Eivind Arne Wik

Refstadveien 64 0589 Oslo
Eivind Arne Wik er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Arne Wik

Fantastisk fastlege!

Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt i Oslo - og jeg har hatt en del. Tar seg god tid, og forstår deg som menneske! Kan anbefale Eivind på det varmeste!

Kjempeflink!

En utrolig dyktig, empatisk og lyttende lege som ser hele mennesket, og ikke bare sykdommen. Den beste legen jeg har møtt!

Legen med stor L

Han tar pasienten på alvor, gir time raskt når det trengs, tar seg tid, virker faglig dyktig og møter en på en utrolig empatisk måte. Bytter han ikke ut for alt i verden. Det kan være ventetid, men det er det verdt.

Bra lege

Fin lege, flink til å ta tak i problemene... Føler meg trygg og sikker !!

Den beste legen jeg har hatt!

Etter 12 år i Oslo med dårlig erfaring med fastleger var det tilfeldig at Eivind Wik endte opp som min fastlege etter at jeg flyttet til denne bydelen, men gud så fornøyd jeg har vært (og er)! Han har fulgt meg veldig bra opp, husker meg fra gang til gang, tar seg tid til å lytte og spørre, undersøker ting han ikke er sikker på både mht diagnoser og behandling. Han har også ringt hjem til meg med urovekkende prøveresultater og behandler meg som et medmenneske, mao. med respekt. Jeg hadde vært fornøyd med halvparten av den kunnskapen og interessen han har som lege, med tanke på alle de dårlige erfaringene jeg har hatt. Forresten; både kontorpersonalet og de på lab'en er helt supre. Alltid hyggelige og ordner time på dagen dersom det trengs! Jeg har anbefalt Eivind Wik videre til mange.