Kathrine Eriksen

Asker Legesenter AS

2002

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Kathrine Eriksen er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Kathrine Eriksen

Fantastisk dame!

Beste legen jeg har møtt. Hyggelig, forståelsesfull og svært dyktig. En lege som virkelig ser deg, og som tar deg på alvor. Alltid blid og tar seg god tid til deg. Opplever at hun stoler på deg og dine vurderinger. Er flink til å forklare nøye på et språk man kan forstå. Kan være lenge å vente på ledig time og hun er alltid forsinket, men hun er så absolutt verdt å vente på!

Fantastisk fornøyd!

Jeg har hatt Kathrine Eriksen som fastlege i flere år og er kjempefornøyd. Hun er profesjonell, imøtekommende, tar deg på alvor, forklarer alltid, smiler alltid og tar seg alltid tid til å svare på alle spørsmål, og er alltid tilstede i samtalen. Har savnet henne veldig de to årene hun har vært i permisjon.

Kjempesnill

Jeg er veldig fornøyd med henne som min fastlege. Byttet kun fordi jeg flyttet. Anbefaler henne videre. Tar kanskje litt lang tid å få time, men det veier hun opp for med å se meg godt når jeg er der.

Verdens beste fastlege

Kathrine er forståelsesfull, lyttende, hjelpsom, hyggelig og ikke minst dyktig! Hun tar seg god tid og har alltid et velmenende ord å komme med. Anbefales på det sterkeste!

Veldig bra!!!

Hyggelig, lyttende, man blir tatt på alvor, kompetent! Blid og hyggelig, gjør sitt ytterste for at du skal få den beste behandling! Bar så synd at hun bare er vikar, vil gjerne ha henne som min fastlege!!