Dag Asbjørn Ernø

Varnaveien 35 1526 Moss
Dag Asbjørn Ernø er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Dag Asbjørn Ernø

Ikke helt fornøyd.

Føler ikke at han ser hele helsetilstanden. Vanskelig å få noe konkrete svar. Følger opp til en viss del så blir det stille selv om tilstanden vedvarer.Timebestillingen blir litt håpløs når du må ha "time samme dag" for å bestille time for flere problemer. Vanskelig å få full helsesjekk.

God og trygg

Asbjørn er en utrolig flink og medmenneskelig lege, og hjelper på alle mulige måter. Jeg vet jeg alltid får hjelp når jeg er hos han. Men noen ganger opplever jeg han som litt stresset. Det tror jeg kan ha noe med at Varna Legesenter har en ordning som gjør at man kan sende sms kvelden før, og få time neste dag, og jeg tror det enkelte dager kan hope seg litt opp med pasienter av den grunn. Det er en veldig fin ordning, men jeg tror det hadde hjulpet om de presiserte enda bedre at sms-tjenesten kun er for korte konsultasjoner. Ikke kritikk mos Asbjørn riktignok, heller et forslag til legesenteret :) Asbjørn er en kjempeflink lege!

En trygg lege

Asbjørn lytter og tar deg på alvor,samtidig som humoren kan sitte løst. Han evner å se hele mennesket og ikke bare den konkrete diagnosen/ lidelsen. Vi har hatt han som familielege gjennom mange år og er veldig fornøyd.

Drivende dyktig

Da jeg kom til Ernø etter å ha bodd i en annen kommune og etter å ha gått til et annet legekontor, trodde jeg at min sykdom kom til å gjøre meg ufør. Med dr. Ernøs oppfølging og hjelp, ble jeg frisk i stedet.
Dette er en lege som lytter og tar mennesker på alvor.

Veldig flink

Alltid imøtekommende og hyggelig. Møter pasienten uten fordommer. Veldig flink barnelege også. Beste legen vi har hatt.