Sølvi Ruud Hagen

Kirkebrygga 2 1607 Fredrikstad
Sølvi Ruud Hagen er en av 74 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Sølvi Ruud Hagen

Flink lege

Dr Hagen er kompetent, omtenksom og empatisk. Har gått hos henne i mange år, ved behov, og er alltid blitt kjempegodt behandlet.

Hun er bare helt topp

Hun er den legen som ser hele deg. Hun ringer privat for å høre hvordan det går med meg. Det er det ingen andre som har gjort. Hun møter meg alltid blid og hyggelig. Om jeg må vente litt på venterommet får så det være, for jeg er nok selv med å forsinke andre pasienter. kanskje er det deg som trenger mer tid neste gang.

Aldri tilgjengelig

Vanskelig å få time, ser kun ett og ett problem - ikke heltheten. Bytter fastlege.

En usedvanlig hyggelig og omsorgsfull lege!

En veldig snill og sympatisk lege. Må alltid vente lenge på venteværelset når jeg har time, men når jeg først kommer inn tar hun seg god tid. Hun har fulgt meg tett opp i flere år, og er helt enestående når det kommer til engasjement og omsorg. Hun er også faglig dyktig, og hvis det er noe hun er usikker på, spør hun kollegaer eller undersøker selv. Jeg føler meg trygg på at jeg blir godt ivaretatt av henne.

Det må også nevnes at legesekretærene også er svært hyggelige og ivaretakende. Det eneste negative jeg har å si er den nevnte ventetiden, samt at alle på venterommet kan høre hva man sier i mottaksluken.

Har dessverre vært nødt til å bytte til en annen lege pga flytting. Vurderingen min er derfor basert på kontakt med denne legen frem til 2011.

Blid, hyggelig og god.

hun hører alltid på deg, samtidig som en i neste momang føler at hun ikke har hørt på deg.Blid og snill.Erfaren og dyktig lege.Hadde hun bare hatt tid!!!!!!
Bryr seg,
litt for mye pctitting.

Ikke så flink å se helheten og glemmer av og til å gjøre det hun har sagt.
Er svært dårlig på tilgjengelighet og en må vente ganske lenge for å komme inn til timen.Aldri presis og mye borte. uerfarne leger/turnusleger/medisinstudenter.er da vikar for henne.Det gir ikke mye positivitet
nå har hun turnuslegevikar i 4 måneder.
Burde vært mer skjermet når pasienten henvender seg i luken.Legesekretærene trenger ikke vite alt.De er ingen doktorer