Natalia Orlova Øien

Dr. Øien fastlegekontor, Majorstuen

2000

Dr. Øien fastlegekontor, Majorstuen Telefonnummer22 36 85 0022 36 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bogstadveien 51 0366 Oslo
Natalia Orlova Øien er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Natalia Orlova Øien

Hold deg unna Natalia Øien

Natalia Orlova Øien har absolutt ingen gode kommunikasjonsevner i forhold til pasienten.
Hun har skrevet i min journal etter jeg byttet henne, at jeg ikke betaler for hennes timer, som er helt absurd. Jeg har hatt henne som fastlege i 9 år og alltid betalt for meg. Fakturere er det eneste hun er flink til, noen ganger dobbelt. Aldri sett slik avvisende og arrogant lege, hun angriper psykisk hvis jeg skulle spørre om noe.
Det skjedde flere ganger at når jeg kom litt for tidlig, så hører jeg at hun baksnakker om forrige pasienter med resepsjonisten sin. Meget uprofesjonelle og uhøflige.

De kundene som er russisk språklige ( jeg er selv russisk ) tror kanskje at hun er en bra lege pga dere kan prate med Natalia Orlova Øien på eget språk, da tar dere feil. Den legen kommer rett fra helvete og du kommer til å bli ganske skuffet over hennes måte å behandle pasienter og menesker på.
En slik lege burde kanskje finne seg noe annet å gjøre? Ikke noe rart at hun får så mange negative tilbakemeldinger.
Jeg anbefaler IKKE henne, totalt useriøst!
Heldivis, nå har jeg en annen fastlege nå som er helt fantastisk.

Virker arrogant, frekk, utålmodig.

Det er frustrerende og stressende å ha time hos Øien fordi hun viser liten tålmodighet under konsultasjonen. Hun tillater ikke at man tar opp flere problemer. Da mannen min var alvorlig syk, tok hun ham ikke seriøst.

Hold deg unna Natalia Øien. Velg en annen lege hvis du kan!

Arrogant lege som bare er ute etter å fakturere. Jeg har hatt Øien som fastlege lenge, men blitt skuffet over hennes måte å behandle pasieter og menesker på. Hun er svært utålmodig og stressende under konsultasjonen. Vikarene som jobber hos henne er svært lite kompetente og jobber urutinert.

Kunnskaprik,god lege

Natalia Øien er en veldig god spesialist og det er det som er viktigst for meg. Jeg har blitt tatt godt vare på hver gang jeg har vært hos henne. Hun er effektiv og henviser med en gang videre for mere utredning når det er behov og flink til å følge opp.

Avvisende og arrogant

Jeg har hatt Øien som fastlege lenge, har blitt skuffet de fleste gangene jeg har oppsøkt henne, og gir nå opp. Det er vanskelig å få time hos henne, hun tillater ikke at man tar opp flere problemer i samme time, og hun viser liten tålmodighet under konsultasjonen. Det er også frustrerende at hun opererer med vikarer som er dårlig oppdatert og urutinerte.