Tore Francis Farnes

Tlf: 67 07 32 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tore Francis Farnes er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Tore Francis Farnes

Uinteressert

Har aldri følt meg så liten og betydningsløs etter å ha snakket med ett menneske. En ovenfra-og-ned holdning som man kun leser om i bøker.

Dyktig og bestemt lege

Jeg har hatt Tore Farnes i mange mange år, han hjelper meg med så og si alt av helsemessige årsaker og dokumentasjoner, men kan kanskje trekke litt på smilebåndet noen ganger så pasienten føler seg trygg, men det føler jeg at jeg er. Stå på Farnes!

Ok

Han er ikke en veldig engasjert type, og føler han ikke bryr seg veldig om pasientene. Dessverre.

Poor doctor.

I have a large hernia, the doctor suggested to me to wear the high-heeled. No treatment, no medicine. Completely incompetent doctor.

veldig kunnskapsrik lege

En veldig god lege, fantastisk person som tar seg god tid til å forklare til pasienten, og er veldig veldig flink til å følge opp. Som for eks å sende ut innkalling om du har ikke vært på oppfølging lenge etc. Norge trenger flere som han

Betryggende å ha dr. Farnes som fastlege.

Har brukt dr. Farnes i 2 ti-år++ og har aldri hatt noen annen fast lege. Sammenligning derfor ikke tilgjengelig. Det jeg kan si er at han alltid opptrer sympatisk og meget kvalifisert. Kunnskapsrik i henhold til spesialist i allmenmedisin og forklarer seg/deg forståelig vedrørende alt du ønsker vedrørende dine plager. Fremstår som rolig og reflektiv, noe som ønskelig nok avdramatiserer de fleste legebesøk. Anbefales derfor for de som trenger en svært god lege.

Ok lege

Ok lege, men virker litt uinterisert når man legger frem problemene. Noen ganger virker det som om man er til bry, og at han egentlig ikke har tid til deg og blir litt iritert når du legger frem flere problemer. Bør lytte, foklare og ta seg bedre tid.

Effektiv

Tore Farnes er supereffektiv. Han spør ingen unødvendige spørsmål, men om det han må for å finne en løsning på problemet man selv har. God på oppfølging!

Eneste som er "negativt" er at han er til tider ganske opptatt så det kan være vanskelig å få på dagen hvis man skulle trenge det.

legen lytter til problemene

lytter og tar seg tid til å høre på problemene, for deretter å forklare årsaken til problemene, ev henviser videre til spesialist