Namreen Chouhan

Sellebakk legesenter

Autorisasjon (1996)

Sellebakk legesenter Telefonnummer69 36 17 9769 36 17 ...
Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk
Namreen Chouhan er en av 74 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Namreen Chouhan

Lyttende.

En god og kunnskapsrik almennlege. Fremfor alt empatisk og lyttende. Hører etter når du snakker. Tar deg alvorlig.
Har også noe humoristisk sans.

Empatisk og kunnskapsrik fastlege.

Hun er en kunnskapsrik, tålmodig, empatisk og diktig lege, som arbeider på en effektiv måte at du føller deg godt ivaretatt. Hun er fastlege nesten for hele familien min.
Eneste som jeg personlig tåller dårlig er ventetid på vente rom og tilgjengelighet. Dette kunne forbedres selvfølgelig.
Ellers anbefaler sterkeste henne som fastlege.

Ikke flink med barn

Fungerer greit som lege generelt, men er veldig A4 og vil ikke høre på innspill i det hele tatt.

Har du barn bør du vurdere en annen lege da hun ikke tar foreldres bekymring på alvor og avfeier fakta.

Kempe flink lege

Hun er en meget flink og dyktig lege. Hun undersøker grundig, bruker god tid og lytter etter pasienten, Jeg er meget fornøyd. Absolutt anbefales.

Endelig en lege som tar deg på alvor, lytter og tar tak i ting. Hun virker svært kunnskapsrik, empatisk og du føler deg ivaretatt. Hun forklarer og undersøker grundig. Hun har en utstråling som får deg til å slappe av. I tillegg er resten av personalet der proffe til fingertuppene og er både hyggelige og humoristiske. Jeg skal aldrig bytte fastlege igjen