Stian Ertzeid

Ringsveien 3 1368 Stabekk
Tlf: 67 83 19 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stian Ertzeid er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Stian Ertzeid

En dyktig, lyttende, service-minded lege!

Hadde Stian som fastlege på Stovner legesenter i flere år. Da han sluttet der har vi hatt flere leger der, kan desverre ikke anbefale noen av dem. Gledelig at han er tilbake selv om det er i Bærum.
Håper han snart får plass til oss!

Fravær...

Nesten vanskelig å si noe om legen jeg har hatt i snart tre år, ettersom jeg knapt har møtt han. Virker som er rolig og behagelig fyr, men hun som vikarierer for ham er ikke like god. Hun virker ikke veldig interessert i å finne ut hva som kan ligge bak evt symptomer, føler jeg er på et rullebånd.... Ingen kan si når Ertzeid kommer tilbake på jobb, han har sikkert sine grunner til det, men det var strengt tatt ikke vikaren hans jeg byttet til. De ansatte på lab'en er fantastiske! Supertålmodige med barn :-)

Dårlig

Føler meg ikke godt mottatt,kom ditt fordi jeg har hostet i 4 mnd og det eneste han gjorde var å skrive ut henvisning til røngen etter at jeg ba om det.Lyttet ikke på meg engang.Jeg skal bytte lege.

En god lytter

Ertzeid er en god lytter, men dialogen kunne vært bedre ved informasjosrike tilbakemeldinger. Den blir litt anstregt. Eneste undersøkelse legen gjør på eget initiativ er å kontrollere blodtrykk. Dette er meget beskjedent sammenlignet med forrige fastlege. Dette blir for raskt og effektivt. Forøvrig oppsiktsvekkende at legekontoret ikke benytter elektronisk post.

endlig fant jeg min lege

Dr Ertzeid, tar alltid tid til pasientene sine, viser interesse og virker å være faglig flink! En lege som virkelig vet sin oppgave. Jeg anbefaller ham på det varmeste.

DYKTIG

Endelig fant jrg en lege som tar seg tid og har ro til å lytte. Han er flink til å sende videre til spesialist så du får den hjelpen du trenger.

Tar deg seriøst

Han er enkel å snakke med og spør mange flere sporsmål enn andre fastleger jeg har hatt. Jeg føler han tar meg seriøst og ikke kommer opp med en diagnose etter 1. minutt men lar meg snakke ut og kommer med oppfølgingsspørsmål og sjekker deg nøye.