Camilla Rønningen Ystborg

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Tlf: 23 25 44 44 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Camilla Rønningen Ystborg er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Camilla Rønningen Ystborg

En lege som gjør alt for å hjelpe!

Camilla tok seg tid og gjorde sitt ytterste for å hjelpe datteren min på 9 måneder en gang fastlegen hennes ikke var tilstede. Empatisk, dyktig, lyttende og nøye. Anbefales på det sterkeste!

Veldig fornøyd!

Camilla er en kjempeflink lege. Hun tar deg på alvor, gjennomfører alle tester som trengs, lytter og viser at hun bryr seg.

Svært dyktig

Legen er den beste jeg har hatt. Tar henvendelser på dypeste alvor og gir snarlig tilbakemelding etter blodprøver ol.

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Varm, dyktig, nøye, lydhør og effektiv. Medmenneske og fagperson i ett. Flink med både store og små. Anbefales på det varmeste!!!

Fantastisk lege!

Camilla er utrolig imøtekommende og man føler at man "kjenner henne" fordi hun alltid husker deg, selv om det har gått ett år siden siste legebesøk.
Jeg har alltid blitt tatt på alvor og fått god hjelp av Camilla. Er det noe hun er usikker på er hun ikke redd for å si det, men sørger for å sjekke det opp og gi tilbakemelding!
Kan anbefales på det varmeste!

Litt varierende erfaring med legesekretærene. Noen er hyggelige og blide mens andre er lite imøtekommende og burde kanskje vurdere en jobb der de ikke trenger å møte pasienter eller kunder.

Flinkeste og mest sympatiske legen jeg har hatt

Veldig flink lege, sympatisk og dyktig i jobben sin. Litt sure kontordamer på legesenteret, så kvier meg litt for å ringe for redd for å få en sur dame på telefonen. Men noen av kontordamene er veldig hyggelige. Legen er fantastisk, føler jeg blir tatt på alvor og får god hjelp.

Dyktig lege trukket ned av kontormedarbeidere

Meget dyktig lege. Faglig flink, og god på kommunikasjon. Synd resepsjonsmedarbeiderne er avvisende, tidvis uoppdragne og totalt uvitende rundt emnet kundebehandling. Trekker dessverre dyktige leger på Smestad Legesenter enormt ned som helhet.

Den perfekte fastlege!

Dette er en fastlege som tar deg på alvor, lytter, er løsningsorientert og er flink og faglig oppdatert!

En lege som bryr seg

Jeg har gått til Camilla siden 2011, og har alltid følt at hun har gjort sitt aller beste for å hjelpe meg. Hun er klar og tydelig. Hun tar seg god tid og ser alltid etter løsninger. En lege jeg fikk stor tillit til med en gang

Kjempe dyktig lege!

Stemmer bare i med alle andre her. Camilla er hele familiens lege og heldigvis for det.
Hun er nesten alltid i tid, forberedt og 100% tilstedeværende for deg.
Hun slurver ikke, tar deg på alvor og tar heller en prøve for mye.

Dessuten er hun alltid like blid. Hun kan ha mye å gjøre, eller en dårlig dag, men det går aldri utover pasienten.

Hun burde være et forbilde for mange mange andre leger som ikke gidder å gjøre jobben sin ordentlig.

Setter pasienten i fokus

Har hatt alt for mange leger som regelrett ikke bryr seg. Dette stemmer ikke for Camilla. Hun er fantastisk imøtekommende, og bryr seg virkelig om problemene du har. Tar seg tid til å snakke med deg og informere deg om hva som kan gjøres. Gir henvisninger når man trenger det og er ikke en "besserwisser".

Fantastisk lege som jeg aldri kommer til å bytte.

Veldig flink og imøtekommende

Jeg er veldig fornøyd med min lege. Hun strekker seg langt for å meddele beskjeder og er veldig tilstedeværende under legekonsultasjonen. Så er hun faglig flink!

Grundig, kompetent og hyggelig

Dr. Ystborg har fulgt meg i over 3 år blant annet gjennom to graviditeter. Camilla er svært grundig. Hvis hun er usikker på noe, forhører hun seg alltid med kollegaer internt på legekontoret eller kontakter spesialisthelsetjenesten. Jeg har følt meg godt ivaretatt og trygg gjennom hele svangerskapet.

Camilla har også et hyggelig vesen og viser stor omtanke.

Veldig dårlig servis

Legen er veldig bra, men å få time til legen er det helt umulig!
Prøvde å få time til legen hele uke! De kontordamene bare avviste meg og vurderte at det ikke er alvorlig nok til å få legetime rask og hvis jeg klarer ikke mer må jeg ringe 113 eller dra til legevakta.
Da jeg kom til slutt til legen etter 8 arbeisdager ble jeg sykmeldt med en gang i to uker

Dyktig lege med et smil på lur

Dr.Ystborg er veldig dyktig i sitt fag, samtidig som hun tar seg god tid og lytter. Hun er nysgjerrig, og har alltid et smil på lager.
Det eneste minuset er litt ventetid ved ankomst, men det er verdt ventetiden å gå til henne.
Ekstra pluss for SMS-ordning som gjør det enkelt å kommunisere med Dr.Ystborg og bestille time.
Legekontorets beliggenhet er også helt ypperlig, kun et steinkast unna Smestad T-banestasjon.

Dr Camilla Rønningen Ystborg is the best Dr I have ever had.

I have been with Dr Camilla now for almost 3 years and I have been supported by her all the way through an enormously difficult period.
I need her support to continue due to my present situation.
I am most grateful to have her as my Dr and do not want to change Dr´s.

Missfornøyd...Nok er nok!

Jeg har vært syk mange ganger og ringt til Smestad legekontor der jeg har fått beskjed om at det ikke er noen mulighet for legetime til fastlegen. Så har ikke fått muligheten til å møte fastlegen min grunnet dette. Det er forøvrig veldig dårlig når jeg dog har slitt med å svime av... Og fikk beskjed av damen som svarte telefonen om at det ikke var alvorlig nok til å få legetime, samtidig som legen var fullbooket i over 3 uker fremover. Nei, nok er nok så nå bytter jeg fastlege. Det skal ikke være slik at man må dra på legevakten for å få legetime når man har fastlege. Dessuten så har ikke denne kontordamen kompetanse til å stille en diagnose.

Hyggelig og faglig dyktig

Jeg har byttet fastlege flere ganger, men endelig fant jeg en lege jeg ønsker å ha! Camilla er veldig hyggelig og lett å prate med, og jeg har inntrykk av at hun er faglig veldig dyktig - og hvis hun er usikker på noe, tar hun kjapt kontakt med andre/spesialist. Hun anbefales!

Fantastisk og dyktig lege

Doktor Ystborg er en kunnskapsrik, engasjert, positiv, omtenksom og empatisk lege. Hun tar seg alltid tid til å lytte, uansett hvor hektisk hun har det. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt av doktor Ystborg. Jeg vil på det varmeste anbefale henne som fastlege.

Beste fastlegen jeg har hatt i Oslo

Camilla er empatisk og hyggelig, og hun tar deg på alvor. Hun er flink til å lytte, og til å kommunisere med deg på en forståelig måte. Beste fastlegen jeg har hatt i Oslo (jeg har hatt endel!)

Må også få rose personalet på legekontoret opp i skyene, maken til søte og snille sekretærer skal man lete lenge etter! De er alltid blide og hjelpsomme, og husker ofte hvem du er og hva slags historie du har. Har også vært innom de to andre fastlegene som jobber der, de er er veldig dyktige og hyggelige de også :)