Jørn Bakken

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg
Jørn Bakken er en av 5 fastleger i Spydeberg

Siste vurderinger av Jørn Bakken

Dyktig.

Lege som forstår pasienten. Flink til å gi informasjon og forklare om behandlingen. Forståelsesfull om ting rundt pasienten som kan påvirke helsen. Kan spørre han om alt.
Kjempefornøyd .

Legen er kjempe flink .

Legen er somsagt topp og hjulpet meg dit jeg er i dag .
Dessverre ødelegger resepsjonistene ( helsesekretærene) mye .
Det er ubehagelig å ringe etter time når man virkelig er syk.
Dem stiller alltid flere spm ved din tilstand som er langt utenfor dems felt.
Selv utdannet i 2007, og det å spørre pasienten som ringer slik dem gjør , fikk vi streng beskjed om at ikke var lov.
Man er verken lege eller kan bedømme pasientens psykiske eller fysiske tilstand . Hvor dessverre disse gjør.
Der kan forverre pasientens tilstand i ihverstefall.

Selv om legen ber deg ringe , nekter dem deg kontakt og time om man ikke bretter ut om sin lidelse og er da heldig om man får akutt time.
Hvem vil gi samme info til andre enn legen? Er ikke det legens oppgave å behandle .

Noe som er noe snodigt, for har aldri opplevd at lege ikke har fått inn telefon mens jeg er der.
Så det er tydelig forskjellsbehandling hos disse damene bak skranken utrolig synd.

Dyktig, empatisk,lege

Dyktig lege som jeg har hatt i 6 år. Han satte seg fort inn i min sykdomshistorie, og tok tak i problemer på en effektiv måte. Han følger opp, og jeg føler meg helt trygt ivaretatt. Han tar seg tid til å diskutere alternative behandlingsmåter der det er viktig. Flytter neste år og vil savne både han, og de andre hyggelige og dyktige hjelperne !

Ingen god kjemi

Er alltid sur og grinete hver gang jeg snakker med han og det er jo ikke noe hyggelig som pasient. Man skal kunne ha en god kjemi og tillit, og det føler jeg ikke at jeg får her. Kontordamene er også litt trege når det gjelder resepter. Nei så jeg kommer til å bytte en gang snart!

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Jørn Bakken som lege i hele mitt liv (26 år) og har vært storfornøyd. Han lytter ordentlig til deg som pasient og gir gode og relevante tilbakemeldinger. Meget dyktig lege!