Nils Espen Hauff Wold

Brattlikollen Legesenter

1981

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nils Espen Hauff Wold er en av 535 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nils Espen Hauff Wold

Ikke telefonsvarer, nettside eller epostadresse

Jeg har forsøkt å avbestille en oppsatt time ved å ringe, men vanskelig pga få timer "åpningstid" på telefon. det er ikke mulig å legge igjen telefonsvar og det er ikke mulig å kontakte lege via nett eller e-post uansett henvendelse. Utrolig i 2018 - dette var normalt for 15 år siden. Stort sett ok behandling de gangene jeg har vært der, men så bakpå kommunikasjonsmessig at det fremstår som en parodi i 2018.

Kunnskapsrik

Føler at han lytter til meg og tar meg på alvor. Gjør grundige undersøkelser, og følger opp med tilbakemeldinger.

Takker for hjelp

Takk for hjelp da jeg torsdag kom inn og fikk strippet et sår under øyet. Jeg var vare på besøk hos min mor og bruker ikke dette legekontoret. Men takk for god hjelp.
Mvh

Uinteressert

Kom inn på et utdatert og rotete legekontor, hvor legen knapt møter blikket ditt. Det føles som et hopp tilbake i tid hvor man føler seg uinteressant.

Verste legen noesnsine!

Styr unna denne legen! Han er ikke interessert og lytter ikke hva pasienten sier og hvordan pasienten føler seg egentlig! Følte meg som er en belasting. Helt ikke anbefaler :(