Kathrine Eriksen

Tlf: 66 78 66 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kathrine Eriksen er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Kathrine Eriksen

Kjempesnill

Jeg er veldig fornøyd med henne som min fastlege. Byttet kun fordi jeg flyttet. Anbefaler henne videre. Tar kanskje litt lang tid å få time, men det veier hun opp for med å se meg godt når jeg er der.

Verdens beste fastlege

Kathrine er forståelsesfull, lyttende, hjelpsom, hyggelig og ikke minst dyktig! Hun tar seg god tid og har alltid et velmenende ord å komme med. Anbefales på det sterkeste!

Veldig bra!!!

Hyggelig, lyttende, man blir tatt på alvor, kompetent! Blid og hyggelig, gjør sitt ytterste for at du skal få den beste behandling! Bar så synd at hun bare er vikar, vil gjerne ha henne som min fastlege!!

Fantastisk!

Kathrine er en god lege med kunnskap og tålmodighet. selv om booking av time tar tid, veier hun dette uten tvil opp med tilstedeværelse under timen. Hun tar seg også tid til å forklare alt, og lytter til det som blir sagt! Anbefales på det varmeste.

God oppfølging og blir tatt på alvor

Jeg byttet til denne legen etter anbefaling fra en bekjent. Jeg har vært hos henne endel ganger nå, som pasient eller med barn. Har fått god oppfølging og hun tar ting på alvor.

Den beste legen som fins!

Dette er en lege som virkelig er å anbefale. Er utrolig takknemlig for å ha henne som min fastlege. Får alltid den hjelpen jeg trenger, får alltid time innen rimelig tid når jeg trenger det, hun lytter, er morsom men også streng når man trenger det. Hun vet hva som skal til for at jeg har det bra! Jeg blir alltid tatt alvorlig.

Sympatisk, flink og engasjert

Kathrine er en helt unik lege som tar seg god tid, lytter, jeg føler meg ALLTID velkommen hos henne, hun ser det store bildet, er inkluderende, positiv, rolig, morsom, sympatisk og veldig flink til det hun gjør! Jeg er utrolig glad hun er fastlegen min!

Svært bra lege

Blid, positiv, imøtekommende og dyktig lege.

Synd at resten av legesenteret ikke viser samme service-nivå. Betjeningen viser ikke forventet høflighet og imøtekommenhet i kundebehandlingen.

Den beste legen jeg noensinne har vært hos!

Kathrine Eriksen er uten tvil den beste legen jeg har vært borti! Hun er en utrolig behagelig lege. Du føler aldri at hun er stresset eller har dårlig tid når man er på time hos henne. Hun tar seg alltid god tid til å høre på det man har og si. Hun er grundig og flink med prøver og undersøkelser, og man føler seg virkelig trygg og ivaretatt. Fantastisk lege!
Gir henne ti av 6 stjerner!

Bra lege

Flink, bra lege, lytter, bryr seg,

Men legesekreterene som jobber på dette legesenteret er så uhöflige, å lite tillmötekommande att det är illa. Sure, grinete! De burde lära sej kundebehandling!

Lyttende, flink med barn, tillitsfull og meget kompetent.

Lyttende, flink med barn, tillitsfull og meget kompetent.

Den beste legen jeg noensinne har hatt!

MEGET empatisk og hyggelig, tar seg god tid, forklarer, beroliger, oppmuntrer, sitter aldri med ryggen til.

Meget fornøyd med legen.

Veldig fornøyd med fastlegen min, alltid forsinket men er verdt å vente på. Man føler ikke at hun har dårlig tid og hun tar seg god tid til å lytte. Varm person og sender alltid videre hvis ikke hun har svar og tar tester så man føler seg trygg på beslutningen. Ikke fornøyd med legesenteret som virker kaotisk.