Benny Adelved

Storbyen Legesenter
Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg
Benny Adelved er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Benny Adelved

Værste legen jeg har vært bort i

Sykt ufhøffelig, uprofesjonell, merkelig og ja rett og slett alt! Sitter og leker med snusboksen sin og lytter ikke etter det du sier. Vil bare bli ferdig med deg og få deg ut! Går rett og slett gråtkvalt ut, helt forferdelig. Burde ikke være lege!

ikke tillit til legen lenger

Har ikke tillit til denne legen lenger. Han tar meg ikke på alvor. føler at han ikke bryr seg. jeg har nå byttet fast lege

Presis, dyktig og imøtekommende

Hele familien har tilknytning til legekontoret. Adelved er en dyktig, presis og imøtekommende lege for både meg og barna. Han tar oss på alvor, og finner gode metoder for å hjelpe.

Skuffende

Har Adelved som fastlege for treåringen vår og opplevde nå at vi bestilte time for en spesifik plage. Sendte far med guttungen til legetime og Adelved sjekket ingen av de tingene mor ringte om i utgangspunktet. Ble "avvist" med virus. Uvisst om forkontoret har gitt beskjed om det mor sa over telefon, men plagene er synlige uten at Adelved har tatt seg tid til å se nærmere på det.
Har tidlige opplevd å få astmamedisin pga forkjølelse med hoste. Junior har aldri hatt antydning til astma og hosten forsvant i det øyeblikket vi gikk ut av legekontoret. Etter vår mening en forhastet konklusjon.
Vil ikke anbefale som barnelege, da vi ikke føler oss tilstrekkelig ivaretatt. Vi bytter fastlege for guttungen nå.

En meget skjelden mann

Benny Adelved er legen man enten elsker eller hater.
Jeg tilhører første gruppe.
Han har en god, lun humor og gir meg hjelp med det jeg ber om, forklarer godt og føles trygg.
Han gidder ikke syting og "hypokonderier", men tar alle reelle problemer på strak arm.
Benny gjør det aller meste selv, og han gjør det bra.
Skrankepersonalet og legesekretærer er hyggelige, dyktige,
og jeg sitter igjen med en generell god følelse av å bli tatt vare på.