Ruth Ingjerd Lindeland Flodin

Gleng Legesenter DA

2002

Gleng Legesenter DA Telefonnummer69 13 03 3069 13 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St.Marie gate 71 1706 Sarpsborg
Ruth Ingjerd Lindeland Flodin er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Ruth Ingjerd Lindeland Flodin

Trygg og omsorgsfull

Lytter til deg og ser deg. Viser forståelse og omsorg. Kommer med råd. Heviser deg når det er behov for det.

Både og..

Flodin er imøtekommene til en viss grad. Hun hører på hva du har å si, og virker trygg på sin kunnskap. Jeg hadde allikevel følelsen av at jeg ikke ble tatt på alvor når jeg gikk til henne. Fikk stort sett aldri noen behandling for problemene jeg tok opp, og hun mente stort sett at det ikke var noe galt, eller at det gikk over av seg selv.

Faglig flink, folkelig. forteffelig!

En utrolig hyggelig og minst like dyktig lege med like gode medarbeidere. 100% fornøyd.

Meget bra

Meget dyktig og hyggelig lege. Rask til å sette igang videre behandling hvis det er nødvendig.Ikke alltid tilgjengelig , men det er vel kanskje pga at flere vil ha den beste legen.

Flodin er fastlegen til mine to barn. Alltid blid og tar seg god tid til å lytte til barna, og kommuniserer og forklarer på en lett og forståelig måte. Tar oss på alvor og yter utmerket legehjelp og oppfølging av problemet.