Jens Giltvedt

Askim Legesenter

Skolegata 11 1830 Askim
Jens Giltvedt er en av 12 fastleger i Askim

Siste vurderinger av Jens Giltvedt

Den beste legen som finnes😊

Han følger deg opp,er lyttende og har tid til deg. Har ikke opplevd å måtte vente for å komme inn til timen,alltid presis. 👏

Super

Viser omsorg. God service. Er proff i det han gjør. Følger opp og passer på at du er ved god helse.

Seriøs og hyggelig

Hatt Jens som fastlege i mange år, slik de fleste i min familie også har vært. Han er nøye, gir god veilledning og man føler at man får hans oppmerksomhet. At man kanskje må være "litt på" noen få ganger, er forståelig hvis man kommer til rutinekontroll for bare å sjekke "oljetrykk og væskenivå" - da fokuset på deg kanskje ikke er helt på plass. Forlanger du oppmerksomheten siden du trenger den, får du den :). Hva en lege måtte ha av bekymringer og tanker når du entrer kontoret, bestemmes i mange tilfeller av hvem/hva som var temaet før du kom inn, med fokus på alvorligere tilstander enn det en selv kan varte opp med - heldig vis. Det betyr ikke annet enn at han har omtanke for pasientene da det trengs som mest. God egenskap! Med andre ord, en KNALLGOD lege som bygger tillit. Slik skal det være.

Finnes ingen bedre lege

Jeg synes Jens er en topp lege. Jeg har hatt han som fastlege i hele mitt liv (28år). Og det har ikke spilt noen rolle hvor i landet jeg har bodd. Bor nå 1,5 time unna, men ville ikke byttet lege for noen ting.
Han har alltid stilt opp for meg, og familien min når vi har vært syke. Både på kontoret og på hjemme besøk.

Hvis du leser dette Jens:
Vil igjen takke deg for all støtte og omsorg du viste når pappa var syk for 20år siden. Å selvfølgelig alt i årene etterpå også.
Har sagt det før, og sier det igjen: Det har alltid betydd mye for meg.

BEDRE LEGE FINNES IKKE :-)

Hyggelig og seriøs

Jeg senker skuldrene hos Jens Giltvedt. Han er lett å prate med. Han virker faglig sterk og virker å ta meg på alvor. Anbefales.