Christina Stangeland Fredheim

Sjømannslege

Christina Stangeland Fredheim er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christina Stangeland Fredheim

Christina S Fredheim

Hun er kjempe snill og søtt lege, hun prøver så godt hun kan, sekretærn som jobba der børde sparkkes ut med det samme, de er utrolig uhøflig og snakker uhøflig til deg ser dum på deg hun passer ikke inn i det heile tatt værsåsnill be henne å skjerpe seg man skal være snill man skal smile det er nok for meg med en fake smil også Føler meg dritt hver gang e snakker med henne uansett om det er tlf eller direkte føller same shit

Tar pasienten på alvor !

Den beste legen jeg har hatt. Hun lytter og er tilstede under konsultasjonen. Føler aldri at noe av det jeg spør om er dumt eller rart. Humor har hun også :) Blir bestandig tatt godt imot og hun ser deg og tar deg på alvor. Bytter aldri !

Svært usikker

Legen virket veldig usikker og jeg følte at jeg selv måtte besvare mine egne spørsmål. Legesekretærene bør virkelig skjerpe seg, sure og uhøflige.
Jeg byttet til slutt til et annet legekontor.

Litt usikker

Har et inntrykk av at hun er litt usikker. Føler ikke at jeg når helt frem, selvom jeg tror hun prøver.
Hun har et godt potensiale, men jeg vurderer å bytte fastlege.

Vennlig og hjelpsom,men virker stresset.

Legen oppleves som flink og ansvarlig,men stresset.Blir selv påvirket av legens stressnivå.Hun ville nok ha gjort en bedre jobb med færre pasienter.
Legesekretærene gir ikke god service,er sure og uhøflige. Har vurdert å bytte fastlege på grunn av deres dårlige service.