Ulf Erik Gedde

Hobøl Legekontor

1988

Hobøl Legekontor Telefonnummer69 92 49 9069 92 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Veigård 1 1823 Knapstad
Ulf Erik Gedde er en av 5 fastleger i Hobøl

Siste vurderinger av Ulf Erik Gedde

Lytter, trygg og gjør det lille ekstra

Fått testet han på ordinære småplager og de mer sensitive som psykiske plager. Han håndterer alt likt. Han lytter ordentlig, er rolig, behagelig, grundig og haster ikke. Tar den lille ekstra tiden til å spørre hvordan det går. Føler meg godt ivaretatt. En god lege å ha!

Fin lege

Fin og flink lege som har vært fastlegen min i 20 år.
En lege må ta mange avgjørelser og jeg føler at Gedde klarer dette greit.
Dessverre er ikke alle kontordamene like enkle å ha med å gjøre.
Det er tidvis vanskelig å komme gjennom på telefon.

Beste legen i verden!

Flott legekontor med god service fra legesekretærene, god kommunikasjon via app, sms og telefon og en fastlege som virkelig er et unikum. Så forståelsesfull og rolig, trygg og utrolig god på oppfølging. Kjære Ulf, du har reddet livet mitt. Anbefales virkelig på det sterkeste!

Dyktig lege! Hadde jeg ikke vært så fornøyd med den legen jeg har, så hadde Gedde vært førstevalget ved evnt. bytte!

Har brukt ham som alternativ hvis min fastlege har vært på ferie, vært syk o.l.
Meget behagelig person. Nøye og setter seg alltid inn i hva problemet er før han evnt. henviser videre eller skriver ut medisin.
Anbefales med beste skussmål!

Ok lege, elendig medarbeidere

Umulig å nå gjennom til dette legekontoret på telefon. Når man først kommer gjennom føler man at man er til bry, sier dumme ting og de er til tider frekke.

Legen har for dårlig tid, forklarer ting dårlig. Følger ikke opp kroniske tilstander. Dårlig på tilbakemeldinger.