Knut Gløersen

Bjørnstadveien 2 1712 Grålum
Knut Gløersen er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Knut Gløersen

Kjempefornøyd

Byttet til denne legen for tre/fire år siden, og har ikke angret et sekund. Det føles som om han bryr seg, og han lytter til meg. Han tar seg tid til å komme til bunns i problemene, og nøler ikke med å sende meg videre der det trengs.

Super lege

Knut er den beste lege jeg har hatt i mitt liv. Han kombinerer tre fantastiske egenskaper:
Kunnskap
Empati
Kommunikasjon
Jeg føler med trygg hos ham og jeg vet at han stoler på meg og på det som jeg forteller ham angående symptomer etc. Han tar seg alltid nok tid for å hjelpe meg, noe som er ikke vanlig blant legene.
Telefonservice hos Hannestad legesenter kunne bli bedre! Det er ofte lang ventetid. Når man trenger rask hjelp, så finnes det alltid mulighet for å bli sett av ham.

Generelt kjempefornøyd.

En flott lege jeg opplever alltid tar seg tid, og lytter.
Kan være noe ventetid på time, og noe ventetid på ventekontoret, dette varierer. Men en dyktig lege. Kjenner sine egne begrensninger og skriver henvisninger når det trengs. Stoler på meg som pasient, og jeg opplever alltid å bli tatt alvorlig når det er noe. Skal jeg sette fingeren på noe som helst, er det at han har litt for lett for å dra paralleller til egne erfaringer, men sykdommer og problemer vil nesten alltid være, og oppleves ulikt. Men slik vil det fort være, vi er bare mennesker. Skulle jeg si meg uenig i noe, lytter han på argumenter og vurderer. Føler meg rett og slett trygg.

Etter å ha vært innom 2 forskjellige fastleger før Knut, kommer jeg aldri til å bytte. En hyggelig, imøtekommende og profesjonell lege. Tommel opp.

Fantastisk!

Knut har vært min fastlege siden jeg var liten baby, nå 20 år seinere er han virkelig den beste legen jeg kunne ha bedt om, han kan man prate med, og han lytter,hjelper og er utrolig grei! Anbefales på det sterkeste!! Damene som jobber i resepsjonen er også fantastiske, og utrolig god service!

Den beste legen jeg har hatt!

Han gir meg alltid følelsen av at han har tid til å høre på hva jeg har og si, samt svare grundig på spørsmål. Uten at han blir altfor forsinket. Han henviser videre ved behov.
Definitivt den beste legen jeg har hatt!
Tar seg tid til, lytter, bryr seg om.