Bente Gjølstad

• Arbeidsmedisin

Autorisasjon (1981)

Bente Gjølstad er en av 12 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Bente Gjølstad

Har aldri hatt en bedre lege.

Har hatt Bente siden 2001. I starten var jeg ikke så mye hos legen. Men etterhvert begynte leddgikt osv å hente meg inn. Ble sendt til forskjellige spesalister. Med god oppfølging fra Gjølstad. Hun er en sympatisk og dyktig lege. En god støttespiller, det har jeg merket godt de senere årene etter at moren min ble alvorlig kreftsyk. Hun blir villig med på møter hos Nav etc. Følger pasientene sine godt opp.

Effektiv og kunnskapsrik

Det er lett å få time på dagen eller dagen etter.
Tar seg godt av pasienten når det virkelig gjelder, men er effektiv og bruker ikke tid på utenomsnakk.

Fantastisk

Kjempe flink, tålmodig og korrekt. Også flink med barn.. tar seg god Tid, og tar alle problemstillinger på alvor...

Forståelselsfull

Bente er kanskje den legen jeg noengang har følt meg virkelig trygg hos, hvilket er noe av det som føles viktigst for meg. Hun tar seg alltid god tid og jeg får lov til å snakke om alt som plager meg og ikke bare om somatiske ting. Hun sender meg gjerne til spesialist om hun ikke er sikker på ting. Beste legen jeg har hatt, det er helt sikkert. :-)

Bra lege. Lite pasientvennlig legesenter.

Veldig fornøyd med Gjølstad, men er nødt til å bytte fastlege da jeg ble avvist i telefonen. Prøvde å forklare at jeg trengte time mellom kl 11:00-13:30 mandag-fredag men fikk beskjed om å sende sms hvis jeg skulle ha tid etter 11:00. Forklarte at når jeg gjorde det ble jeg tildelt upassende tid 14:00. Men det brydde hun seg ikke noe om så ho slang på røret uten å si ha det.