Nils Espen Hauff Wold

Autorisasjon (1981)

Nils Espen Hauff Wold er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nils Espen Hauff Wold

Gammel lege

Får time ganske fort. men når jeg møtte opp måtte jeg vente i over 1 time. Har vært hos ham 2 ganger hittil og det samme har skjedd. må vente ca 1 time fra den bestilte tiden.

Han er gammel lege som er av den typen som ser ned på folk, i hvertfall på meg...han hører egentlig ikke på hva jeg har å si bortsett fra å spørre meg om jeg har det bra. mer av en veis kommunikasjon

Legen kunne like godt pensjonere seg, følte at jeg ikke ble godt ivaretatt i det hele tatt.

Hold deg langt unna Dr Wold

Grunnet svært dærlig helse oppsøkte jeg dr Wold i hvert fall en gang i måned, men fikk aldri noe konkret svar eller hjelp. Han har agressive tone og lytter sjelden på hele sykehistorikken. Han vil helst få deg kjapt ut av kontoret så han kan skvise inn flere pasienter. Har dessverre ikke noe positivt jeg kunne si om Dr Wold.

Absolutt fornøyd

Får fort hjelp og time,blid og imøtekommende
Derfor hatt samme lege i 17 år nå :)

Litt arrogant

Hyggelig og blid, men har en noe arrogant væremåte. Ikke særlig flink med barn som gruer seg for å gå til legen! Lege av den litt "gamle" varianten.

Blandet opplevelse, dessverre mest i negativ retning.

Personlig har jeg blandede opplevelser med lege Wold. På en side opplevde jeg ham som noe vel overkjørende, mens på en annen var han profesjonell og forsåvidt imøtekommende. Alt i alt føler jeg at den personlige tryggheten som man gjerne ønsker seg i møte med medisinsk personell uteble, noe som gjør at den samlede vurderingen av Wold går i hans disfavør. Jeg vil heller ha en hyggeligere lege, om så på bekostning av effektivitet, både min og vedkommendes. Når det er sagt, skal det ikke stikkes under en stol at Wold alltid har gjort jobben sin overfor meg, det er det "lille ekstra" som har uteblitt, og da føler jeg at det finnes andre fastleger der ute.