Wai Man Chan

Tlf: 69 35 43 43 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Wai Man Chan er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Wai Man Chan

Verdens beste lege!

Wai Man Chan er virkelig en utrolig dyktig lege som ser og tar vare på pasientene. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Effektiv og dyktig

Jeg har vært utrolig fornøyd med Wai. Han går rett på sak, er utrolig dyktig og kunnskapsrik, og løser så godt som alltid problemene mine i stor grad og raskt.

IKKE fornøyd idet hele tatt

Vi er sterkt misfornøyd med behandling og oppførsel av denne legen i en vanskelig situasjon. Han tar ikke pasientene sine på alvor og anbefaler alle til å velge bort!!

Anbefales

Dyktig lege som er opptatt av innovasjon og har yrkesstolthet.
Dr.Chan bryr seg om pasientene sine samt han har tilgang til det beste utstyret i byen for å sikre en god behandling. Fleksibel, konsis og dyktig er min mening. Ikke minst har de noen fantastiske medarbeidere på senteret som virkelig tar ansvar.
Det nye senteret er innbydende og pent.

Aldri mer!!!

Jeg følte at jeg snakket til en vegg, nådde ikke inn. Hadde ingen forståelse og viste ingen innsikt i min situasjon. Kan hende han er dyktig faglig, men leger bør være mer enn det.

Super fastlege

Jeg har hatt Chan som lege i flere år, og har aldri hatt bedre lege! Jeg føler meg ivaretatt, og i motsetning til tidligere fastleger jeg har hatt har han fokus på meg, og ikke på PC-en. Du blir aldri skyflet ut døra, selv om han har det travelt, du slipper og sitte og vente, han ringer med prøveresultater, og er rett og slett en super fastlege!

Tanker om en fastlege

I løpet av mitt 70 årige liv har jeg hatt mange leger og de fleste har vært gode å ha. Chan er best. Han møter deg alltid med et smil og en vennelig tone og som det derfor er lett å forholde seg til. Og er det noe på gang, vet jeg han griper tak på en proff måte - noe som også er erfart..Veldig fornøyd.

En god lege

Har alltid blitt godt mottatt av Dr. Chan, og selv om han er travel lytter han til det du har å si. Grundig, ordner henvisninger og kommunikasjon til andre instanser raskt og effektivt innen helt akseptable tidsrammer. Er rask og effektiv, og kontakter deg pr. tlf om det er noe avvik i prøvesvar osv. Dette kan skje utenom normal arbeidstid så her opphører ikke arbeidet i det siste pasient går ut av døren for dagen.

Dr Chan er en veldig dyktig lege!

Etter at min forrige fastlege gikk av med pensjon for noen år siden byttet jeg til Dr Wai Man Chan, og det er noe jeg har vært veldig fornøyd med! Han er forståelsesfull og veldig hyggelig lege, som ser ut til å være veldig dyktig i sitt fag! Dr Chan kan anbefales på det varmeste hvis han skulle få ledig kapasitet!