Camilla Rønningen Ystborg

Smestad

Autorisasjon (2007)

Smestad Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ...
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Camilla Rønningen Ystborg er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Camilla Rønningen Ystborg

Empatisk og varm lege

Camilla er en strålende lege som virkelig lytter og vil deg det beste. Hun følger opp og er til å stole på. Samtidig har hun hatt mye permisjon, noe hun selvsagt er i sin fulle rett til - men resultatet er at vi pasientene sitter igjen med ulike vikarer, hvorav en såkalt «fast». Flere er unge og virker lite erfarne, til forskjell fra Camilla som alltid har vært stødig, trygg og kunnskapsrik.

Eneste aber med Camilla - som med en del andre fastleger - er at hun alltid framstår ganske stresset. Man får inntrykk av at konsultasjonen bør skje fort. Det kan være krevende når man er der av mer komplekse årsaker og ikke alltid et gode.

Men vi er mange om å savne Camilla nå, og vi håper hun kommer snarlig tilbake som vår fastlege!

Arrogant vikarlege

Jeg må si meg enig i omtalen andre har gitt av [NAVN FJERNET AV MODERATOR]. Hun mangler empati og relasjonskompetanse. Opplevde timen hos henne som ubehagelig og frustrerende, da jeg følte hun ikke evnet å sette seg inn i min situasjon i det hele tatt.
Håpe Camilla kommer tilbake snart!

Vanskelig vikarlege

Jeg kan ikke annet enn å slutte meg til de som har beskrevet [NAVN FJERNET AV LEGELISTEN.NO] som krass og med manglende empati. Hun har en arrogant holdning som gjør at man føler seg liten. Camilla som er vår fastlege er helt fantastisk, men dersom hun ikke kommer tilbake snart så vurderer vi også å bytte fastlege.

God vikar

[NAVN FJERNET AV MODERATOR] som er vikar for Dr. Ystborg gjør en utmerket jobb som fastlege. De gangene jeg har vært der har hun vist både empati og forståelse for mine utfordringer. At hun kan oppleves som krass for noen er antagelig fordi hun er tydelig, og altså heller ikke fremstår som usikker(i mine øyne). Jeg vil absolutt anbefale Dr. [NAVN FJERNET AV MODERATOR]!

Ikke tilstede - kun vikarer

Dr. Ystborg er for tiden i permisjon, slik hun har vært mange ganger de siste årene. Det er ikke ett problem i seg selv, men vikarlegene derimot gjør det veldig vanskelig og skulle fortsette og være pasient hos henne. Dr Ystborg er en fantastisk fastlege, og jeg skulle ønske jeg ikke vurderte og bytte. [NAVN FJERNET AV LEGELISTEN.NO] er vikar for tiden, det er uheldig. Hun mangler empati og forståelse, dette tror jeg bunner i usikkerhet. Det var vanskelig og føle seg ivaretatt og hun stiller krasse spørsmål. Hun fikk meg rett og slett til og føle meg liten i en allerede vanskelig livssituasjon. Kan ikke anbefale.