Wai Man Chan

Verkstedveien 6A 1671 Kråkerøy
Wai Man Chan er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Wai Man Chan

Effektiv og dyktig

Jeg har vært utrolig fornøyd med Wai. Han går rett på sak, er utrolig dyktig og kunnskapsrik, og løser så godt som alltid problemene mine i stor grad og raskt.

IKKE fornøyd idet hele tatt

Vi er sterkt misfornøyd med behandling og oppførsel av denne legen i en vanskelig situasjon. Han tar ikke pasientene sine på alvor og anbefaler alle til å velge bort!!

Anbefales

Dyktig lege som er opptatt av innovasjon og har yrkesstolthet.
Dr.Chan bryr seg om pasientene sine samt han har tilgang til det beste utstyret i byen for å sikre en god behandling. Fleksibel, konsis og dyktig er min mening. Ikke minst har de noen fantastiske medarbeidere på senteret som virkelig tar ansvar.
Det nye senteret er innbydende og pent.

Aldri mer!!!

Jeg følte at jeg snakket til en vegg, nådde ikke inn. Hadde ingen forståelse og viste ingen innsikt i min situasjon. Kan hende han er dyktig faglig, men leger bør være mer enn det.

Super fastlege

Jeg har hatt Chan som lege i flere år, og har aldri hatt bedre lege! Jeg føler meg ivaretatt, og i motsetning til tidligere fastleger jeg har hatt har han fokus på meg, og ikke på PC-en. Du blir aldri skyflet ut døra, selv om han har det travelt, du slipper og sitte og vente, han ringer med prøveresultater, og er rett og slett en super fastlege!