Natalia Orlova Øien

Dr. Øien fastlegekontor, Majorstuen

2000

Natalia Orlova Øien er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Natalia Orlova Øien

Har alltid blitt tatt seriøst når jeg kommer til Dr. Øien.

Opplever hun videresender til spesialist når det er behov og flink til å følge opp når en har tatt div prøver. Fin og prate med også, når det trengs.

Anbefaler ikke!

Stressende og frekk. Avbryter når pasienten prater. Fikk generelt et lite menneskelig og profesjonelt inntrykk av henne.

Streng men super dame!

Om man ser forbi den noe strenge fremtoningen er Øien en utrolig god fastlege. Hun tok meg alltid seriøst, og fant ut av problemer tidligere leger har fryst av. Hadde aldri byttet om vi ikke hadde flyttet langt unna.

Veldig fornøyd

Utrolig flink specialist og det er det som er viktig for meg. Lett å komme inn hvis man planlegge besøk, men mulig å få akkutt besøk.

uverdig behandling og realitetsforståelse.

Jeg har aldri møtt min fastlege natalia øyen, men istedet fått hennes vikar Anne Rognlien. Jeg vil på det sterkeste fraråde å innebefatte seg med denne legen. Hun lytter virkelig ikke etter, og har ikke et nyansert bilde av pasienters behov og hva de sliter med. Her er det ingen hjelp å få når det kommer til kombinasjon behandling. Jeg bytter lege og kanskje nestemann slipper å ha det like vondt som meg.