Camilla Rønningen Ystborg

Smestad Legesenter AS

2007

Smestad Legesenter AS Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Camilla Rønningen Ystborg er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Camilla Rønningen Ystborg

Tar deg på alvor

Min erfaring med Camilla er at hun tar deg 100% på alvor og følger deg opp, og sender deg videre til spesialister der det er nødvendig.
Hun er profesjonell, effektiv og god på fremdrift og gjennomføring.

Den mest fantastiske fastlegen!

En lege som tar deg på alvor,som er genuint interessert i deg som pasient, som viser empati, som er faglig dyktig, som henviser deg videre til spesialist fordi hun vil komme til bunns i årsaken til problemet. Hun er lett å prate med og respekterer andres syn og meninger.
Ikke én negativ ting å si om Camilla! Bare helt fantastisk!

Camilla behandler meg som en god nær venn som hun bryr seg om. Hun er tvers gjennom proff i alt hun gjør, og hun viser tydelig at hun forstår hva som foregår, hun er flink til å henvise videre, hun tar seg tid til å lytte og forklare (alltid på en måte man kan forstå). Jeg er utrolig takknemlig for å ha henne som fastlege!

Bedre lege finner du ikke!

Camilla kan anbefales på det varmeste. Hun lytter, tar deg på alvor og gir deg et klart svar. Man merker at hun er veldig trygg i jobben sin og har mye kunnskap. Liker at hun er så konkret og effektiv, men samtidig føler man seg veldig i varetatt og er ikke redd for å spørre om det er noe jeg lurer på!

En lege som gjør alt for å hjelpe!

Camilla tok seg tid og gjorde sitt ytterste for å hjelpe datteren min på 9 måneder en gang fastlegen hennes ikke var tilstede. Empatisk, dyktig, lyttende og nøye. Anbefales på det sterkeste!