Camilla Rønningen Ystborg

Smestad Legesenter AS
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Camilla Rønningen Ystborg er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Camilla Rønningen Ystborg

En lege som gjør alt for å hjelpe!

Camilla tok seg tid og gjorde sitt ytterste for å hjelpe datteren min på 9 måneder en gang fastlegen hennes ikke var tilstede. Empatisk, dyktig, lyttende og nøye. Anbefales på det sterkeste!

Veldig fornøyd!

Camilla er en kjempeflink lege. Hun tar deg på alvor, gjennomfører alle tester som trengs, lytter og viser at hun bryr seg.

Svært dyktig

Legen er den beste jeg har hatt. Tar henvendelser på dypeste alvor og gir snarlig tilbakemelding etter blodprøver ol.

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Varm, dyktig, nøye, lydhør og effektiv. Medmenneske og fagperson i ett. Flink med både store og små. Anbefales på det varmeste!!!

Fantastisk lege!

Camilla er utrolig imøtekommende og man føler at man "kjenner henne" fordi hun alltid husker deg, selv om det har gått ett år siden siste legebesøk.
Jeg har alltid blitt tatt på alvor og fått god hjelp av Camilla. Er det noe hun er usikker på er hun ikke redd for å si det, men sørger for å sjekke det opp og gi tilbakemelding!
Kan anbefales på det varmeste!

Litt varierende erfaring med legesekretærene. Noen er hyggelige og blide mens andre er lite imøtekommende og burde kanskje vurdere en jobb der de ikke trenger å møte pasienter eller kunder.