Benny Adelved

Storbyen Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1995

Storbyen Legesenter Telefonnummer69 12 69 2269 12 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg
Benny Adelved er en av 49 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Benny Adelved

Anklagende og overstyrende

Skulle bare fornye en resept, men måtte finne meg i å være i et slags avhør. Han skulle belære meg i bruk av smertestillende og sa egentlig at jeg var avhengig. Smerter jeg har er da pga avhengighet og ikke reelle smerter. Oppsummert så bør jeg bare slutte med å ta smertestillende og da kommer alle smerter til å magisk forsvinne. Overstyrende mener jeg med at han skulle legge seg i hva kollegaer (andre leger) har vurdert jeg trenå er av medisiner. Han oppleves som en ubehagelig lege dessverre.

Værste legen jeg har vært bort i

Sykt ufhøffelig, uprofesjonell, merkelig og ja rett og slett alt! Sitter og leker med snusboksen sin og lytter ikke etter det du sier. Vil bare bli ferdig med deg og få deg ut! Går rett og slett gråtkvalt ut, helt forferdelig. Burde ikke være lege!

ikke tillit til legen lenger

Har ikke tillit til denne legen lenger. Han tar meg ikke på alvor. føler at han ikke bryr seg. jeg har nå byttet fast lege

Presis, dyktig og imøtekommende

Hele familien har tilknytning til legekontoret. Adelved er en dyktig, presis og imøtekommende lege for både meg og barna. Han tar oss på alvor, og finner gode metoder for å hjelpe.

Skuffende

Har Adelved som fastlege for treåringen vår og opplevde nå at vi bestilte time for en spesifik plage. Sendte far med guttungen til legetime og Adelved sjekket ingen av de tingene mor ringte om i utgangspunktet. Ble "avvist" med virus. Uvisst om forkontoret har gitt beskjed om det mor sa over telefon, men plagene er synlige uten at Adelved har tatt seg tid til å se nærmere på det.
Har tidlige opplevd å få astmamedisin pga forkjølelse med hoste. Junior har aldri hatt antydning til astma og hosten forsvant i det øyeblikket vi gikk ut av legekontoret. Etter vår mening en forhastet konklusjon.
Vil ikke anbefale som barnelege, da vi ikke føler oss tilstrekkelig ivaretatt. Vi bytter fastlege for guttungen nå.