Nils Espen Hauff Wold

Brattlikollen Legesenter

1981

Brattlikollen Legesenter Telefonnummer23 38 32 5023 38 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Håvaldsvei 7D 1185 Oslo
Nils Espen Hauff Wold er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nils Espen Hauff Wold

Takker for hjelp

Takk for hjelp da jeg torsdag kom inn og fikk strippet et sår under øyet. Jeg var vare på besøk hos min mor og bruker ikke dette legekontoret. Men takk for god hjelp.
Mvh

Uinteressert

Kom inn på et utdatert og rotete legekontor, hvor legen knapt møter blikket ditt. Det føles som et hopp tilbake i tid hvor man føler seg uinteressant.

Verste legen noesnsine!

Styr unna denne legen! Han er ikke interessert og lytter ikke hva pasienten sier og hvordan pasienten føler seg egentlig! Følte meg som er en belasting. Helt ikke anbefaler :(

TRYGG OG SOLID LEGE!

HAR VÆRT PASIENT HOS DR. WOLD I OVER 20 ÅR, OG HAR BARE GODE ERFARINGER. HAN HAR STØTTET MEG GJENNOM
FORSKJELLIGE STORE BELASTNINGER I LIVET. BL.A.
DRAMATISK FALLULYKKE MED PÅFØLGENGE NEDTRAPPING
PÅ MEDISINER. TOK SEG OGSÅ FINT MIN KOMPLISERTE SORG
FOR 10 ÅR SIDEN. I TILLEGG FØLGER HAN OPP MINE FORSKJELLIGE ANDRE DIAGNOSER.

BARE SYND HAN HOLDER MED FEIL FOTBALL-LAG

Den verste legen som finnes!

Styr unna denne legen!Han tar ikke pasienten på alvor,han er nedlatende å gir en følelse av at man er en belastning.Han lytter overhodet ikke til hva pasienten sier,men danner seg en mening å sender vedkommende på dør.Han er ikke intr i hva pasienten har å fortelle,å virker mest opptatt av å få inn så mange pasienter som mulig.
Det eneste positive elementet på dette legesenteret,er den herlige middelaldrende reseosjonisten som virkelig har hjertet på rett plass.
Venterom,kontor å utstyr er begredelig,slitt å gammelt.
Jeg skal aldri tilbake til Wold!