Namreen Chouhan

Sellebakk legesenter
Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk
Namreen Chouhan er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Namreen Chouhan

Endelig en lege som tar deg på alvor, lytter og tar tak i ting. Hun virker svært kunnskapsrik, empatisk og du føler deg ivaretatt. Hun forklarer og undersøker grundig. Hun har en utstråling som får deg til å slappe av. I tillegg er resten av personalet der proffe til fingertuppene og er både hyggelige og humoristiske. Jeg skal aldrig bytte fastlege igjen

En nydelig og god lege⚘

Hun er dyktig og lytter med varme og omtanke.Jeg har aldri før hatt en så god lege og er takknemlig for at jeg har Namreen som min lege.⚘

Fantastisk Lege!

Hun er den første legen som virkelig har tatt seg tid til å lytte til meg. Har hatt henne som fastlege noen år, men det er først det siste året jeg har "behov" for legen min.
Hun tar tak og ordner opp for meg. Dersom hun ikke er tilgjengelig får jeg alltid time hos Khan, som er like flink som henne!
Jeg skal aldri mer vurdere og bytte fastlege! Her får jeg virkelig hjelp når behovet er der!

Flink men utilgjengelig

Har hatt henne som fastlege i flere år men har nesten glemt hvem hun er - får alltid time hos kompanjongen

Meget dyktig lege.

Namreen er en dyktig lege som jeg med glede kan anbefale.Jeg har hatt henne som fastlege i et par år nå og har utelukkende gode erfaringer.Hun arbeider på en effektiv måte og du som pasient føler deg godt ivaretatt.