Stine Fjerdumsmoen

Tønne Huitfeldsplass 2 1767 Halden
Stine Fjerdumsmoen er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Stine Fjerdumsmoen

Super

Stine er nøye, lytter og tar alle henvendelser på alvor. Hun lar aldri noe passere, og sender deg alltid videre en gang for mye enn en for lite.

Fantastisk

Hun er lyttende og forståelsesfull, og medmenneskelig. Tar seg (relativ) god tid ved legebesøk. Full tillit.

Ryddig,saklig og kunnskapsrik

Dr Fjerdumsmoen er rolig, grei og effektiv. Ikke noe pjatt eller dilldall, men jeg har alltid fått riktig hjelp til riktig tid. Får timer innen rimelig tid og hun holder dagens tidsskjema godt-lite venting. Sydsiden legesenter har også dyktige, hyggelige og pålitelige legesekretærer- også veldig viktig. Å vent
En totalpakke som anbefales.

Veldig snill, god og dyktig lege!

Ut i fra min erfaring er hun en snill, god og dyktig lege. Kanskje litt travel, men hvem lege er vel ikke det i dag? Nei, jeg har ikke noe vondt å si om Dr. Fjerdumsmoen. Det blir en 5'er fra meg.

Meget god lege 🌞

Jeg er meget fornøyd med Dr. Stine Fjerdumsmoen.
Hun har god tid og gjør grundige undersøkelser. Hun er også flink i akutt situasjon. Det har vi fått erfare når sønnen vår hadde store smerter og ble videresendt til sykehus for operasjon. Hun ringte inn og forklarte hva hun mistenkte (som stemte) og han lå på operasjonsbordet 2 timer etter vi hadde vært hos Dr. Fjerdumsmoen.
God som gull. Jeg er glad for at min fast lege er dyktig 😄