Helena Borovski

Gleng Legesenter DA

Autorisasjon (1985)

Gleng Legesenter DA Telefonnummer69 13 03 3069 13 03 ...
St.Marie gate 71 1706 Sarpsborg
Helena Borovski er en av 49 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Helena Borovski

Fantastisk

Utrolig flott og trygg lege. Jeg var der med min sønn, da min fastlege ikke hadde tid til oss. Første legen som undersøkte han nøye, snakket med oss og SÅ oss og ikke på pc. Skulle gjerne hatt hun som fastlege til mine barn. Følte meg virkelig trygg hos henne.

Dyktig lege

Man blir alltid tatt på alvor og får god behandling. Hun lytter, stille spørsmål og finner alltid gode løsninger. Den perfekte fastlegen spør du meg!

Meget bra lege

Har hatt Helena Borovski som fastlege i ca 20 år og kommer aldri til å bytte. Hun har tid til å lytte og gjør alt hun kan for å hjelpe. Hun tar deg på alvor og sender deg videre dersom det er nødvendig.
Maken til henne skal man lete lenge etter.

Den beste legen jeg har hatt!!

Hun er en fantastisk flink og forståelsesfull lege. Er hun usikker på noe så sender hun deg eventuelt til spesialist. Hun er forståelsesfull og har alltid tid til å lytte til hva man har å si. Topper's lege!!!

Flott lege!

Kjempe flott lege, kan faget sitt. Hvis hun er usikker så henviser hun deg videre for å få klarhet i situasjonen!! første legen hittil som jeg kan stole på og ha tillit til. Dette betyr veldig mye. meget fornøyd med å ha henne som fastlege.