Benny Adelved

Storbyen Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1995)

Storbyen Legesenter Telefonnummer69 12 69 2269 12 69 ...
Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg
Benny Adelved er en av 50 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Benny Adelved

Masete og stresset, uttaler seg langt utenfor sitt kompetanseområde.

Er du psykisk syk så hold deg unna! Han har absolutt ingen kompetanse innom dette feltet, men snakker kun sin egen mening og stresser i vei. Jeg har gått i behandling i mange år, men dette lo han bare bort. Han er nedlatende og ubehagelig for folk som sliter med hode fra før. Han skal vel ikke rote oppe i mitt hode, der roter jeg nok selv. Han sa så mye dumt at jeg reiste hjem og byttet lege ellers hadde jeg endt en tur innom psykiatrien atter en gang.

En lege med 100% ærlighet

Han er alltid i godt humør og tar deg seriøst. Har hatt han som fastlege i mange år min nærmeste famile og jeg . Han er en lege det står stor respekt av , og vi føler oss tryge ,når vi har deg på laget .også en kjempe service på damene i skranken og tlf .

Den beste legen noen kan ønske seg

Benny har vært til uvurderlig hjelp i tunge perioder. Han er god på skjeldne diagnoser, faglig dyktig og menneskelig. Han er plagsomt ærlig, har en morbid humor ikke alle tåler og et analytisk vesen som nok får ham til å virke kynisk og skeptisk. Han er en lege som krever ærlighet og oppriktighet... og gir det samme tilbake.

Presis, dyktig og imøtekommende

Hele familien har tilknytning til legekontoret. Adelved er en dyktig, presis og imøtekommende lege for både meg og barna. Han tar oss på alvor, og finner gode metoder for å hjelpe.

Skuffende

Har Adelved som fastlege for treåringen vår og opplevde nå at vi bestilte time for en spesifik plage. Sendte far med guttungen til legetime og Adelved sjekket ingen av de tingene mor ringte om i utgangspunktet. Ble "avvist" med virus. Uvisst om forkontoret har gitt beskjed om det mor sa over telefon, men plagene er synlige uten at Adelved har tatt seg tid til å se nærmere på det.
Har tidlige opplevd å få astmamedisin pga forkjølelse med hoste. Junior har aldri hatt antydning til astma og hosten forsvant i det øyeblikket vi gikk ut av legekontoret. Etter vår mening en forhastet konklusjon.
Vil ikke anbefale som barnelege, da vi ikke føler oss tilstrekkelig ivaretatt. Vi bytter fastlege for guttungen nå.