i lunsjen hennes. Bytter aldri lege!

Verdens beste lege!

Tone Wallin er en fantastisk og snill lege.
Hun får deg til å føle deg velkommen hos henne og hun lytter interessert i hva du har å si, og hun tar deg 100 % på alvor, og går virkelig inn for å hjelpe deg så godt hun kan. Hun er så empatisk som man kan få blitt.

Hun ser ikke på klokka når du er inne hos henne, du får den tiden det tar. Man kan bli sittende lenge på venterommet pga det, men det er verdt det.

Jeg har aldri fått så god hjelp av en lege som jeg har fått av henne.
Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Verdens beste lege!

Har hatt Tone som lege i 20 år og håper ho fortsetter ihvertfall 20 år til!
Detta er en lege som er grundig, tar vare på pasienten, har humor i kleine situasjoner og alltid der for deg 110%! Har flytta ut av Oslo, men velger å beholde Tone som lege selv om det tar meg rundt 40 min å komme meg til timen! Ho er bare en fantastisk lege som virkelig bryr seg! - alle pasienters drømmelege!