Jørn Bakken

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg
Jørn Bakken er en av 5 fastleger i Spydeberg

Siste vurderinger av Jørn Bakken

Flott forståelsesfull

Gode råd og bruker tid på å lytte. Aldri stress og lytter. Han har ii min situasjon hjulpet meg langt.
Håper aldri jeg må bytte lege, dette er en mann med kunnskap som jeg vil tro hjelper mange.

Dyktig, empatisk,lege

Dyktig lege som jeg har hatt i 6 år. Han satte seg fort inn i min sykdomshistorie, og tok tak i problemer på en effektiv måte. Han følger opp, og jeg føler meg helt trygt ivaretatt. Han tar seg tid til å diskutere alternative behandlingsmåter der det er viktig. Flytter neste år og vil savne både han, og de andre hyggelige og dyktige hjelperne !

Ingen god kjemi

Er alltid sur og grinete hver gang jeg snakker med han og det er jo ikke noe hyggelig som pasient. Man skal kunne ha en god kjemi og tillit, og det føler jeg ikke at jeg får her. Kontordamene er også litt trege når det gjelder resepter. Nei så jeg kommer til å bytte en gang snart!

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Jørn Bakken som lege i hele mitt liv (26 år) og har vært storfornøyd. Han lytter ordentlig til deg som pasient og gir gode og relevante tilbakemeldinger. Meget dyktig lege!

Kjembra kar!

Bytta til han nå nylig og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefales til de som bor i nærområdet. kommer aldri til å bytte så lenge jeg lever.