Laila Anne Farnes

Autorisasjon (1984)

Laila Anne Farnes er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Laila Anne Farnes

Dyktig og ansvarsfull lege

Har et meget godt inntrykk av denne legen. Følger opp og analyserer godt. Sender deg raskt videre til ytterligere undersøkelser ved mistanke om noe som kan utarte seg i negativ retning.

Bestemt og vanskelig

Dette er en lege som avbryter pasienten og ikke tar hensyn til den helhetlige almenntilstanden. Legen fokuserer kun på resultat fra prøver og er ikke interessert i å høre hvordan pasienten selv har det. Har hun dårlig tid og skal hjem fra jobb, risikerer du å bli presset ut av kontoret, selv om du ikke har fått svar på alle spørsmålene dine, også når legetimen startet en halvtime for sent. Regn alltid med forsinkelser hos denne legen.

fantastisk lege

Jeg måtte dessverre bytte grunnet flytting. Hun kan sikkert virke litt "kjapp" grunnet tidspress, men opplever at hun er ryddig og ordentlig for det. Liker at hun er rett på sak for da vet jeg hvor jeg har henne, og lytter til problemet uten å dømme elller mene at du som pasient tar feil over hvordan du selv har det. Hvis jeg flytter tilbake håper jeg at hun fortsatt er aktiv og har ledig kapasitet, for bedre lege skal man lete lenger etter.

Beste lege for Kvinner og barn i Hakadal

Veldig sympatetisk lege. Hjalp bade dattera mi og Kona med endel plager. Er veldig flink til å stille diagnose. Oppdaget at jeg hadde blod prop ved å stille spørsmål om symptomer. Anbefales

Bra når hun har tid

Enig med den som skriver hun kan være litt hastete når hun henger etter tidsmessig.
Vært der to ganger nå og ventet tre kvarter over oppsatt tid begge gangene.
Siste gang tok hun seg dog tid tross tidspress.
Alt i alt fornøyd