Øystein Bakkevig

Oscars gate 11 1776 Halden
Øystein Bakkevig er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Øystein Bakkevig

En bra lege

Har et helhetlig perspektiv på sykdomsbilder. Hyggelig og forståelsesfull, bruker forståelig språk. Kan ofte være litt ventetid, men det er nok baksiden av at han tar seg god tid.

har ikke gjort noe for å stille diagnose

føler ikke at han hører på hva jeg sier å blir ikke henvist videre for å bekrefte eller avkrefte diagnoser

Systematisk, kunnskapsrik og omsorgsfull.

*Glemmer svært sjelden noe. Sier han at han skal skrive en henvisning så gjør han det, og gjerne mens jeg sitter på kontoret. Det gir meg trygghetsfølelse som pasient å se at han gjør det han sier han skal gjøre.
* Han gir meg ansvar for egen helse. Har ikke det ene fungert, spør han meg som pasient hva jeg kan gjøre annerledes. Deretter kan han støtte meg eller være uenig med meg. Når jeg ikke har forslag kan han komme med veiledning. Veiledning er uhyre viktig i helbredelsesprosesser, for det er primært vi pasientene som kan påvirke egen helse.
*Han kan komme med forslag på andre behandlingsmetoder og -steder. Han holder seg oppdatert på de ulike behandlingsområdene. Mine tidligere fire fastleger gjorde ikke det. Dette har vært avgjørende for mitt liv og livskvalitet.
*Han er en røslig mann, men hans respektfulle kroppsspråk og myke stemme gjør det lettere for engstelige pasienter å gå til ham. Han er en av få leger jeg har turt å bruke til gynekologisk undersøkelse uten å føle meg mer enn normalt ukomfortabel.

Dyktig og medmenneskelig

Beste legen jeg noensinne har hatt. Han tar seg god tid og jeg opplever at han tar meg seriøst. Han er en fantastisk samtalepartner, om du trenger det. Profesjonell og nøye. Anbefales på det varmeste!

Byens beste

Har rotet rundt med ulike fastleger de siste årene, men har nå definitivt landet. Bakkevig er rett og slett en snill, varm, rolig og ikke minst særdeles dyktig lege. Tipp topp!

Resten av medarbeiderne på kontoret er også helt suverene og alltid blide og imøtekommende!