Jan Anders Eriksson

Skedsmokorset Legesenter
Furuveien 1 2020 Skedsmokorset
Jan Anders Eriksson er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Jan Anders Eriksson

EN av de beste legene jeg har hatt.

Gikk til Jan Anders Eriksson i 5-6 år, og han er rett og slett herlig. Jeg merket at han genuint brydde seg om meg (jeg har hatt en del trøbbel med illegale rusmidler) og han ønnsket meg virkleig alt godt, og gjorde det han kunne for at jeg skulle få den hjelpen jeg trengte. Han er heller ikke redd for å si ting som det er, noe som fikk meg til å innse at å slutte med det jeg dreiv med var eneste utvei. Fabelaktig lege, og menneske. Anbefales på det varmeste.

Svært dyktig lege.

Tar seg tid til å forstå og hjelpe på en profesjonell og empatisk måte. Grundige vurderinger som har gitt meg og min familie stor hjelp.

Lite interessert, vet ingenting om svangerskapsomsorg

Dr. eriksson har fra dag 1 gitt utrykk for å ikke forstå hvorfor jeg oppsøker lege, dette har kun blitt verre etter at jeg måtte ta deler av svangerskapskontrollene der. Ved første kontroll fikk jeg beskjed om at det ikke "var noe å gjøre" fordi jeg kom for tidlig i svangerskapet. Hadde en dramatisk fødsel forrige svangerskap og ønsket tettere oppfølging denne gangen. Gangen etter lurte han på hvorfor jeg ville komme inn på kontoret, jeg skulle vel bare ta blodprøver allikevel. Han viser ingen kunnskap for hva svangerskapskontrollene går ut på; vile ikke måle blodtrykk eller lytte på barnets hjertelyd, kunne til nøds gjøre det om jeg var redd. Har ved flere anledninger tatt opp forrige fødsel, og blitt møtt med at jeg "ikke skal tenke på det". Fikk en hastetime etter lite bevegelse hos barnet, hvor han igjen stiller spørsmål ved hvorfor jeg er der, og vil gjerne forklare alt med at jeg tross alt er småbarnsmor og sikkert er distrahert og har mye å tenke på. Etter å ha oppsøkt akutten av samme grunn, hadde flere netter med lite søvn, mye angst og hjertebank oppsøkte jeg Dr. Erikson for hjelp. Han ber meg igjen om å "ikke tenke på det", og syns jeg skal forsøke mindfullness... Den mest uproffesjonelle legen jeg har møtt, mangler empati og forståelse. Burde ikke få jobbe med mennesker i det hele tatt.

En meget flink lege

Den beste legen noen kan ha.
Alltid imøtekommende, og hjelpsom.
Alltid tid til deg som pasient, og han lytter til deg. Noe som er mangelvare hos mange.

Svært god fastlege

Dr. Eriksson er svært kunnskapsrik og samvittighetsfull. Følger nøye opp og spiller på de tjenestene i helsevesenet som til en hver tid er nødvendig (spesialister, kurs, etc). Jeg kommer ikke på noe som kan bli bedre!