Sølvi Ruud Hagen

Laboratoriegaten 100 1632 Gamle Fredrikstad
Sølvi Ruud Hagen er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Sølvi Ruud Hagen

fantastisk lege.helt utrolig

Hun er veldig direkte,så må tåle det.men hu sier det hu tenker,hun tenker høyt sammen med deg.hu har veldig omsorg for pasienten.flink å ivareta pasient med kontrollerende samboer.en enorm støtte når ting er vanskelig.ringer alltid opp igjen så raskt hu kan.fikk komme til henne med en gang da jeg trodde noe ikke helt stemte med barnet i magen.du vet hele tiden hvor du har henne for hu er ærlig og direkte.hun gjør alt hun kan for å hjelpe.ville ikke byttet henne vekk for alt i verden.

Klok, profesjonell og innsiktsfull

Lytter og tar på allvor uten å sy puter under armene på en. Kan være vanskelig å få tak i tidvis, men hun er god på oppfølging. Hun er vennlig, oppmerksom og streng når det trengs. Man får timer på kort varsel dersom det haster.

FANTASTISK lege!

Dr. Hagen er en flott, varm, omsorgsfull, forsåelsesfull dame. Hun lytter, tar seg alltid god tid til meg. Jeg skal flytte fra byen og er utrolig lei meg for å miste den flotte legen min. Jeg vil helt klart anbefale henne. Flink, grundig og kunnskapsrik.

Hvis jeg skal si noe som kan bli bedre, så er det ventetiden. Allikevel - hvis det er noe du mener haster så er det alltid en vikarlege tilgjengelig.

En herlig dame.

En fantastisk dame man lett får kontakt med. Samme hvor dum jeg måtte føle meg der jeg forteller om mine problemer og plager, tar hun meg alltid alvorlig. Jeg stod på venteliste i 9 mnd for å få psykolog, i denne tiden gikk jeg til Dr. Hagen èn gang i uken, fordi hun ville at jeg skulle ha noen å prate med. Og hun virkelig lytter! Har vært min fastlege i 10 år.
Ventetiden før timen kan være fryktelig lang, og i tilfeller der man sliter med sosial angst, blir dette til tider fryktelig vanskelig. Informasjonsluken er også midt i venteværelset, så man får ikke noe privatliv om man snakker med sekretærene.
Det er også en utfordring å bli sendt til ukjente leger når hun ikke er tilstede uten å få forhåndsvarsel, når man sliter med sosial angst, men jeg ville alikevel ikke byttet min fastlege for noe i verden.

Flink lege

Dr Hagen er kompetent, omtenksom og empatisk. Har gått hos henne i mange år, ved behov, og er alltid blitt kjempegodt behandlet.