Natalia Orlova Øien

Majorstuen Spesialist- og Fastlegekontor AS

Autorisasjon (2000)

Natalia Orlova Øien er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Natalia Orlova Øien

Mycket bra läkare,tar mig på största allvor, lysnar på mina problem och sänder mig vidare på utredning.

Har alltid känn mig trygg eftersom hon ser mig och försöker hjälpa mig på bästa sätt. Hon är en kunskap rik läkare som kan sätta sig i pasientens svåra situation

Virker arrogant, frekk, utålmodig.

Det er frustrerende og stressende å ha time hos Øien fordi hun viser liten tålmodighet under konsultasjonen. Hun tillater ikke at man tar opp flere problemer. Da mannen min var alvorlig syk, tok hun ham ikke seriøst.

Hold deg unna Natalia Øien. Velg en annen lege hvis du kan!

Arrogant lege som bare er ute etter å fakturere. Jeg har hatt Øien som fastlege lenge, men blitt skuffet over hennes måte å behandle pasieter og menesker på. Hun er svært utålmodig og stressende under konsultasjonen. Vikarene som jobber hos henne er svært lite kompetente og jobber urutinert.

Kunnskaprik,god lege

Natalia Øien er en veldig god spesialist og det er det som er viktigst for meg. Jeg har blitt tatt godt vare på hver gang jeg har vært hos henne. Hun er effektiv og henviser med en gang videre for mere utredning når det er behov og flink til å følge opp.

Avvisende og arrogant

Jeg har hatt Øien som fastlege lenge, har blitt skuffet de fleste gangene jeg har oppsøkt henne, og gir nå opp. Det er vanskelig å få time hos henne, hun tillater ikke at man tar opp flere problemer i samme time, og hun viser liten tålmodighet under konsultasjonen. Det er også frustrerende at hun opererer med vikarer som er dårlig oppdatert og urutinerte.