Trond Petter Christiansen Brelin

Autorisasjon (1992)

Trond Petter Christiansen Brelin er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Trond Petter Christiansen Brelin

Min fastlege siden 2000

God lege. Kan diskutere med han og finne gode løsninger. Føler meg trygg med han som lege. Litt usikker på om han er liie «på» nå, etter over 20 år som fastlege, men kjenner meg likevel trygg.

Flink og god lege

Hatt Brelin som lege i mange år til meg selv og barna. Er forståelsesfull, omsorgsfull og flink. Opplever at han lytter til det jeg sier, og tar mine opplevelser på alvor. Når jeg ble syk, henviste han videre og var genuint interessert i og gi god og riktig behandling.

Anbefales absolutt! Beste legen vi har hatt. Legesekretæren er også fantastisk!

Forståelse full..

Hei,må bare få lov til og si att noe bedre fastlege en Petter Berlin nekter jeg og tro finnes,jeg har hatt Petter som fastlege i over 20år og en mere forståelse full person/lege en han er vanskelig og sette ord på..Må også få ta med kontordamen Sylvia som alltid har stilt opp..

Kald og nedlatende

Hatt Brelin som lege i 24 år, var som barn redd for han fordi han var nedlatende og ikke hørte meg. Opplevde å ikke bli trodd når jeg fortalte hvordan jeg opplevde smerter.
Endte med at jeg i mange år har unngått å dra til lege ved sykdom og alvorlige smerter.
Virker nå som om han kun er ute etter mest mulig pengeutbytte da han nekter å skrive e-resepter på ting man lett kan få skrevet via andre nettsider (f.eks reisevaksiner). Har nå endelig fått byttet fastlege.

Forferdelig

Helt elendeig opplevelse fra hjortsberg legekontor og Petter Berlin, blir behandlet like dårlig i tlf som det jeg gjør i møter, jeg sier det ene og Petter hører noe helt annent, dette er et svært problem som gjør at jeg ikke får mulighet til å få hjelp for mine ryggproblemer. Merker også veldig mye sinne og aggresjon fra han.