Ruth Ingjerd Lindeland Flodin

Gleng Legesenter DA

Autorisasjon (2002)

Gleng Legesenter DA Telefonnummer69 13 03 3069 13 03 ...
St.Marie gate 71 1706 Sarpsborg
Ruth Ingjerd Lindeland Flodin er en av 51 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Ruth Ingjerd Lindeland Flodin

Tror ikke på pasient

Har hatt Ruth som fastlege i flere år. Hun er høflig og tar seg stort sett den tiden som trengs ved legebesøk.
Før jeg faktisk hadde et ordentlig helseproblem var hun en god fastlege. Men når jeg faktisk trengte hjelp med mitt helseproblem følte jeg meg veldig dårlig prioritert, og at hun ikke trodde på det jeg sa.
Fører opp behandling som jeg har fått før som er unødvendig, og gjør ikke de nødvendige tingene for at det skal bli framgang i saken.

Svært dyktig, lett å prate med

Trives veldig godt med Dr Flodin. Hun hører på meg, ser meg og henviser meg vidre om det er behov for det. Er også dyktig med barna. Har bred kompetanse. Å være gravid hos henne var trygt.

Engasjert og flink

Trygg, flink og engasjert fastlege, som hører på hva man sier og ser på deg, og ikke dataen når man snakker. Kan virkelig anbefales!

Trygg og omsorgsfull

Lytter til deg og ser deg. Viser forståelse og omsorg. Kommer med råd. Heviser deg når det er behov for det.

Både og..

Flodin er imøtekommene til en viss grad. Hun hører på hva du har å si, og virker trygg på sin kunnskap. Jeg hadde allikevel følelsen av at jeg ikke ble tatt på alvor når jeg gikk til henne. Fikk stort sett aldri noen behandling for problemene jeg tok opp, og hun mente stort sett at det ikke var noe galt, eller at det gikk over av seg selv.