Tore Francis Farnes

Hakadal Legekontor

Autorisasjon (1984)

Tore Francis Farnes er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Tore Francis Farnes

Forstår meg og har løsninger

Har gått hos forskjellige fastleger i 20 år, og de fleste har vært bra, men nå har jeg fått en ny som er veldig god. Han hører på mine problemer (leger på Ahus og Riksen kaller meg et interessant kasus), men han hører på meg og vi kan diskutere hva jeg skal gjøre videre. Han henviser hver gang han vil ha ekstra vurderinger.

Dyktig og veldig lyttende

Veldig fornoyd, er han usikker sender han deg videre til spesialist. Alltid tenkende om mulig nye medisiner. For meg som har astma er det bra. Trygg lege😏

Flink og kunnskapsrik

Han er flink å lytter når man er hos han.
Men når han skulle skrive ut en blå resept for meg som jeg har brukt i flere år, så vurderte han det til at det hadde jeg ikke brukt for. Han er heller ikke min fastlege.

Kunnskapsrik og bryr seg.

Er kjempefornøyd. Han reddet meg den gang min situasjon var alvorlig. En tidligere fastlege hadde bare ignorert meg og mine plager, men hos Farnes ble det reagert omgående og jeg ble sendt videre.
Blir både sett og hørt.

Veldig solid lege

Trygg, grundig, hyggelig og flink. Er nøye med å forklare både bivirkninger av medisiner og hvilke alternativer som finnes. Har vært min lege i over tredve år