Benny Adelved

Storbyen Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1995)

Storbyen Legesenter Telefonnummer69 12 69 2269 12 69 ...
Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg
Benny Adelved er en av 51 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Benny Adelved

En lege med 100% ærlighet

Han er alltid i godt humør og tar deg seriøst. Har hatt han som fastlege i mange år min nærmeste famile og jeg . Han er en lege det står stor respekt av , og vi føler oss tryge ,når vi har deg på laget .også en kjempe service på damene i skranken og tlf .

Den beste legen noen kan ønske seg

Benny har vært til uvurderlig hjelp i tunge perioder. Han er god på skjeldne diagnoser, faglig dyktig og menneskelig. Han er plagsomt ærlig, har en morbid humor ikke alle tåler og et analytisk vesen som nok får ham til å virke kynisk og skeptisk. Han er en lege som krever ærlighet og oppriktighet... og gir det samme tilbake.

Værste legen jeg har vært bort i

Sykt ufhøffelig, uprofesjonell, merkelig og ja rett og slett alt! Sitter og leker med snusboksen sin og lytter ikke etter det du sier. Vil bare bli ferdig med deg og få deg ut! Går rett og slett gråtkvalt ut, helt forferdelig. Burde ikke være lege!

Presis, dyktig og imøtekommende

Hele familien har tilknytning til legekontoret. Adelved er en dyktig, presis og imøtekommende lege for både meg og barna. Han tar oss på alvor, og finner gode metoder for å hjelpe.

Skuffende

Har Adelved som fastlege for treåringen vår og opplevde nå at vi bestilte time for en spesifik plage. Sendte far med guttungen til legetime og Adelved sjekket ingen av de tingene mor ringte om i utgangspunktet. Ble "avvist" med virus. Uvisst om forkontoret har gitt beskjed om det mor sa over telefon, men plagene er synlige uten at Adelved har tatt seg tid til å se nærmere på det.
Har tidlige opplevd å få astmamedisin pga forkjølelse med hoste. Junior har aldri hatt antydning til astma og hosten forsvant i det øyeblikket vi gikk ut av legekontoret. Etter vår mening en forhastet konklusjon.
Vil ikke anbefale som barnelege, da vi ikke føler oss tilstrekkelig ivaretatt. Vi bytter fastlege for guttungen nå.