Natalia Orlova Øien

Autorisasjon (2000)

Natalia Orlova Øien er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Natalia Orlova Øien

Uprofesjonelt legekontor

Første gang jeg var der virket hun ok, men 2. og 3.gang hadde fortsatt ikke journalen min blitt oppdatert. I og med at jeg har en kronisk sykdom er det viktig at legen har oversikt og følger med på prøver osv. Hun jobber kun 50% så vanskelig å komme til. En dag ringte de en time før jeg hadde time og påstod jeg ikke var registrert hos dem i helfo. Noe som er tull. Når jeg så byttet lege, skrev hun i journalen at jeg ikke møtte til avtalte timer og at det var rot med betaling.. Måtte møte opp to ganger for å få ut journalen. Totalt useriøst.

Har alltid blitt tatt seriøst når jeg kommer til Dr. Øien.

Opplever hun videresender til spesialist når det er behov og flink til å følge opp når en har tatt div prøver. Fin og prate med også, når det trengs.

Streng men super dame!

Om man ser forbi den noe strenge fremtoningen er Øien en utrolig god fastlege. Hun tok meg alltid seriøst, og fant ut av problemer tidligere leger har fryst av. Hadde aldri byttet om vi ikke hadde flyttet langt unna.

Veldig fornøyd

Utrolig flink specialist og det er det som er viktig for meg. Lett å komme inn hvis man planlegge besøk, men mulig å få akkutt besøk.

uverdig behandling og realitetsforståelse.

Jeg har aldri møtt min fastlege natalia øyen, men istedet fått hennes vikar Anne Rognlien. Jeg vil på det sterkeste fraråde å innebefatte seg med denne legen. Hun lytter virkelig ikke etter, og har ikke et nyansert bilde av pasienters behov og hva de sliter med. Her er det ingen hjelp å få når det kommer til kombinasjon behandling. Jeg bytter lege og kanskje nestemann slipper å ha det like vondt som meg.