Wai Man Chan

Kråkerøy legesenter

Autorisasjon (2003)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Kråkerøy legesenter Telefonnummer69 35 43 4369 35 43 ...
Verkstedveien 6A 1671 Kråkerøy
Wai Man Chan er en av 73 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Wai Man Chan

Anbefales

Dyktig lege som er opptatt av innovasjon og har yrkesstolthet.
Dr.Chan bryr seg om pasientene sine samt han har tilgang til det beste utstyret i byen for å sikre en god behandling. Fleksibel, konsis og dyktig er min mening. Ikke minst har de noen fantastiske medarbeidere på senteret som virkelig tar ansvar.
Det nye senteret er innbydende og pent.

Aldri mer!!!

Jeg følte at jeg snakket til en vegg, nådde ikke inn. Hadde ingen forståelse og viste ingen innsikt i min situasjon. Kan hende han er dyktig faglig, men leger bør være mer enn det.

Super fastlege

Jeg har hatt Chan som lege i flere år, og har aldri hatt bedre lege! Jeg føler meg ivaretatt, og i motsetning til tidligere fastleger jeg har hatt har han fokus på meg, og ikke på PC-en. Du blir aldri skyflet ut døra, selv om han har det travelt, du slipper og sitte og vente, han ringer med prøveresultater, og er rett og slett en super fastlege!

Tanker om en fastlege

I løpet av mitt 70 årige liv har jeg hatt mange leger og de fleste har vært gode å ha. Chan er best. Han møter deg alltid med et smil og en vennelig tone og som det derfor er lett å forholde seg til. Og er det noe på gang, vet jeg han griper tak på en proff måte - noe som også er erfart..Veldig fornøyd.

En god lege

Har alltid blitt godt mottatt av Dr. Chan, og selv om han er travel lytter han til det du har å si. Grundig, ordner henvisninger og kommunikasjon til andre instanser raskt og effektivt innen helt akseptable tidsrammer. Er rask og effektiv, og kontakter deg pr. tlf om det er noe avvik i prøvesvar osv. Dette kan skje utenom normal arbeidstid så her opphører ikke arbeidet i det siste pasient går ut av døren for dagen.