Kenneth Gutterup

Stasjonsbyen Legesenter

Fladebyveien 8 A 1746 Skjeberg
Kenneth Gutterup er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Kenneth Gutterup

Imøtekommende, moderne,en lege som har bruker i fokus

Kenneth er en hyggelig og imøtekommende lege. Tar seg god tid til sine pasienter og gir gode forklaringer og råd.

Har tapt seg

Har vært familiens fastlege i mer enn 10 år. Var tidligere veldig fornøyd. Det siste året har dette dessverre endret seg. Kan hende det henger sammen med at jeg har blitt kronisk syk og han ikke vet nok/eller er interessert nok i denne typen pasienter.

Super lege, Anbefales

Føler at han lytter, og at jeg blir tatt på alvor. Hjalp meg også og slutte og røyke, og var flink til og motivere. Opplever at jeg får time raskt og at det er kort ventettid på vente rommet.
Anbefales!

Uengasjert

Han er egentlig en flink lege,men for tiden virker det ikke som han er så interessert i yrket sitt lenger. Jeg har opplevd gjentatte ganger at problemene mine blir bagatelliserte, og dermed at jeg ikke får den hjelpen jeg trenger.
Kanskje en pause kunne hjulpet i dette tilfellet?
Tar ca. 1 uke utenom høytidene å få time, og ventetiden for å komme inn er kort.

Kjempe flink

Han er en fantastisk lege, kommer aldri til og bytte lege igjen. Tar oss på alvor og kjempe flink med barn. Aldri skummelt for ungene og gå til legen når vi skal til han, han snakker med de så de forstår selv og tar seg alltid god tid.
Kommer alltid med oppmuntrende ord, har bare godt og si om han. Anbefales virkelig.
Koselige kontordamer også.