Roongnapha Plaipetch Falch

Årnes Legesenter AS

2004

Årnes Legesenter AS Telefonnummer64 00 03 1364 00 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Siloveien 12B 2150 Årnes
Roongnapha Plaipetch Falch er en av 15 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Roongnapha Plaipetch Falch

Arrogant og ustabil .

Vanskelig å komme i kontakt m/legen. Tlf.stengt fra kl.11.00-13.30. Ringer ikke tilbake til andre leger.Kontakter ikke spesialist en har vært i kontakt med v/behov,men gjør endringer på medesin.Har trekt tilb. resept på kvelden uten å si i fra,men fått den opp å gå igjen etter time.Bedt om epikrise pr. e-post.

Kunskapsrik, trygg, snill, lytter

Kunskapsrik, trygg, snill, lytter. Setter av tid til deg og gir deg full oppmerksomhet og tar prblemene dine på full allvor uansett hva det måtte være.

Ikke noe å klage på

Ikke noe å klage på. Gjør det som er forventet, litt reservert i begynnelsen, men veldig hyggelig nå.
Fine lokaler og enkelt å parkere rett utenfor.

God på småting, men det stopper der

Har vært lett å få hjelp til å løse mindre problemer, og selv om hun er reservert og litt kald har det aldri plaget meg. Hun har gjort jobben sin effektivt. Frem til jeg trengte hjelp med mental helse. Jeg har aldri møtt en mer usympatisk og dømmende person, og jeg kan ikke huske sist noen fikk meg til å føle meg så liten og hjelpesløs. Forståelig nok måtte hun spørre inngående spørsmål, men hun la ord i munnen min og vridde på ting jeg sa. "Jeg vil gjerne tro deg", sa hun.

Mistet respekten for henne og byttet fastlege samme dag.

Mangelfull fastlege.

Når en får ny fastlege , så forventer en at legen ser på sykehistorien til pasienten . Denne fastlegen ser ikke på helheten , men behandler symtomer som er av mindre betydning uten innlevelse eller god kommunikasjon med pasienten .
Alt er ovenifra og ned .
Svært ofte må en vente svært lenge ( opptil 1 t ) etter den timen en har fått .
Fastlegen kan ikke anbefales av meg .