Camilla Rønningen Ystborg

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Camilla Rønningen Ystborg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Camilla Rønningen Ystborg

Svært dyktig

Legen er den beste jeg har hatt. Tar henvendelser på dypeste alvor og gir snarlig tilbakemelding etter blodprøver ol.

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Varm, dyktig, nøye, lydhør og effektiv. Medmenneske og fagperson i ett. Flink med både store og små. Anbefales på det varmeste!!!

Fantastisk lege!

Camilla er utrolig imøtekommende og man føler at man "kjenner henne" fordi hun alltid husker deg, selv om det har gått ett år siden siste legebesøk.
Jeg har alltid blitt tatt på alvor og fått god hjelp av Camilla. Er det noe hun er usikker på er hun ikke redd for å si det, men sørger for å sjekke det opp og gi tilbakemelding!
Kan anbefales på det varmeste!

Litt varierende erfaring med legesekretærene. Noen er hyggelige og blide mens andre er lite imøtekommende og burde kanskje vurdere en jobb der de ikke trenger å møte pasienter eller kunder.

Flinkeste og mest sympatiske legen jeg har hatt

Veldig flink lege, sympatisk og dyktig i jobben sin. Litt sure kontordamer på legesenteret, så kvier meg litt for å ringe for redd for å få en sur dame på telefonen. Men noen av kontordamene er veldig hyggelige. Legen er fantastisk, føler jeg blir tatt på alvor og får god hjelp.

Dyktig lege trukket ned av kontormedarbeidere

Meget dyktig lege. Faglig flink, og god på kommunikasjon. Synd resepsjonsmedarbeiderne er avvisende, tidvis uoppdragne og totalt uvitende rundt emnet kundebehandling. Trekker dessverre dyktige leger på Smestad Legesenter enormt ned som helhet.