Tore Francis Farnes

Hakadal Legekontor Mann, 60 år

Autorisert1984
Ledige plasser 52 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Hakadal Legekontor

Ånebyv. 3 1484 Hakadal
Tore Francis Farnes er en av 16 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Tore Francis Farnes

Dyktig og bestemt lege

Jeg har hatt Tore Farnes i mange mange år, han hjelper meg med så og si alt av helsemessige årsaker og dokumentasjoner, men kan kanskje trekke litt på smilebåndet noen ganger så pasienten føler seg trygg, men det føler jeg at jeg er. Stå på Farnes!

Ok

Han er ikke en veldig engasjert type, og føler han ikke bryr seg veldig om pasientene. Dessverre.

Poor doctor.

I have a large hernia, the doctor suggested to me to wear the high-heeled. No treatment, no medicine. Completely incompetent doctor.

veldig kunnskapsrik lege

En veldig god lege, fantastisk person som tar seg god tid til å forklare til pasienten, og er veldig veldig flink til å følge opp. Som for eks å sende ut innkalling om du har ikke vært på oppfølging lenge etc. Norge trenger flere som han

Betryggende å ha dr. Farnes som fastlege.

Har brukt dr. Farnes i 2 ti-år++ og har aldri hatt noen annen fast lege. Sammenligning derfor ikke tilgjengelig. Det jeg kan si er at han alltid opptrer sympatisk og meget kvalifisert. Kunnskapsrik i henhold til spesialist i allmenmedisin og forklarer seg/deg forståelig vedrørende alt du ønsker vedrørende dine plager. Fremstår som rolig og reflektiv, noe som ønskelig nok avdramatiserer de fleste legebesøk. Anbefales derfor for de som trenger en svært god lege.