Nils Espen Hauff Wold

Tlf: 23 38 32 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nils Espen Hauff Wold er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nils Espen Hauff Wold

Verste legen noesnsine!

Styr unna denne legen! Han er ikke interessert og lytter ikke hva pasienten sier og hvordan pasienten føler seg egentlig! Følte meg som er en belasting. Helt ikke anbefaler :(

TRYGG OG SOLID LEGE!

HAR VÆRT PASIENT HOS DR. WOLD I OVER 20 ÅR, OG HAR BARE GODE ERFARINGER. HAN HAR STØTTET MEG GJENNOM
FORSKJELLIGE STORE BELASTNINGER I LIVET. BL.A.
DRAMATISK FALLULYKKE MED PÅFØLGENGE NEDTRAPPING
PÅ MEDISINER. TOK SEG OGSÅ FINT MIN KOMPLISERTE SORG
FOR 10 ÅR SIDEN. I TILLEGG FØLGER HAN OPP MINE FORSKJELLIGE ANDRE DIAGNOSER.

BARE SYND HAN HOLDER MED FEIL FOTBALL-LAG

Den verste legen som finnes!

Styr unna denne legen!Han tar ikke pasienten på alvor,han er nedlatende å gir en følelse av at man er en belastning.Han lytter overhodet ikke til hva pasienten sier,men danner seg en mening å sender vedkommende på dør.Han er ikke intr i hva pasienten har å fortelle,å virker mest opptatt av å få inn så mange pasienter som mulig.
Det eneste positive elementet på dette legesenteret,er den herlige middelaldrende reseosjonisten som virkelig har hjertet på rett plass.
Venterom,kontor å utstyr er begredelig,slitt å gammelt.
Jeg skal aldri tilbake til Wold!

Flink

Får alltid time på dagen hvis det trengs. Effektiv. Tar deg seriøst. Følger godt opp hvis sykdomsforløpet tilsier det.

Beste legen

Dette er en lege av den gamle skolen, som jeg nå har hatt i 30 år.
Det er mulig at han kan se ned på folk, men bak i hodet sitter det en lege som virkelig bryr seg.
Han er bare helt super.
Bedriftsleger som jeg går til nå, er bare noen høye på seg selv, unggutter.
Og ikke til å stole på.
Men wold kan du stole på. :)

Arrogant lege

Gjør jobben sin, men har kun tid til en ting av gangen. Glemmer ofte det han skal gjøre, slurvete med resepter. Får ikke med seg alle medisiner alltid. Kan virke skeptisk og fordømmende. Mangler tryggheten ved å gå til lege.

Styr unna

Styr unna wolden , han er vanvittig dårlig lege, lytter ikke til pasienten sin. Har vært pasient hos han i snart et år, han er aggressiv og lite tilgjengelig. ikke ha han som fast lege. styr unna. utrolig dårlig lege.

Gammel lege

Får time ganske fort. men når jeg møtte opp måtte jeg vente i over 1 time. Har vært hos ham 2 ganger hittil og det samme har skjedd. må vente ca 1 time fra den bestilte tiden.

Han er gammel lege som er av den typen som ser ned på folk, i hvertfall på meg...han hører egentlig ikke på hva jeg har å si bortsett fra å spørre meg om jeg har det bra. mer av en veis kommunikasjon

Legen kunne like godt pensjonere seg, følte at jeg ikke ble godt ivaretatt i det hele tatt.

Hold deg langt unna Dr Wold

Grunnet svært dærlig helse oppsøkte jeg dr Wold i hvert fall en gang i måned, men fikk aldri noe konkret svar eller hjelp. Han har agressive tone og lytter sjelden på hele sykehistorikken. Han vil helst få deg kjapt ut av kontoret så han kan skvise inn flere pasienter. Har dessverre ikke noe positivt jeg kunne si om Dr Wold.

Absolutt fornøyd

Får fort hjelp og time,blid og imøtekommende
Derfor hatt samme lege i 17 år nå :)

Litt arrogant

Hyggelig og blid, men har en noe arrogant væremåte. Ikke særlig flink med barn som gruer seg for å gå til legen! Lege av den litt "gamle" varianten.

Blandet opplevelse, dessverre mest i negativ retning.

Personlig har jeg blandede opplevelser med lege Wold. På en side opplevde jeg ham som noe vel overkjørende, mens på en annen var han profesjonell og forsåvidt imøtekommende. Alt i alt føler jeg at den personlige tryggheten som man gjerne ønsker seg i møte med medisinsk personell uteble, noe som gjør at den samlede vurderingen av Wold går i hans disfavør. Jeg vil heller ha en hyggeligere lege, om så på bekostning av effektivitet, både min og vedkommendes. Når det er sagt, skal det ikke stikkes under en stol at Wold alltid har gjort jobben sin overfor meg, det er det "lille ekstra" som har uteblitt, og da føler jeg at det finnes andre fastleger der ute.