Tore Francis Farnes

1984

Tore Francis Farnes er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Tore Francis Farnes

Dyktig og veldig lyttende

Veldig fornoyd, er han usikker sender han deg videre til spesialist. Alltid tenkende om mulig nye medisiner. For meg som har astma er det bra. Trygg lege😏

Flink og kunnskapsrik

Han er flink å lytter når man er hos han.
Men når han skulle skrive ut en blå resept for meg som jeg har brukt i flere år, så vurderte han det til at det hadde jeg ikke brukt for. Han er heller ikke min fastlege.

Kunnskapsrik og bryr seg.

Er kjempefornøyd. Han reddet meg den gang min situasjon var alvorlig. En tidligere fastlege hadde bare ignorert meg og mine plager, men hos Farnes ble det reagert omgående og jeg ble sendt videre.
Blir både sett og hørt.

Veldig solid lege

Trygg, grundig, hyggelig og flink. Er nøye med å forklare både bivirkninger av medisiner og hvilke alternativer som finnes. Har vært min lege i over tredve år

Tar deg alvorlig, og er dyktig

Jeg har brukt Tore og Laila Farnes ( Hakadal legekontor ) siden jeg var ung, nå blir jeg 50 år ;)
Jeg anser begge de som svært dyktige, de tar meg på alvor og tar seg god tid til deg. Min sønn har også gått hos de i over 20 år og også kjempe fornøyd.
Ikke minst legesekretærene ved Hakadal legekontor gjør også en fantastisk jobb, profesjonelle og svært serviceinnstilt.
Godt å ha et legekontor man kan stole på i nærområdet.