Natalia Orlova Øien

Dr. Øien fastlegekontor, Majorstuen

2000

Dr. Øien fastlegekontor, Majorstuen Telefonnummer22 36 85 0022 36 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bogstadveien 51 0366 Oslo
Natalia Orlova Øien er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Natalia Orlova Øien

Virker arrogant, frekk, utålmodig.

Det er frustrerende og stressende å ha time hos Øien fordi hun viser liten tålmodighet under konsultasjonen. Hun tillater ikke at man tar opp flere problemer. Da mannen min var alvorlig syk, tok hun ham ikke seriøst.

Hold deg unna Natalia Øien. Velg en annen lege hvis du kan!

Arrogant lege som bare er ute etter å fakturere. Jeg har hatt Øien som fastlege lenge, men blitt skuffet over hennes måte å behandle pasieter og menesker på. Hun er svært utålmodig og stressende under konsultasjonen. Vikarene som jobber hos henne er svært lite kompetente og jobber urutinert.

Kunnskaprik,god lege

Natalia Øien er en veldig god spesialist og det er det som er viktigst for meg. Jeg har blitt tatt godt vare på hver gang jeg har vært hos henne. Hun er effektiv og henviser med en gang videre for mere utredning når det er behov og flink til å følge opp.

Avvisende og arrogant

Jeg har hatt Øien som fastlege lenge, har blitt skuffet de fleste gangene jeg har oppsøkt henne, og gir nå opp. Det er vanskelig å få time hos henne, hun tillater ikke at man tar opp flere problemer i samme time, og hun viser liten tålmodighet under konsultasjonen. Det er også frustrerende at hun opererer med vikarer som er dårlig oppdatert og urutinerte.

Uprofesjonelt legekontor

Første gang jeg var der virket hun ok, men 2. og 3.gang hadde fortsatt ikke journalen min blitt oppdatert. I og med at jeg har en kronisk sykdom er det viktig at legen har oversikt og følger med på prøver osv. Hun jobber kun 50% så vanskelig å komme til. En dag ringte de en time før jeg hadde time og påstod jeg ikke var registrert hos dem i helfo. Noe som er tull. Når jeg så byttet lege, skrev hun i journalen at jeg ikke møtte til avtalte timer og at det var rot med betaling.. Måtte møte opp to ganger for å få ut journalen. Totalt useriøst.