Knut Gløersen

Bjørnstadveien 2 1712 Grålum
Tlf: 69 97 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Knut Gløersen er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Knut Gløersen

Bedre lege enn dette finner man ikke. Han genuint bryr seg om mennesker. Er først når, pga flytting, at jeg måtte bytte lege, at jeg forstår hvor fantastisk han er.

Kjempefornøyd

Byttet til denne legen for tre/fire år siden, og har ikke angret et sekund. Det føles som om han bryr seg, og han lytter til meg. Han tar seg tid til å komme til bunns i problemene, og nøler ikke med å sende meg videre der det trengs.

Super lege

Knut er den beste lege jeg har hatt i mitt liv. Han kombinerer tre fantastiske egenskaper:
Kunnskap
Empati
Kommunikasjon
Jeg føler med trygg hos ham og jeg vet at han stoler på meg og på det som jeg forteller ham angående symptomer etc. Han tar seg alltid nok tid for å hjelpe meg, noe som er ikke vanlig blant legene.
Telefonservice hos Hannestad legesenter kunne bli bedre! Det er ofte lang ventetid. Når man trenger rask hjelp, så finnes det alltid mulighet for å bli sett av ham.

Generelt kjempefornøyd.

En flott lege jeg opplever alltid tar seg tid, og lytter.
Kan være noe ventetid på time, og noe ventetid på ventekontoret, dette varierer. Men en dyktig lege. Kjenner sine egne begrensninger og skriver henvisninger når det trengs. Stoler på meg som pasient, og jeg opplever alltid å bli tatt alvorlig når det er noe. Skal jeg sette fingeren på noe som helst, er det at han har litt for lett for å dra paralleller til egne erfaringer, men sykdommer og problemer vil nesten alltid være, og oppleves ulikt. Men slik vil det fort være, vi er bare mennesker. Skulle jeg si meg uenig i noe, lytter han på argumenter og vurderer. Føler meg rett og slett trygg.

Etter å ha vært innom 2 forskjellige fastleger før Knut, kommer jeg aldri til å bytte. En hyggelig, imøtekommende og profesjonell lege. Tommel opp.

Fantastisk!

Knut har vært min fastlege siden jeg var liten baby, nå 20 år seinere er han virkelig den beste legen jeg kunne ha bedt om, han kan man prate med, og han lytter,hjelper og er utrolig grei! Anbefales på det sterkeste!! Damene som jobber i resepsjonen er også fantastiske, og utrolig god service!

Den beste legen jeg har hatt!

Han gir meg alltid følelsen av at han har tid til å høre på hva jeg har og si, samt svare grundig på spørsmål. Uten at han blir altfor forsinket. Han henviser videre ved behov.
Definitivt den beste legen jeg har hatt!
Tar seg tid til, lytter, bryr seg om.

Finnes ingen makan !

-Beste legen som finnes.
-Er alltid tilstedet.
-Gir gode råd, som funker.
-Menneskelig annlagt.
-Flotte helsesekretærer.

Dyktig Lege

Hyggelig og dyktig. Han tar meg alltid seriøst og er oppriktig interessert i mitt ve og vel. God til å lytte og tas seg god til til å snakke med meg :-) Beste legen jeg noen gang har hatt!

Perfekt fastlege

Hyggelig og flink. Vet hva han ikke skal "tukle med" selv. Respekt for pasientens tid, god lytter. Fin kjemi, 100% tillit og tilfredsshet.

Grei

Forrige fastlege rangert som nr 1, og så denne legen. Mulig jeg er bortskjemt, men er ikke avhengig av at legen er koselig. Har ikke fått svar på om min journal er mottatt oversendt ham for lenge siden, resultatet av blodprøver måtte jeg be om, (forstår ikke kodene og ikke oversatt) og konsultasjonen gikk i et forrykende tempo - han skulle på ferie (det forstår jeg). Allikevel var det unødvendig å innkalle meg for at jeg skulle sitte der å vente på hans gjøremål av utfyllinger (PC) i forrykende tempo, og når han endelig var ferdig, ja da var det oss? Besøket var ufarlig, men han tok blodtrykket som ikke var det. Måtte ha maskin i ett døgn, og alt gikk så fort at jeg fortsatt ikke skjønner noe.

En flink lege

Han står opp for de som stanger hodet i veggen hos NAV,hvilket er svärt uvanligt.Han lytter og pasienten blir sett.Han er ikke redd for å si sin mening.Han har bidratt til at jeg har fått et nytt liv

Hyggelig og blikkontakt

En hyggelig kar som også gir uttrykk for at han faktisk hører etter og bryr seg!
Digger at jeg kan bestille time på internett. Telefonkøen er helt ok - var lengre hos forrige fastlege. Sekretærene er hyggelige (til en forandring)!

Bare godt å si om han.

Han er kjempe koselig og dyktig.
Det er gamle lokaler, og til tider veldig trangt på venterommet.
Ofte er det også hendt at det er kø for å snakke med sekretær.
Men det har aldri vært problematisk.