Ruth Ingjerd Lindeland Flodin

St.Marie gate 71 1706 Sarpsborg
Ruth Ingjerd Lindeland Flodin er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Ruth Ingjerd Lindeland Flodin

Både og..

Flodin er imøtekommene til en viss grad. Hun hører på hva du har å si, og virker trygg på sin kunnskap. Jeg hadde allikevel følelsen av at jeg ikke ble tatt på alvor når jeg gikk til henne. Fikk stort sett aldri noen behandling for problemene jeg tok opp, og hun mente stort sett at det ikke var noe galt, eller at det gikk over av seg selv.

Faglig flink, folkelig. forteffelig!

En utrolig hyggelig og minst like dyktig lege med like gode medarbeidere. 100% fornøyd.

Meget bra

Meget dyktig og hyggelig lege. Rask til å sette igang videre behandling hvis det er nødvendig.Ikke alltid tilgjengelig , men det er vel kanskje pga at flere vil ha den beste legen.

Flodin er fastlegen til mine to barn. Alltid blid og tar seg god tid til å lytte til barna, og kommuniserer og forklarer på en lett og forståelig måte. Tar oss på alvor og yter utmerket legehjelp og oppfølging av problemet.

Takk Ruth

En lege som alltid har tatt meg på alvor og behandlet meg med respekt uansett hvor komplisert problemet har vært. Flink til å lytte og gir alltid god oppfølging. Mao en seriøs lege som er lett å kommunisere med. Selv i saker hvor jeg selv har valgt andre løsninger enn de hun selv har anbefalt har hun støttet mine valg. Noe jeg er veldig takknemlig for.