Rannei Anderssen

Kirkegårdsveien 3 1348 Rykkinn
Rannei Anderssen er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rannei Anderssen

Dårlig oppfølging

Ved flere tilfelle har jeg opplevd at de ikke sende meg resultater av diverse prøver.
Og det syns jeg at både farlig og dårlig av en så rutinert lege.

Kunnskapsrik og klok lege

Er i de beste hender hos Dr Andersen. Tar deg alvorlig, henviser videre ved behov for det. Lytter og stiller de riktige spørsmålene.
Negativt er for lang ventetid på å få time. Er ofte forsinket..

Hyggelig, grundig og kanskje litt "overarbeidet"

Alltid forsinket, det gjør at jeg føler at jeg må være rask når det er min tur :( Ikke sikkert legen føler det samme, kan hende det bare er meg...
Hun er hyggelig, grundig og sender alltid videre til spesialist ved behov, henter info hvis hun trenger det, tar nok ingen shortcuts denne damen. Men allikevel lurer jeg av og til på om jeg skal bytte fastlege, jeg vet ikke helt hvorfor. Det er slett ikke sikkert at gresset er grønnere et annet sted.

Dyktig lege

Dyktig lege. Tar deg på alvor. Kunne ikke hatt bedre fastlege. Eneste negative er at det tar for lang tid å vente på å komme inn til timen. Kan sitte på venteværelse opp til en 1time.

Drømmelegen!

Rannei Anderssen er verdens beste lege! Svært behagelig og imøtekommende. Jeg føler meg sett! Veldig profesjonell og trygg. Henviser videre hvis det er behov for det.
Veldig hyggelige legesekretærer, føler meg trygg og godt ivaretatt.