Stine Fjerdumsmoen

Tønne Huitfeldsplass 2 1767 Halden
Stine Fjerdumsmoen er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Stine Fjerdumsmoen

Super

Stine er nøye, lytter og tar alle henvendelser på alvor. Hun lar aldri noe passere, og sender deg alltid videre en gang for mye enn en for lite.

Fantastisk

Hun er lyttende og forståelsesfull, og medmenneskelig. Tar seg (relativ) god tid ved legebesøk. Full tillit.

Ryddig,saklig og kunnskapsrik

Dr Fjerdumsmoen er rolig, grei og effektiv. Ikke noe pjatt eller dilldall, men jeg har alltid fått riktig hjelp til riktig tid. Får timer innen rimelig tid og hun holder dagens tidsskjema godt-lite venting. Sydsiden legesenter har også dyktige, hyggelige og pålitelige legesekretærer- også veldig viktig. Å vent
En totalpakke som anbefales.

Veldig snill, god og dyktig lege!

Ut i fra min erfaring er hun en snill, god og dyktig lege. Kanskje litt travel, men hvem lege er vel ikke det i dag? Nei, jeg har ikke noe vondt å si om Dr. Fjerdumsmoen. Det blir en 5'er fra meg.

Meget god lege 🌞

Jeg er meget fornøyd med Dr. Stine Fjerdumsmoen.
Hun har god tid og gjør grundige undersøkelser. Hun er også flink i akutt situasjon. Det har vi fått erfare når sønnen vår hadde store smerter og ble videresendt til sykehus for operasjon. Hun ringte inn og forklarte hva hun mistenkte (som stemte) og han lå på operasjonsbordet 2 timer etter vi hadde vært hos Dr. Fjerdumsmoen.
God som gull. Jeg er glad for at min fast lege er dyktig 😄

Tar deg ikke på alvor

Hun er forsåvidt hyggelig, men tar deg ikke på alvor.
Hører ikke på dine innspill og vil ikke sende til spesialist.
Jeg endte med å betale for spesialisten selv. Når svaret kom fra spesialisten var hun fortsatt skeptisk. Var også skeptisk til å gi ut medesinene spesialisten anbefalte.
Valgte å bytte lege.

Imøtekommende og interessert.

Virker meget grundige og dyktig. Alltid oppriktig interessert.

Dyktig og hyggelig fastlege!

Opplever dr. Fjerdumsmoen som meget grundige, hyggelig og kompetent. Har fått all den hjelp jeg og mine barn trenger, også ved øyeblikkelig hjelp.
Anbefaler denne fastlegen på det varmeste.

Skuffet

Har tidligere hatt dr.Bråthen, forgjengeren til Fjerdumsmoen. Dette er en stor overgang ! Føler at alt blir tatt lett på, "hun har dårlig tid." Gikk fast til Bråthen vinter/høst, må nå selv ordne med nye timer. Fikk alltid ny time ca 6mnd.frem i tid når jeg var hos Bråthen . Har og mått ringt og ringt for å purre på forglemmelser (ny medisin,resepter,osv).
Men hun er veldig blid og hyggelig,da!
Better times to come?

En god lege

Hyggelig jente som har kontroll. Gått hos Bråthen i mange år, og det virker som hun er en bra arvtager. Alt ser bra ut, bortsett fra det å parkere bilen.