Namreen Chouhan

Tlf: 69 36 17 97 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Namreen Chouhan er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Namreen Chouhan

Kempe flink lege

Hun er en meget flink og dyktig lege. Hun undersøker grundig, bruker god tid og lytter etter pasienten, Jeg er meget fornøyd. Absolutt anbefales.

Endelig en lege som tar deg på alvor, lytter og tar tak i ting. Hun virker svært kunnskapsrik, empatisk og du føler deg ivaretatt. Hun forklarer og undersøker grundig. Hun har en utstråling som får deg til å slappe av. I tillegg er resten av personalet der proffe til fingertuppene og er både hyggelige og humoristiske. Jeg skal aldrig bytte fastlege igjen

En nydelig og god lege⚘

Hun er dyktig og lytter med varme og omtanke.Jeg har aldri før hatt en så god lege og er takknemlig for at jeg har Namreen som min lege.⚘

Fantastisk Lege!

Hun er den første legen som virkelig har tatt seg tid til å lytte til meg. Har hatt henne som fastlege noen år, men det er først det siste året jeg har "behov" for legen min.
Hun tar tak og ordner opp for meg. Dersom hun ikke er tilgjengelig får jeg alltid time hos Khan, som er like flink som henne!
Jeg skal aldri mer vurdere og bytte fastlege! Her får jeg virkelig hjelp når behovet er der!

Flink men utilgjengelig

Har hatt henne som fastlege i flere år men har nesten glemt hvem hun er - får alltid time hos kompanjongen

Meget dyktig lege.

Namreen er en dyktig lege som jeg med glede kan anbefale.Jeg har hatt henne som fastlege i et par år nå og har utelukkende gode erfaringer.Hun arbeider på en effektiv måte og du som pasient føler deg godt ivaretatt.

Fine legen min :-D

Bare ett ord: Best !!
Alltid imøtekommende og tar seg god tid!

Vanskelig å forstå

Det er vanskelig å forstå hva sier ig hun er ikke så nøye med der hun skriver ut mener resept. Har kasta bort mange tusenlapper på dyre medisiner som jeg ikke hadde bruk for så pass på😣

Proffesjonell og inngir tillit

En dyktig lege som lytter og tar seg tid. Det hun ikke vet, sjekker hun.

Til å stole på.

Jeg har siden jeg vat liten hatt ekstrem legeskrekk, men dette har endret seg etter at jeg fikk Namreen som lege. Lyttende, nøye og omtenksom lege som tar seg tid til sine pasienter. Noen ganger er det litt vanskelig å forstå alt hun sier, men forklarer alltid nøye om jeg gir uttrykk om at jeg ikke fikk med meg hva hun sa. Henviser til spesialist med en gang det er behov for det. Flink til å følge deg opp ved alvorlig sykdom. I mine øyne en virkelig BRA fastlege!

Fantastisk lege.

Alltid blid, imøtekommende, lytter og undersøker grundig. Får bestandig den tiden jeg har behov for. Føler at jeg blir tatt på alvor.

Dårlig kommunikasjon

Er ikke fornøyd, føler ikke hun tar meg på alvor, også vanskelig å skjønne hva hun sier. Jeg kommer som oftes ut som ett spørsmålstegn. Er også veldig lange ventetider der.

Midt på treet

Hadde henne som fastlege i et par år og opplevde varierende kvalitet. Noen konsultasjoner var positive, hun lyttet og riktig behandling/oppfølging ble gitt. Andre ganger hadde hun ingen konkrete råd, og jeg selv måtte komme med forslagene. Legekontoret, slik jeg opplevde det, hadde en dårlig avvikling av telefonhenvendelser, ofte lang ventetid og noen ganger kom man ikke gjennom i det hele tatt.

Den beste lege som jeg har

Meget dyktig , alltid , bli , hyggelig , høflig og smilende , gir rask hjelp som jeg trenger.Jeg er meget fornøyd . Gud velsigne henne.

klok og dyktig lege

en dyktig lege som alltid tar seg god tid og også viser mennesklige sider som visdom og omsorg.en av de beste legene jeg har hatt.

N.Chouhan er en slik lege som alle burde ha!

Meget grundig og gir seg god tid til pasientene.
Har bare positive erfaringer etter mange konsultasjoner over flere år.
Har truffet mange av hennes pasienter som uten unntak roser henne mye.