Kenneth Gutterup

Tlf: 69 16 86 84 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kenneth Gutterup er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Kenneth Gutterup

Tja

Imøtekomme og koselig mann, men tar ikke alle saker alvorlig. Henviser deg ikke alltid videre selv om han sier det, og er ikke den beste legen om du er gravid.

En helt enestående, dyktig og fantastisk lege !

En helt fantastisk lege som virkelig hjelper, støtter og tar pasientene sine på alvor. Han er både dyktig og utrolig hyggelig (Kan heller ikke glemme de herlige sekretærene alltid er blide og imøtekommende (Spesielt Hilde..) Sjeldent lang ventetid. Anbefaler Kenneth til alle ! Fortjener all skryt de kan få :D

Imøtekommende, moderne,en lege som har bruker i fokus

Kenneth er en hyggelig og imøtekommende lege. Tar seg god tid til sine pasienter og gir gode forklaringer og råd.

Har tapt seg

Har vært familiens fastlege i mer enn 10 år. Var tidligere veldig fornøyd. Det siste året har dette dessverre endret seg. Kan hende det henger sammen med at jeg har blitt kronisk syk og han ikke vet nok/eller er interessert nok i denne typen pasienter.

Super lege, Anbefales

Føler at han lytter, og at jeg blir tatt på alvor. Hjalp meg også og slutte og røyke, og var flink til og motivere. Opplever at jeg får time raskt og at det er kort ventettid på vente rommet.
Anbefales!

Uengasjert

Han er egentlig en flink lege,men for tiden virker det ikke som han er så interessert i yrket sitt lenger. Jeg har opplevd gjentatte ganger at problemene mine blir bagatelliserte, og dermed at jeg ikke får den hjelpen jeg trenger.
Kanskje en pause kunne hjulpet i dette tilfellet?
Tar ca. 1 uke utenom høytidene å få time, og ventetiden for å komme inn er kort.

Kjempe flink

Han er en fantastisk lege, kommer aldri til og bytte lege igjen. Tar oss på alvor og kjempe flink med barn. Aldri skummelt for ungene og gå til legen når vi skal til han, han snakker med de så de forstår selv og tar seg alltid god tid.
Kommer alltid med oppmuntrende ord, har bare godt og si om han. Anbefales virkelig.
Koselige kontordamer også.

beste legen jeg har hatt noensinne

Har ingenting negativt å si. Du er ikke bare en pasient. Du blir sett, hørt og respektert.
Han fokuserer på deg ikke pc skjermen.
Har tar seg alltid god tid og er like vennlig og imøtekommende hver gang. Jeg har aldri opplevd maken å håper han aldri vill slutte :)

Meget dyktig lege

Meget dyktig lege som tar seg tid til sine pasienter. Er han usikker i sin vurdering så henviser han videre eller forhører seg. Jeg har ikke noe å utsette på.

Den beste legen!

Kenneth Gutterup er en kjempe flink lege. Alltid blid og hyggelig. Har aldri hatt noe bedre lege enn han. Han er rolig, forståelsesfull, snill, behagelig å snakke med og morsom. Man føler seg trygg hos han, anbefaler han som lege. :-)

Fantastisk lege med genial profesjonalitet

Lytter, gir råd, er profesjonell, kunnskapsrik, fantastisk pedagogisk med barn

Anbefales!

Denne legen kan anbefales på det sterkeste. Han er varm og omtenksom, faglig dyktig og bestemt - samtidig som han lytter til pasientens tanker og meninger. Han tar seg god tid, og han har blikket mot pasienten og ikke pc-skjermen. Er han usikker på noe henviser han videre, noe som er betryggende. Legekontoret ellers er også helt topp. Man får raskt svar når man ringer, og det er sjelden lang ventetid på time. Hyggelige legesekretærer! Noe ventetid kan det være for å komme inn til timen, men som en annen skrev her - de minuttene får du igjen inne hos legen!

Veldig godt fornøyd!

Når jeg har vært hos Gutterup, har jeg følt at jeg har blitt sett, og blitt tatt seriøst. Gutterup har den evnen at han får deg til å føle at du ikke bare er "enda en pasient". Han lytter oppmerksomt og viser stor forståelse, og er veldig hyggelig - uten at noe av dette går på bekostning av profesjonaliteten. Han opptrer alltid samlet og fornuftig, og har - etter mitt skjønn - stor faglig innsikt, som han makter å formidle på en måte som gjør det håndgripelig og forståelig. Jeg får alltid den hjelpen jeg behøver hos Gutterup, og kan derfor sterkt anbefale ham videre til andre!

Hyggelig og flink lege...

Fornøyd med og få klare og konkrete svar fra han. Virker som han tenker mye på pasientene sine. Før timen er over spør han ofte om det er noe mer eller noe annet jeg trenger hjelp med. Har kun vært i kontakt med et par leger tidligere - og Gutterup er helt klart den beste jeg har vært hos. Tommel opp!

En lege alle fortjener

Han tok meg på alvor, og hørte på meg uansett hva jeg hadde å si. Det er kort ventetid, og han engasjerer seg veldig med pasientene sine. Da jeg hadde lungebetennelse/influensa/ubestemte plager fant han det raskt ut og ga meg råd i følge med medisiner, og da jeg slet med depresjoner og suicidale tanker ga han meg sitt personlige telefonummer og sang en liten trall med "hold on be strong" på legekontoret. Han er lett å snakke med, og jeg er veldig lei meg for å ha måttet bytte lege ettersom jeg har flyttet til Oslo.

Hvis jeg MÅ si noe negativt, ville det vært de ekstra 10min man må vente på venterommet, men de minuttene får du igjen på kontoret hans.

Fantastisk bra lege

Han tar pasienten på alvor og evner å sette seg inn i pasientens situasjon. Legen er tilgjengelig. Det er aldri lang ventetid for å få time. Legen tar seg tid. Legen er direkte i samtale med pasienten. Det kan ofte oppfattes tøft, men han gjør dette med respekt for pasienten. Det er veldig bra.

Bra Lege

Kenneth Gutterup er en allsidig lege. Har inntrykk at han lytte og gi gode råd.
Han har hjulpet meg mye og tatt seg av meg. Håper for guds skyld at han ikke slutter.

Dyktig!

Flink til å lytte. Engasjert. Følelse av å bli tatt på alvor. Lett å få time og kort tid å vente på venterommet. Kan absolutt anbefales!