Sølvi Ruud Hagen

Laboratoriegaten 100 1632 Gamle Fredrikstad
Sølvi Ruud Hagen er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Sølvi Ruud Hagen

fantastisk lege.helt utrolig

Hun er veldig direkte,så må tåle det.men hu sier det hu tenker,hun tenker høyt sammen med deg.hu har veldig omsorg for pasienten.flink å ivareta pasient med kontrollerende samboer.en enorm støtte når ting er vanskelig.ringer alltid opp igjen så raskt hu kan.fikk komme til henne med en gang da jeg trodde noe ikke helt stemte med barnet i magen.du vet hele tiden hvor du har henne for hu er ærlig og direkte.hun gjør alt hun kan for å hjelpe.ville ikke byttet henne vekk for alt i verden.

Klok, profesjonell og innsiktsfull

Lytter og tar på allvor uten å sy puter under armene på en. Kan være vanskelig å få tak i tidvis, men hun er god på oppfølging. Hun er vennlig, oppmerksom og streng når det trengs. Man får timer på kort varsel dersom det haster.

FANTASTISK lege!

Dr. Hagen er en flott, varm, omsorgsfull, forsåelsesfull dame. Hun lytter, tar seg alltid god tid til meg. Jeg skal flytte fra byen og er utrolig lei meg for å miste den flotte legen min. Jeg vil helt klart anbefale henne. Flink, grundig og kunnskapsrik.

Hvis jeg skal si noe som kan bli bedre, så er det ventetiden. Allikevel - hvis det er noe du mener haster så er det alltid en vikarlege tilgjengelig.

En herlig dame.

En fantastisk dame man lett får kontakt med. Samme hvor dum jeg måtte føle meg der jeg forteller om mine problemer og plager, tar hun meg alltid alvorlig. Jeg stod på venteliste i 9 mnd for å få psykolog, i denne tiden gikk jeg til Dr. Hagen èn gang i uken, fordi hun ville at jeg skulle ha noen å prate med. Og hun virkelig lytter! Har vært min fastlege i 10 år.
Ventetiden før timen kan være fryktelig lang, og i tilfeller der man sliter med sosial angst, blir dette til tider fryktelig vanskelig. Informasjonsluken er også midt i venteværelset, så man får ikke noe privatliv om man snakker med sekretærene.
Det er også en utfordring å bli sendt til ukjente leger når hun ikke er tilstede uten å få forhåndsvarsel, når man sliter med sosial angst, men jeg ville alikevel ikke byttet min fastlege for noe i verden.

Flink lege

Dr Hagen er kompetent, omtenksom og empatisk. Har gått hos henne i mange år, ved behov, og er alltid blitt kjempegodt behandlet.

Hun er bare helt topp

Hun er den legen som ser hele deg. Hun ringer privat for å høre hvordan det går med meg. Det er det ingen andre som har gjort. Hun møter meg alltid blid og hyggelig. Om jeg må vente litt på venterommet får så det være, for jeg er nok selv med å forsinke andre pasienter. kanskje er det deg som trenger mer tid neste gang.

Aldri tilgjengelig

Vanskelig å få time, ser kun ett og ett problem - ikke heltheten. Bytter fastlege.

En usedvanlig hyggelig og omsorgsfull lege!

En veldig snill og sympatisk lege. Må alltid vente lenge på venteværelset når jeg har time, men når jeg først kommer inn tar hun seg god tid. Hun har fulgt meg tett opp i flere år, og er helt enestående når det kommer til engasjement og omsorg. Hun er også faglig dyktig, og hvis det er noe hun er usikker på, spør hun kollegaer eller undersøker selv. Jeg føler meg trygg på at jeg blir godt ivaretatt av henne.

Det må også nevnes at legesekretærene også er svært hyggelige og ivaretakende. Det eneste negative jeg har å si er den nevnte ventetiden, samt at alle på venterommet kan høre hva man sier i mottaksluken.

Har dessverre vært nødt til å bytte til en annen lege pga flytting. Vurderingen min er derfor basert på kontakt med denne legen frem til 2011.

Blid, hyggelig og god.

hun hører alltid på deg, samtidig som en i neste momang føler at hun ikke har hørt på deg.Blid og snill.Erfaren og dyktig lege.Hadde hun bare hatt tid!!!!!!
Bryr seg,
litt for mye pctitting.

Ikke så flink å se helheten og glemmer av og til å gjøre det hun har sagt.
Er svært dårlig på tilgjengelighet og en må vente ganske lenge for å komme inn til timen.Aldri presis og mye borte. uerfarne leger/turnusleger/medisinstudenter.er da vikar for henne.Det gir ikke mye positivitet
nå har hun turnuslegevikar i 4 måneder.
Burde vært mer skjermet når pasienten henvender seg i luken.Legesekretærene trenger ikke vite alt.De er ingen doktorer

Fantastisk flink lege

Her blir jeg alltid tatt på alvor og hun tar seg tid til å forstå og undersøke hvor plagene mine kommer fra. En vis dame med lang erfaring og stor empati. Jeg ville ikke byttet lege under noen omstendighet. Noen ganger kan det være vanskelig å få tid, så hun er svært populær,

God lege

Flink som lege men vanskelig å få tak i.

Hun er mye borte fra praksisen så det er som oftest vikarlege eller turnuskandidat man blir henvist til. Er passe lei av dette så jeg bytter fastlege.

Hun er bare HERLIG og bra

Hun møter deg med smil og glede, selvom om dagen din er bånn. Hun er åpen, ærlig og lyttende. Tar deg på alvor. Litt synd at hun ikke har en fast vikar når hun er borte.

Blid og hyggelig

Alltid blid og hyggelig lege. Jeg har hatt henne som fastlege i mange år.
Etter hvert som jeg har fått flere plager, opplever jeg at hun ikke ser helheten.
Er også usikker på oppfølgingen av de plagene jeg har. Føler at jeg har måtte finne andre muligheter selv, ved å benytte private helsetjenester, da jeg ikke har blitt henvist videre. Holder ikke med at hun er blid og hyggelig. Jeg vurderer å bytte lege.

Lyttende, ærlig, medmenneske. Bare helt fantastisk. Finnes egentilig ikke ord for hvilket flott menneske hun er:)

En tillitvekkende fastlege, den andre jeg har hatt.

Hun inngir tillit, er lett å kommunisere med og tar meg på alvor.

utrolig hyggelig dame

alltid vært en utrolig hyggelig dame og en flink lege som bryr seg

Kjempeflott lege

Jeg har gått hos henne i snart 15 år, og kunne ikke tenke meg å bytte lege for alt i verden.