Natalia Øien

Dr. Øien fastlegekontor, Majorstuen Kvinne, 57 år

Autorisert2000
Ledige plasser 15 av 1550
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dr. Øien fastlegekontor, Majorstuen

Bogstadveien 51 0366 Oslo
Natalia Øien er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Natalia Øien

Anbefaler ikke!

Stressende og frekk. Avbryter når pasienten prater. Fikk generelt et lite menneskelig og profesjonelt inntrykk av henne.

Streng men super dame!

Om man ser forbi den noe strenge fremtoningen er Øien en utrolig god fastlege. Hun tok meg alltid seriøst, og fant ut av problemer tidligere leger har fryst av. Hadde aldri byttet om vi ikke hadde flyttet langt unna.

Veldig fornøyd

Utrolig flink specialist og det er det som er viktig for meg. Lett å komme inn hvis man planlegge besøk, men mulig å få akkutt besøk.

uverdig behandling og realitetsforståelse.

Jeg har aldri møtt min fastlege natalia øyen, men istedet fått hennes vikar Anne Rognlien. Jeg vil på det sterkeste fraråde å innebefatte seg med denne legen. Hun lytter virkelig ikke etter, og har ikke et nyansert bilde av pasienters behov og hva de sliter med. Her er det ingen hjelp å få når det kommer til kombinasjon behandling. Jeg bytter lege og kanskje nestemann slipper å ha det like vondt som meg.

Nedlatende

Kan ikke uttale meg om Natalias faglige nivå da jeg var hos henne kun 6 måneder, men hennes måte å kommunisere på har en stor forbedringspotensiale. Natalia kan virke nedlatende, arrogant og "ovenfra ned".