Kathrine Eriksen

Torvvn. 12C, 4.etg 1371 Asker
Kathrine Eriksen er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Kathrine Eriksen

Kjempesnill

Jeg er veldig fornøyd med henne som min fastlege. Byttet kun fordi jeg flyttet. Anbefaler henne videre. Tar kanskje litt lang tid å få time, men det veier hun opp for med å se meg godt når jeg er der.

Verdens beste fastlege

Kathrine er forståelsesfull, lyttende, hjelpsom, hyggelig og ikke minst dyktig! Hun tar seg god tid og har alltid et velmenende ord å komme med. Anbefales på det sterkeste!

Veldig bra!!!

Hyggelig, lyttende, man blir tatt på alvor, kompetent! Blid og hyggelig, gjør sitt ytterste for at du skal få den beste behandling! Bar så synd at hun bare er vikar, vil gjerne ha henne som min fastlege!!

Fantastisk!

Kathrine er en god lege med kunnskap og tålmodighet. selv om booking av time tar tid, veier hun dette uten tvil opp med tilstedeværelse under timen. Hun tar seg også tid til å forklare alt, og lytter til det som blir sagt! Anbefales på det varmeste.

God oppfølging og blir tatt på alvor

Jeg byttet til denne legen etter anbefaling fra en bekjent. Jeg har vært hos henne endel ganger nå, som pasient eller med barn. Har fått god oppfølging og hun tar ting på alvor.