Eivind Arne Wik

Bjerke Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1995

Bjerke Legesenter Telefonnummer23 37 13 3023 37 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Refstadveien 64 0589 Oslo
Eivind Arne Wik er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Arne Wik

Det er med tungt hjerte at jeg nå må bytte fastlege pga flytting til annen plass i landet. Har hatt Eivind som fastlege siden 2011 og han har vært den beste legen jeg noensinne har hatt.
Han lytter, tar seg tid med pasientene sine og har stor erfaring innen faget.
Jeg har opplevd endel ventetid på legekontoret, men det må man nesten forvente i Oslo. Uansett vil jeg ikke si at det bør være avgjørende så lenge legen er såpass dyktig som det han er.

Dyktig og trygg.

Eivind Wik er en lege som innbyr til tillit og som virkelig bryr seg om pasienten. Han er flink til å orientere pasienten og til å gi råd. En lege i særklasse.

Fantastisk fastlege!

Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt i Oslo - og jeg har hatt en del. Tar seg god tid, og forstår deg som menneske! Kan anbefale Eivind på det varmeste!

Kjempeflink!

En utrolig dyktig, empatisk og lyttende lege som ser hele mennesket, og ikke bare sykdommen. Den beste legen jeg har møtt!

Legen med stor L

Han tar pasienten på alvor, gir time raskt når det trengs, tar seg tid, virker faglig dyktig og møter en på en utrolig empatisk måte. Bytter han ikke ut for alt i verden. Det kan være ventetid, men det er det verdt.