Bente Gjølstad

Varnaveien 35 1526 Moss
Bente Gjølstad er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Bente Gjølstad

Dårlig på svangerskap

Å gå til denne legen for oppfølging i svangerskap er helt pyton. Hun har null forståelse for plager og bekymringer, og avfeier dette konsekvent. Hun er ikke uvennlig, men jeg følte meg heller ikke sett, og hun har ikke tid. Kan helt klart forbedre seg på temaet svangerskap. Fordelen med henne er at legesenteret har ultralyd-apparat, ellers bør man heller gå til jordmor for oppfølging. Jeg byttet henne ut som fastlege for barna mine raskt, hun har ikke barnetekke for de små, mangler forståelse for at de er engstelige for fremmede, og hun har knapt tittet på dem før hun har stilt en diagnose (som har vist seg å ikke stemme. Ufarlig sykdom, men likevel). Ønsker å bytte fastlege men ingen andre har ledig plass. Veldig fornøyd med Varna legesenter forøvrig. Utover mye kontakt mens jeg var gravid er jeg der så sjeldent at jeg kan ikke vurdere henne som lege og behandler for "vanlige" sykdommer.

Den beste legen jeg noen gang har hatt. Følger opp, alltid hyggelig og imøtekommende.

Flott lege med stor forståelse, bra oppfølging, tar meg og mine barn på alvor. Føler at jeg og mine barn er i god hender hos henne. Ville ikke hatt en annen lege enn henne. Absolutt å anbefale.

Bente Gjølstad er helt unik for meg. Hun har alltid tid til å høre på det jeg har å si og jeg blir aldri avfeid med noen ting. Hun er en flott person som alltid har tid. Har brukt henne i 25 år og er kjempefornøyd.

Verdens beste lege.

Bente er helt enestående. Jeg har hatt henne siden 99/00 og kan fortelle henne alt som måtte plage meg. Hun stiller opp for deg og gjør ting som er etter ditt beste. Hun har ved flere anledninger vært med på møter hos Nav. Hun er snill og forståelsesfull. Hun bryr seg om pasientene sine.

For meg er det ikke mulig å få en bedre lege.

Hun er en flink og empatisk lege og som person er hun enestående. Jeg tør å uttale meg litt ettersom jeg selv arbeider i denne bransjen og jeg må si at jeg er heldig som har henne som lege. Alltid stiller hun opp, alltid er hun der for meg og det har hun vært i mange mange år. Det å få lov til å "være seg selv" når man er hos legen er viktig, ikke late som. Jeg er bare så fornøyd med legen min og det er det jeg vil formidle.