Roongnapha Plaipetch Falch

Årnes Legesenter AS Kvinne, 44 år

Autorisert2004
Ledige plasser 201 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Årnes Legesenter AS

Siloveien 12B 2150 Årnes
Roongnapha Plaipetch Falch er en av 14 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Roongnapha Plaipetch Falch

Ikke velg denne fastlegen!

Her er inget positivt å si om denne legen. men jag kan nämna det jag er missførnøjd med under den tiden jag har haft henne.

1.Kommer aldrig i tid. (har väntat minst 30 min var gång og opptill 70 min)
2. Ser på deg når du snakker ,men går in gjenom ene øret og ut gjenom andra.
3. Husker ikke dina kroniska sykdommar , till trots att man er der alltfør ofta.
4. Resepter, henvisninger mm kommer aldrig fram till mottager. Man må ringa å purra og purra.
5. Veldigt førsiktig med å ge medicin og sykmelding (kan sikkert vara en god ting men det er ju en grunn till at man går til legen )

Det finns mye mer å si og vill ikke bli usaklig, men jag vågar aldrig bytte fastlege igen.Så behåll den du har om du er førnøjd selv om du flytter en stykke undan.

Veldig fornøyd

Står på og gir seg ikke før hun får svar. Meget fornøyd da hun gjennomførte alt mulig for å få svar på hva som var galt. En trygg og god lege

Legen jeg var ikke helt fornøyd med

Jeg er ganske misfornøyd og skuffende med min fastelegen.

Jeg savnet:
- tillit og god komunikasjon med legen
- punktlighet
- mangel på forståelse
- viste litte interesse etter siste avtalen

Svært godt fornøyd

Hun har en rolig, vennlig og behagelig væremåte. Det samme må også sies om de på laboratorium og i resepsjonen, man blir godt ivaretatt hele veien. Oppfatter henne som kunnskapsrik i forhold til lavt stoffskifte. Kommer med sine anbefalinger men lar pasienten ha stor grad av medbestemmelse. Glad for at jeg fikk begynne hos henne :-)

Helt suveren med barn!

Mine barn hadde et uheldig møte med en komplett idiot av en lege, de ble skremt å det var panikk hver gang en mann i hvit frakk var synlig. Dro til falch å hun tok seg god tid og de ble trygge og følte seg ivaretatt av henne!