Tone Wallin

Autorisasjon (1983)

Tone Wallin er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tone Wallin

Vikar Atosa Zangene

Vikaren Atosa Zangene fremstår som lite dyktig. Hun lytter ikke og kommer derfor med unødvendige forslag. Atosa virker ikke interessert i hva pasienten sier og tar deg ikke på alvor. Fastlegen Tone Wallin er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg håper hun snart kommer tilbake på jobb.

Strålende fornøyd!

Tone har vært min fastlege siden jeg var barn, og jeg ville aldri byttet fastlege selv om jeg hadde flyttet langt unna.

Hun er alltid interessert, virker oppriktig engasjert og jeg opplever henne som et medmenneske som ser deg. Hun er en god lytter, forståelsesfull, tar deg alltid på alvor, henviser videre ved behov og tar seg god tid. Hun hører på hva du sier og vil gjerne høre hva du tenker og mener.

At hun noen ganger er litt forsinket til timen, er et godt tegn. Hun bruker nemlig den tiden som trengs til hver pasient.

Kunne ikke fått en bedre fastlege.

Veldig hyggelig og grundig

Super fastlege. Føler meg alltid hørt, lytter og forklarer og er grundig i undersøkelser då langt jeg kan bedømme. Hyggelig dame.

Verdens beste fastlege!

Tone Wallin er en helt fantastisk fastlege. Jeg kunne virkelig ikke hatt en bedre lege. Hun tar seg alltid god tid til pasientene sine, lytter og hjelper. Hun har hjulpet meg ekstremt mye de siste 7 1/2 årene. Jeg hadde ikke vært her jeg er i dag hadde det ikke vært for henne.
Dessverre er det ikke alltid like lett å få time hos henne og hun er ofte forsinket, men for min del tenker jeg bare at hun tar seg tid og ikke forter seg igjennom en time for hun ser på klokka.
Du er best Tone Wallin!

Grundig, forståelsesfull, kommuniserer bra, ser mennesket i helhet, er flink til å finne riktig diagnose.

Har mye kunnskap om mennesker og sykdommer i samfunnet.
Er svært grundig i undersøkelsen sin.
Er aktiv og engasjert i samtalen. Har øyekontakt.
Bra oppfølging.
Samarbeider godt med spesialisthelsetjenesten ved behov.
Flink til å gi trygghet.
Ser alt som kan ha sammenheng med sykdommen din.
Gir forebyggende forslag.